شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش کار با اپل واچ

اپل واچ، ساعت هوشمند اپل هست که در چند مدل مختلف تولید و عرضه شده و طرفدارهای زیادی داره. این محصول قابلیت های متنوع و جذابی داره که باعث شده خیلی کاربردی باشه و کاربرا حسابی از کار کردن باهاش لذت ببرن. کار کردن با اپل واچ، زیاد پیچیده نیست و معمولا خیلی راحت میشه از این ساعت جذاب و کاربردی استفاده کرد. با این حال ، کاربرایی که به تازگی این ساعت رو خریداری میکنن ، معمولا مشکلاتی برای کار کردن باهاش دارن. به همین خاطر هم ما در این مقاله، نکاتی رو راجع به روش های کار کردن با این محصول به شما دوستای عزیزمون ارائه میدیم. فیلم آموزش کار با اپل واچ ، حاوی نکات مهم و کاربردی در مورد این ساعت هوشمنده و به شما آموزش میده که کاربری بهتری گجت پر طرفدار اپل داشته باشین. لازمه اشاره کنیم که اگه احیانا محصول مورد بحث دچار ایراد شد، میتونین از تکنسین های تعمیرات اپل برای رفع مشکلات اون به صورت تخصصی کمک بگیرین. برای آشنایی بیشتر با ترفندها و نکات کار با اپل واچ، به ادامه ی مطلب توجه کنین.

آموزش کار با اپل واچ

آموزش مراحل کار با اپل واچ

بر اساس ویدئوی آموزش کار با اپل واچ ، برای استفاده از این محصول باید مراحل زیر رو طی کنین:

  •  اولین مرحله ی کار با ساعت هوشمند apple ، آماده سازی این دستگاهه که برای این کار، بسته به سری اپل واچ، به یکی از مدل های آیفون نیاز دارین. به بخش Settings> Bluetooth برید و مطمئن بشین که بلوتوث روشنه.
  • حالا اپل واچ رو با استفاده از دکمه ی کناری اون روشن کنین.
  • حالا باید منتظر باشین تا پیام ” Use your iPhone to set up this Apple Watch” روی صفحه ی آیفون ظاهر بشه و بعد،Continue  رو انتخاب کنین.
  •  یه انیمیشن روی صفحه ی ساعت ظاهر میشه که باید آیفون رو روی اون بگیرین. این روش برای پِیر کردن یا جفت کردن اپل واچ و آیفون استفاده میشه.
  • در این مرحله ی آموزش کار با اپل واچ ، اگه میخواین ساعت رو به عنوان یه دیوایس جدید راه اندازی کنین، گزینه ی Set Up as New Apple Watch  رو انتخاب کنین و اگه قصد بازیابی اطلاعات قبلی رو دارین، گزینه ی Restore from Backup رو بزنین.
  • حالا باید با توجه به این که ساعت رو روی مچ دست راست یا چپ میبندین، گزینه ی مورد نظر رو انتخاب و روی Agree به معنای موافقت با “شرایط استفاده” تپ کنین.
  •  در این مرحله، با اپل آیدی Apple ID خود Sign in رو باز کنین.
  • حالا میتونین تنظیمات مسیریابی و Siri رو انجام بدین. در صورت فعال کردن Find My iPhone، سرویس مکان یابی (Location Services)، تماس وای فای (Wi-Fi Calling) و عیب یابی (Diagnostics) برای گوشی آیفون، این تنظیمات برای اپل واچ هم فعال میشه. تنظیمات مورد نظر دیگه رو هم انجام بدین.
  • در نهایت، اپل واچ و آیفون رو تا زمان شنیده شدن یک صدای هشدار و احساس ضربه ملایم، همچنان نزدیک هم نگه دارین و بعد از طی شدن این پروسه، پیچ کنار ساعت رو فشار بدین و از ساعت هوشمندتون استفاده کنین.

نمایندگی اپل در تهران

نمایندگی اپل در تهران، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات رو به شکل قابل توجهی افزایش داده و رضایت کاربرا و مراجعین رو جلب کرده. همکارای ما، مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات رو به شما کاربرای محترم ارائه میدن و کمک میکنن خرید آگاهانه تر و به صرفه تری داشته باشین. تکنسین های مجرب بخش تعمیرات نمایندگی مجاز اپل مرکز سخت افزار ایران، تمام تلاششون رو میکنن که خدمات تعمیری رو در بالاترین سطح کیفی به کاربرا ارائه بدن. شما دوستان عزیز میتونین برای دریافت سرویس های مرتبط با هریک از انواع آیفون، آیپد، آی مک، مک بوک، آیپاد، اپل واچ و … مورد نظرتون، به نمایندگی اپل در تهران مراجعه کنین.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته