شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

باتری لپ تاپ لنوو

باتری لپ تاپ لنوو یک بخش سخت افزاری از این دستگاه است که وظیفه تامین انرژی مورد نیاز برای روشن شدن و استفاده از همه قابلیت های دستگاه را بر عهده دارد. در حقیقت باتری با ذخیره انرژی دستگاه را از اتصال به منبع برق بی نیاز می کند. باتری لپ تاپ لنوو یک قطعه شیمیایی است که با استفاده از سلول گالوانیکی (برقی) انرژی شیمیایی را به الکتریکی تبدیل می کند.

طبیعی است که با گذر زمان و بالا رفتن سن دستگاه، اشکالات و اختلالاتی در این بخش مهم سخت افزاری لپ تاپ لنوو ظهور می کند. برای خلاصی از مشکلات با ریشه باتری یا باید به فکر تعمیر باتری لپ تاپ لنوو باشید یا با ترفند هایی این قطعه را ترمیم و احیا کنید. در ادامه همراه ما باشید تا نکاتی مهم و مفید درباره باتری لپ تاپ برای شما بازگو کنیم.

باتری-لپ-تاپ-لنوو

دشارژ شدن سریع باتری لپ تاپ لنوو

منظور از دشارژ شدن سریع باتری، خالی شدن سریع این قطعه سخت افزاری است. این مشکل عمدتا مربوط به سلول های باتری است و باید باتری لپ تاپ لنوو را به وسیله تستر باتری یا منبع تغذیه چک کنیم؛ با استفاده از این روش خرابی  و درصد شارژ سلول ها و حتی تعداد سلول های سالم به راحتی مشخص می شوند.

باتری لپ تاپ لنوو خیلی دیر شارژ می شود

این مشکل به این دلیل است که  مولکول ها و اتم ها درون سلول باتری لپ تاپ لنوو به هم می چسبند و ذرات بزرگ تر یا سلول های بزرگ تری را تشکیل می دهند که به این راحتی باردار نشده و ولتاژ نمی گیرند. این مشکل با شوک دادن به باتری می تواند حل شود. می توانید رِنج ولتاژ منبع تغذیه را دو برابر ولتاژ سلول باتری لپ تاپ لنوو قرار دهید و آمپر را  تا انتها بالا ببرید.

باید این کار را به یک تعمیر کار حرفه ای واگذار کنید تا بتواند تعمیر باتری لپ تاپ لنوو را به خوبی و با کیفیت بالا انجام دهد، زیرا باتری لپ تاپ در عین حالی که ظاهری ساده دارد، قطعه ای خطرناک است که همواره احتمال انفجار در آن وجود دارد. پس عاقلانه ترین کار کمک گرفتن از یک مرکز تعمیراتی معتبر و متخصص است.

پیشنهاد سایت: راهنمای شارژ لپ تاپ

باتری لپ تاپ لنوو کامل شارژ نمی شود و روی یک درصد خاص ثابت باقی می ماند

در چنین شرایطی امکان باز کردن باتری و بررسی تک تک سلول های خراب وجود دارد، اما معمولا بهتر است که با تعویض باتری لپ تاپ لنوو کار را تمام کنید و سلامت دستگاه را یکباره به آن برگردانید. تنها در مواقعی که نمونه اصل و مناسب با دستگاه خود را نمی یابید، می توانید از تعمیرکار مربوطه بخواهید که این روش را نیز امتحان کند، اما به طور کلی روش عاقلانه و راحت این است که از همان ابتدا باتری لپ تاپ لنوو را  با یک نمونه اصل و اورجینال جایگزین کنید.

تعمیر لپ تاپ لنوو

لپ تاپ از محصولات محبوب و پر آوازه کمپانی لنوو است که همچمون سایر محصولات و سایر برند ها ممکن است دست خوش اختلالات و ایراداتی شود که نیاز مند عیب یابی و تعمیر و ترمیم باشد. در واحد تعمیر لپ تاپ لنوو برای همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ لنوو راه حل ها را از پیش تعیین کرده ایم.

تعمیرکاران این بخش به دلیل بررسی و آنالیز مدل های مختلفی از این محصول، به خوبی با ساختار کلی و پیچیدگی های لپ تاپ لنوو آشنایی دارند و به راحتی می توانند همه آنچه را که دستگاه برای بازگشت سلامتی نیاز دارد، تشخیص دهند و فراهم سازند. در این واحد تخصصی همه خدمات و سرویس ها با ضمانت نامه رسمی و کتبی ارائه می شود.

واحد های تعمیرات لنوو

کمپانی لنوو یک شرکت چینی و از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیا است. در این کمپانی محصولات بسیار متنوع و با کیفیتی تولید و عرضه می شود. برای تعمیر هر یک از این محصولات می توانید به مرجع امن و مطمئن واحد های تعمیرات لنوو تکیه کنید. هر یک از این واحد ها به صورت تخصصی و اختصاصی در زمینه نرم افزار و سخت افزار همه تعمیرات را انجام می دهند.

تعمیرکاران هر واحد در حوزه تخصصی خود تجربه ای طولانی و طلایی دارند و به دلیل وارسی و بررسی مدل های مختلفی از این دستگاه به خوبی با ساختار کلی این دستگاه آشنایی دارند و می توانند صفر تا صد عیب یابی و تعمیر و ترمیم را حمایت و پشتیبانی کنند. به علاوه آرشیوی مجهز از قطعات جانبی در اختیار تعمیرکاران است که مسیر تعویض قطعه را نیز امن و مطمئن ساخته است.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو درگاه امن و مورد اطمینانی است که به راحتی همه حوزه های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش را حمایت و پشتیبانی می کند. در این واحد مجاز و رسمی می توانید مجموعه ای از بهترین و منحصر به فرد ترین امکانات را درباره همه محصولات لنوو دریافت کنید. نمایندگی لنوو در ایران تمام تلاش خود را می کند تا با شناخت نیاز ها و تقاضا های همه کاربران بتواند در هر حوزه پاسخگوی خوبی برای آنها باشد.

در این نمایندگی مشتری مداری از مهمترین اصولی است که همواره مورد توجه مدیریت و پرسنل قرار دارد. نمایندگی مجاز لنوو در همه فعالیت های خود رفاه مشتری را در ارجحیت قرار می دهد. به همین دلیل است که با ارائه خدمات پس از فروش شرکتی و اصل و فراهم کردن تسهیلات و امکانات انحصاری دیگری، مسیر دریافت انواع خدمات را برای همه کاربران سهل و ساده و دلنشین کرده است.

در این نمایندگی می توانید حس دلنشین یک خرید خوب و برخورداری از خدمات پس از فروش متمایز را تجربه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

5/5(11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *