شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش راه اندازی پکیج

امروز در سامسونگ زون، با آموزش راه اندازی پکیج همراه شما خواهیم بود. فصل سرما از راه رسیده و بخش گرمایشی پکیج ها نیز مجددا فعال شده اند. بسیاری از کاربران برای راه اندازی سیستم پکیج خود با مشکلاتی مواجه هستند. نصب پکیج فرایند دشواری نیست و می توانید با کمی دقت آن را انجام دهید. تنها باید نکاتی را رعایت کنید تا فرایند راه اندازی و نصب این سیستم به درستی انجام شده و بتوانید حداکثر کاربری را از این دستگاه داشته باشید. متخصصین تعمیر پکیج در نمایندگی سامسونگ نیز آمادگی این را دارند که تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با راه اندازی پکیج را به شما عزیزان ارائه نمایند. در ادامه می توانید ضمن مشاهده فیلم آموزش راه اندازی پکیج ، با مراحل این فرایند آشنا شده و نکات مهم آن را فرا بگیرید.

آموزش راه اندازی پکیج

آموزش مراحل راه اندازی پکیج سامسونگ

مراحل راه اندازی پکیج عبارتند از:

1- در اولین مرحله نصب و راه اندازی پکیج سامسونگ باید دجه فشار دستگاه را کنترل کنید. درجه باید روی 1.5 بار باشد. در صورت کم بودن فشار، شیر کوچکی که زیر پکیج وجود دارد را باز کنید تا درجه فشار پکیج افزایش پیدا کند و زمانی که روی ۱٫۵ رسید، مجددا شیر را ببندید.

2- در مرحله دوم، باید بررسی کنید که مسیر دودکش حتما باز باشد. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که ضروری است با انجام دادن یکی از آنها، از باز بودن کامل مسیر دودکش اطمینان حاصل نمایید.

3- در سومین مرحله راه اندازی پکیج Samsung ، باید تمامی فلکه های موجود در زیر پکیج را که به شلنگ های آب متصل هستند، باز کنید.

4- در این مرحله باید شیر همه رادیاتور ها را باز کنید.

5- برای استفاده بهتر از پکیج سامسونگ خود، این دستگاه را در حالت زمستانه قرار داده و درجه دمای آن را بالا ببرید؛ به این ترتیب، پکیج روشن می شود.

6- پس از انجام مراحل بالا و گذشت چند دقیقه از کار کردن پکیج، نزدیک ترین رادیاتور به سیستم پکیج روشن می شود.

7- پس از داغ شدن همه رادیاتور ها، نوبت به انجام هواگیری می رسد. (در مطالب قبلی، روش ها و مراتحل هواگیری پکیج را آموزش داده ایم.) لینک به مطلب آموزش هواگیری پکیج

8- پس از پایان هواگیری و به عنوان آخرین مرحله راه اندازی پکیج ، باید مانند مرحله اول فشار پکیج را کنترل کرده و تنظیم نمایید.

امتیاز شما به این نوشته