شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تعمیر یخچال ال جی

با توجه به نوع عملکرد یخچال و اهمیت این دستگاهه، لازمه که کاربرا اطلاعاتی راجع به تعمیر بخش های مختلف اون داشته باشن. وقتی شما در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشین، میتونین مشکلات یخچال تون رو تشخیص بدین و قبل از جدی تر شدن، اقدامات تعمیری لازم رو انجام بدین. به همین خاطر هم نمایندگی ال جی در مرکز سخت افزار ایران، اقدام به برگزاری دوره های تخصصی آموزش تعمیر یخچال کرده. در این دوره که در دو بخش مبتدی و حرفه ای برگزار میشه، شرکت کننده ها با قطعات و بخش های مختلف انواع مدل های یخچال و مشکلات ناشی از خرابی این بخش ها آشنا میشن.

همچنین تو دوره های حرفه ای تر، روش های تعمیر یخچال به شکل تخصصی آموزش داده میشه. ما در این مطلب، خلاصه مختصری از مباحث این دوره رو به شما عزیزان ارائه میدیم تا با کلیات تعمیر یخچال ال جی آشنا بشین. فیلم آموزش تعمیر یخچال ال جی به شما کمک میکنه که با مراحل و نکات مختلف این فرایند آشنا بشین و در صورت نیاز، بتونین این محصول رو ترمیم کنین. برای آشنایی بیشتر با این فرایند، همراهمون باشین.

آموزش تعمیر یخچال ال جی

علائم و نشانه های خرابی یخچال

یکی از مباحث اصلی که در فرایند آموزش تعمیر یخچال ال جی مطرح میشه، بررسی علائم و نشانه های خرابی این محصول هست. وقتی شما علائم خرابی یخچال رو بشناسین، میتونین خیلی زود منشأ مشکل رو تشخیص بدین و با رسیدگی به موقع، از تشدید اون جلوگیری کنین. مهم ترین علائم خرابی یخچال lg عبارتند از:

کاهش گاز یخچال

یکی از مواردی که نشون میده یخچال شما یه ایراد اساسی داره، کم شدن گاز هست. وقتی سطح گاز فرئون کم بشه، فرایند خنک سازی هم مختل میشه و ممکنه مواد غذایی فاسد بشن. تنها دلیل بروز این اتفاق، وجود نشتی در محفظه ها و لوله های گاز هست.  در طول فرایند آموزش تعمیر یخچال lg شما یاد میگیرین که چطور محل نشتی رو پیدا و اونو برطرف کنین. البته در این شرایط باید هرچه زودتر اقدام به شارژ گاز یخچال کنین که مباحث دوره ی مورد بحث، این فرایند رو هم شامل میشه.

گیرپاژ کردن کمپرسور

یکی دیگه از نشانه های خرابی یخچال، گیرپاژ کردن کمپرسور هست. توی این شرایط، شما صداهایی مثل وز وز در این قطعه میشنوین. تماشای ویدئوی آموزش تعمیر یخچال ال جی بهتون کمک میکنه که این مشکل رو هم به موقع برطرف کنین.

تخلیه نشدن آب برفک

برفک زدن یکی از مشکلاتی هست که البته در یخچال های جدید کمتر دیده میشه. به هر حال هر چقدر هم سیستم ساخت یخچال پیشرفته باشه، ممکنه در اثر خرابی بخش های مختلفش، برفک بزنه. آب حاصل از ذوب شدن این برفک ها باید تخلیه بشه؛ اگه این اتفاق نیفته، یعنی یکی از قطعات مشکل دارن و این مشکل معمولا با یخ زدن صفحه ی جلویی اوپراتور همراه میشه. آموزش تعمیرات یخچال lg شامل ترفندهای شناسایی و رفع این مشکل هم میشه.

یخ زدن لوله مویین

یکی دیگه از مواردی که در آموزش تعمیرات یخچال فریزر LG آموزش داده میشه، رفع مشکل یخ زدن لوله مویی هست. این مساله، علائمی مثل کاهش فشار مکش، ضعیف شدن صدای کمپرسور، گرم شدن کندانسور یخچال، ذوب شدن برفک اوپراتور همراه هست و فقط با تعویض لوله مویی برطرف میشه. شما در این دوره ضمن آشنایی با ظرافت های لوله مویی، میتونین این بخش رو به راحتی و بدون خطا تعویض کنین.

مشکلات مربوط به در یخچال

درب یخچال، یکی از مهم ترین بخش هایی هست که در کیفیت عملکردی این دستگاه هم تاثیر قابل توجهی داره. به همین خاطر هم یکی از اصلی ترین مباحث آموزش تعمیر یخچال ال جی ، مربوط به درب و مشکلات اون هست. وقتی در یا لاستیک اون ایرادی داشته باشه، چرخه ی خنک سازی مختل و میشه و از طرفی، مصرف برق دستگاه هم افزایش پیدا میکنه. مواردی مثل تعویض لاستیک دور درب و تعمیر این قطعه در دوره آموزش تعمیرات یخچال lg آموزش داده میشن.

نمایندگی رسمی ال جی

سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی ال جی و تجهیز بخش های مختلف این مرکز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا، باعث شده که این مجموعه مورد اعتماد و رضایت کاربران قرار بگیره. همکارای ما ضمن عرضه ی آخرین محصولات این کمپانی، مشاوره های تخصصی فروش رو هم به مشتری های محترم ارائه میدن. کاربرای عزیز با بهره مندی از مشاوره های تخصصی نمایندگی مجاز ال جی در مرکز سخت افزار ایران، اطلاعات جامعی رو در مورد محصول مورد نظرشون کسب میکنن و با آگاهی بیشتری اقدام به خرید اون محصول میکنن. شما دوستان عزیز برای خرید هر کدوم از مدل های لوازم خانگی، تلویزیون، مولرگازی، اسپلیت، پکیج، لپ تاپ، موبایل و … این برند و یا دریافت خدمات تعمیرات ال جی، می تونین به نمایندگی رسمی ال جی مراجعه و تخصصی ترین سرویس ها رو دریافت کنین.

[us_carousel columns=”4″ items_quantity=”6″ items_layout=”5195″ carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” overriding_link=”post”]
امتیاز شما به این نوشته