شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تعویض ال سی دی مک بوک

آموزش تعویض ال سی دی مک بوک یکی دیگر از مطالبی است که در سری مقاله های آموزشی به شما کاربران عزیز ارائه می دهیم. به طور کلی لپ تاپ های اپل به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و قابلیت های کاربردی، همیشه محبوبیت بالایی داشته اند. یکی از قابلیت های این محصول که آن را از لپ تاپ های سایر برندها متمایز کرده، صفحه نمایش با کیفیت آن است. متاسفانه در اغلب موارد، شکستگی یا خرابی این قطعه قابل تعمیر نیست و حتما باید قطعه را تعویض کرد. لازم است بدانید که تعویض ال سی دی لپ تاپ apple ، حساسیت هایی دارد که رعایت نکردن آن ها میتواند منجر به بروز مشکلات جبران ناپذیر در نمایشگر و حتی سایر بخش های دستگاه شود.

به همین دلیل هم ما فیلم آموزش تعویض ال سی دی مک بوک را در اختیار شما قرار دادیم تا ضمن آشنایی با مراحل و جزئیات این فرایند، بتوانید ال سی دی رو به شکل صحیح تعویض کنید. البته به شما توصیه می کنیم اگه قبلا تجربه باز کردن لپ تاپ را نداشته اید، به هیچ عنوان این کار رو انجام ندهید. طبیعی است در صورت نداشتن تجربه کافی، با یک اشتباه کوچک، خسارت های جبران ناپذیری به دستگاه وارد خواهد آمد. همکاران ما در مرکز تعمیر لپ تاپ اپل در مرکز سخت افزار ایران، این فرایند را با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیرات تعمیراتی روز دنیا و به بهترین شکل انجام می دهند.

آموزش تعویض ال سی دی مک بوک

مراحل آموزش تعویض ال سی دی مک بوک

برای تعویض ال سی دی لپ تاپ اپل، باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • قبل از هر کاری، باید یک ال سی دی اصل و اورجینال مطابق با مشخصات لپ تاپ خود تهیه کنید.
  • ابزار لازم برای تعویض ال سی دی شامل: پیچ گوشتی با انواع مختلف بیت و چند تیغه فلزی نازک یا پلاستیکی را فراهم کنید.
  • در مرحله سوم، لپ تاپ را از برق بکشید و باتری را خارج کنید.
  • حالا محفظه اطراف صفحه را باز کنید.
  • در این مرحله تعویض ال سی دی مک بوک ، باید برای دسترسی به پیچ های نگه دارنده پانل، قاب را بردارید.
  • پیچ ها را باز کنید و با استفاده از یه تیغه فلزی نازک یا اسپودر پلاستیکی، گوشه های پایین قاب را بلند کنید تا قاب اطراف lcd کاملا جدا شود.
  • حالا برای ادامه مراحل آموزش تعویض ال سی دی مک بوک ، باید lcd شکسته را به آرامی به سمت پایین بکشید و کابل اتصالی آن را قطع کنید.
  • بعد از جداسازی ال سی دی آسیب دیده، نوبت به نصب پنل جدید می رسد.
  • حالا پنل جدید را به کابل وصل کنید و آن را داخل درب قرار دهید.
  • پیچ های پنل را ببندید و مطمئن شوید که کاملا محکم و ثابت است.
  • در این مرحله از آموزش تعویض ال سی دی مک بوک ، باید قطعه جدید را تست کنید.
  • بعد از این که مطمئن شدید lcd جدید درست کار میکند، میتوانید قاب را در جای خودش قرار دهید و با اتصال باتری و کابل برق، لپ تاپ را روشن کنید. در صورتی که مشکلی در عملکرد دستگاه وجود داشت، می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر از تعمیرکار های مجرب ما در واحد تعمیرات اپل مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

آموزش تصویری تعویض ال سی دی مک بوک

در فیلم آموزشی زیر می توانید تمام مراحل بالا را به صورت تصویری مشاهده کنید. 

نمایندگی اپل در تهران

نمایندگی اپل در تهران، خدمات و سرویس های تخصصی را در زمینه فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به کاربرای محترم ارائه می دهد. همکاران ما، مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات را به شما کاربران محترم ارائه می دهند و به شما کمک می کنند خرید آگاهانه تر و به صرفه تری داشته باشید. تکنسین های مجرب بخش تعمیرات نمایندگی مجاز apple مرکز سخت افزار ایران، تمام تلاش خود را می کنند که خدمات تعمیرات اپل را در بالاترین سطح کیفی به کاربرا ارائه بدهند. به این ترتیب، شما عزیزان می توانید اطمینان داشته باشید که سرویس های مرتبط با هریک از انواع آیفون، آیپد، آی مک، مک بوک، آیپاد، اپل واچ و … مورد نظرتان را از نمایندگی اپل در تهران، به تخصصی ترین شکل ممکن دریافت خواهید کرد.

5/5(1 امتیاز)