شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تعمیر لپ تاپ لنوو

لپ تاپ ها دارای سیستم حساس تری نسبت به کامپیوترهای رومیزی هستند به همین دلیل تعمیر لپ تاپ بسیار کاربردی است. نمایندگی رسمی لنوو دوره هایی تخصصی مبنی بر آموزش تعمیر لپ تاپ لنوو را برگزار می کند. تعمیر لپ تاپ باید به وسیله ی متخصصان صورت بگیرد.

نمایندگی مجاز لنوو با پرورش نیروهای جوان در این دوره آنها را برای تعمیر انواع لپ تاپ لنوو آماده می کند. شرکت در کارگاه آموزش تعمیر لپ تاپ لنوو کمک می کند تا کارآموزان تمام مطالب مربوط به تعمیر لپ تاپ را فرا بگیرند. این دوره ها توسط اساتید نمونه آموزش داده می شود.

دوره های آموزش تعمیر لپ تاپ لنوو

آموزش تعمیر لپ تاپ لنوو در دو گروه تخصصی و عمومی برگزار می شود. دوره ی عمومی برای افراد مبتدی مناسب می باشد. سرفصل های دوره ی عمومی شامل مباحث اولیه ی تعمیر لپ تاپ لنوو می باشد. دروس ارائه شده در این دوره شامل واحدهای تئوری است. تمام اطلاعات پایه در خصوص تعمیرات لپ تاپ در این بخش به کارآموزان ارائه می شود.

دوره ی تخصصی همان طور که از اسم آن مشخص است دارای مباحثی تخصصی نسبت به دوره ی عمومی می باشد. لازم به ذکر است که شرط ورود به این دوره گذراندن دوره عمومی است. واحدهای دوره تخصصی در واحدهای عملی و تئوری تقسیم بندی شده است. دوره های آموزش تعمیر لپ تاپ لنوو دوره هایی کابردی برای کارآموزان و علاقه مندان به تعمیرات لپ تاپ است. کارآموزان با شرکت در این دوره می توانند تمام فنون مورد نیاز برای تعمیر لپ تاپ را فرا بگیرند.

واحدهای آموزش تعمیرات لپ تاپ لنوو

این دوره شامل سرفصل های متعددی است که در اینجا به چندین مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • آموزش عیب یابی لپ تاپ
  • آموزش تعمیر بلوتوث لپ تاپ
  • آموزش تمام مباحث سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ
  • آشنایی با انواع ایرادات لپ تاپ
  • آشنایی با ابزارآلات لازم برای تعمیرات لپ تاپ

اساتید آموزش تعمیرات لپ تاپ

اساتید این مجموعه همگی توسط برترین مدرسان دنیا دوره دیده اند. تدریس اساتید این مجموعه دارای سابقه ی درخشانی می باشد. ضمن استفاده از مدرسان برتر در این نمایندگی، ما برای کارآموزان محترم تمام ابزار مورد نیازشان برای آموزش تعمیرات لپ تاپ لنوو را فراهم آورده ایم. کارآموزان در تمام مدت این دوره تحت نظر اساتید خود به تعمیرات لپ تاپ لنوو به صورت عملی خواهند پرداخت. پس از تعمیرات دستگاه ها توسط اساتید چک خواهد شد.

تعمیرات لپ تاپ

واحد تعمیرات لپ تاپ از متخصصانی نمونه بهره مند است. حضور این مهندسان باعث شده تا تعمیرات لپ تاپ به صورت تخصصی ارائه شود و کاربران با خیال راحت برای تعمیرات لپ تاپ خود به این واحد مراجعه کنند. این واحد تعمیرات انواع لپ تاپ را به عهده گرفته است. کاربران با مراجعه به این واحد دیگر نیازی به صرف وقت برای رفتن به سایر مراکز نخواهند داشت. تمام خدمات مورد نیاز مشتریان برای تعمیرات لپ تاپ در این واحد ارائه می شود.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو به دلیل ارائه ی خدمات مورد نیاز کاربران توانسته است همچنان انتخاب اولیه ی مشتریان باقی بماند. تمام سرویس های فروش و تعمیرات که در این واحد ارائه شده است کمک می کند تا کاربران به خدمات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. رضایت مشتریان از این نمایندگی اولویت اول برای تمام کارکنان و همچنین مدیریت نمایندگی لنوو می باشد.

جدید ترین تولیدات شرکت لنوو در این نمایندگی به فروش گذاشته می شوند. بهره مندی از مشاوران امتیاز دیگری برای این مجموعه است که کمک کرده تا مشتریان در انتخاب دستگاه مورد نظر خود بهتر عمل کنند. تمام محصولات این نمایندگی رسمی با گارانتی اورجینال به فروش می رسند.

تعمیرات لنوو

تعمیرات لنوو با استفاده از مهندسانی مجرب انجام می شود. مدرن ترین تجهیزات و امکانات کمک کرده تا سرویس های تعمیرات در کوتاه ترین زمان و با بالاترین سطح کیفی ارائه شوند. تمام تولیدات شرکت لنوو در این واحد تعمیر می شوند. قطعاتی که فرسوده شده اند و دیگر کارایی اولیه را ندارند در این مرکز با قطعات جدید تعویض می شوند. این قطعات دارای گارانتی اورجینال می باشد.

جهت مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *