شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر لباسشویی سامسونگ

چنانچه نیاز به دریافت خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ با بالاترین سطح کیفی دارید، کافی است با پیشه کمک تماس بگیرید. این مرکز، به صورت تخصصی انواع ماشین های لباسشویی برند سامسونگ را عیب یابی و تعمیر می کند. کارگاه تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی samsung، به تجهیزاتی مجهز شده است که تعمیرکاران با استفاده از آنها، می توانند عملیات عیب یابی و تعمیر لباسشویی و تعویض قطعات این دستگاه را به شکل حرفه ای انجام دهند.

بنابراین ماشین لباسشویی شما هر ایرادی که داشته باشد، همکاران ما آن را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا تعمیر می کنند. در ادامه، شما را با جزئیات بیشتری در مورد تعمیر لباسشویی سامسونگ و نحوه دریافت خدمات آشنا می کنیم.

تعمیر لباسشویی سامسونگ

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ، انواع خدمات مربوط به سرویس های دوره ای و تعمیر و بهسازی این دستگاه را به کاربران ارائه می دهد. ماشین لباسشویی شما در این مرکز توسط تعمیرکاران ماهر و مجرب بررسی شده و به خوبی عیب یابی می گردد. سپس قطعات آسیب دیده آن تعمیر شده و در صورت نیاز، تعمیر می گردند.

در نهایت دستگاه تست شده و بدون ایراد به شما تحویل  داده می شود. البته تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی تلاش می کنند که قطعات آسیب دیده را تعمیر کنند. با این حال در صورت نیاز به تعویض هریک از اجزای این دستگاه، قطعه جدید اورجینال است تا بهترین عملکرد را در ماشین لباسشویی داشته باشد.  

تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل

تعمیرکاران ما با تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل نگرانی جا به جایی لباسشویی به تعمیرگاه را برای شما رفع می کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات تعمیرات را به نتیجه می رسانند. تمامی سرویس های مربوط به تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل، با بالاترین سطح کیفیت ارائه می شود. به علاوه هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ با کمترین قیمت، اهرم رقابتی است که ما را از سایر مراکز تعمیراتی متمایز می سازد. همین امر افزایش رضایت مشتریان از خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ را به همراه داشته است.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج

برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج، کافی است با نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی، شعبه کرج تماس بگیرید. انواع لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک این برند، به شکل تخصصی و حرفه ای در این مرکز تعمیر می شوند. مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لباسشویی بر مراحل عیب یابی و تعمیر دستگاه نظارت دارند و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن، انواع مشکلات این دستگاه را برطرف می کنند.

 نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج، به اقصی نقاط استان از جمله نظرآباد، هشتگرد، ملارد، فردیس، اندیشه، محمدشهر، ماهدشت، هفت تیر، عظیمیه، باغستان، شاهین ویلا، گوهردشت، مهرشهر، گلشهر و … خدمات رسانی می کند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران، می توانید با هریک از شعب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تهران در ستارخان، امیرآباد، ولیعصر، پیروزی و یا فرجام تماس بگیرید. مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی در این شعب حضور دارند تا تخصصی ترین خدمات را به ساکنین مناطق شرق، غرب، جنوب، شمال و مرکز تهران ارائه دهند.

 پس از تماس با پیشه کمک و ثبت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ، تکنسین به آدرس شما اعزام شده و ضمن بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه، اقدامات مورد نیاز برای تعمیر آن را انجام می دهد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تنها با توجه به شدت خرابی ماشین لباسشویی و قطعات آن می توان هزینه تعمیرات این دستگاه را برآورد کرد. تعمیرکار پس از عیب یابی دقیق دستگاه و شناسایی میزان آسیب دیدگی قطعات، تعیین می کند که اجزا نیاز به تعویض دارند و یا قابل تعمیر هستند. سپس بر همین اساس، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ را به صورت تقریبی اعلام می کند. در صورت نیاز به تعویض اجزای لباسشویی، باید قیمت قطعه جدید را نیز مد نظر داشته باشید.

خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر لباسشویی Samsung عبارتند از:

  • تعمیرات تخصصی انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک و غیر اتوماتیک
  • تعمیر و تعویض قطعات معیوب
  • ترمیم ایرادهای عملکردی دستگاه
  • رفع مشکل نشت آب
  • ترمیم روشن نشدن و خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  • تمیز کردن فیلترهای لباسشویی سامسونگ و لوله های تخلیه
  • رفع مشکل تمیز نشدن لباس ها
  • رفع لرزش ماشین لباسشویی
  • رفع مشکل وجود برق در بدنه ماشین
  • تعمیر کلیدهای از کار افتاده دستگاه، تعمیرات هیدرواستات
  • رفع مشکل جوش آمدن آب در ماشین لباسشویی
  • برطرف کردن صداهای غیرعادی
  • تعمیرات تخصصی بلبرینگ و دینام
  • ترمیم یا تعویض موتور
  • تعویض قطعات از رده خارج با نمونه های اورجینال
  • نصب صحیح و اصولی انواع ماشین لباسشویی و تعمیرات در محل.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ دارای ضمانت نامه معتبر هستند و کیفیت و اصالت آنها تضمین شده است.

تعمیر پمپ لباسشویی سامسونگ

تعمیر یا تعویض پمپ یکی از اقداماتی است که ممکن است در روند تعمیر لباسشویی سامسونگ انجام شود. این قطعه که با عنوان پمپ تخلیه هم شناخته می شود، آب حاصل از شستشو را تخلیه می کند. علامت اصلی خرابی پمپ ماشین لباسشویی این است که دستگاه آب را به درستی تخلیه نمی کند.

نکته اینجاست که در بیشتر موارد، امکان تعمیر پمپ ماشین لباسشویی سامسونگ و دیگر برندها وجود نداشته و نیاز به تعویض این قطعه است. با این حال همکاران ما در کارگاه های تخصصی پیشه کمک، تلاش می کنند که تا حد امکان، پمپ را تعمیر کنند. اما اگر نیاز به تعویض این قطعه باشد، پمپ جدید حتما اورجینال است تا بهترین عملکرد را در دستگاه داشته باشد.

تعمیر موتور لباسشویی samsung

خرابی موتور ماشین لباسشویی مشکلات بسیاری را در عملکرد این دستگاه ایجاد می کند. مثلا ممکن است ماشین روشن نشود یا هیچ کاری انجام ندهد. تیم تعمیرات لباسشویی سامسونگ در پیشه کمک، اول موتور و اجزای آن را به دقت بررسی می کنند. اگر قطعات قابل تعویض باشند، این کار انجام می شود تا موتور تعمیر شده و عملکرد ماشین لباسشویی به حالت عادی بازگردد. اما گاهی امکان تعمیر موتور لباسشویی وجود نداشته و راهی جز تعویض این قطعه نیست. در این صورت هزینه تعمیرات با توجه به قیمت قطعه جدید تعیین می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در محل

تعمیر میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی سامسونگ و دیگر برندها در شرایطی انجام می شود که تعمیرکار مطمئن شود مشکلات ایجاد شده در این دستگاه، ناشی از خرابی این قطعه بوده و به دیگر قطعات مربوط نیستند. بدین منظور، واشر را در حالت چرخش قرار دهید و بعد درب را باز کنید.

پیچ گوشتی را به صورت کامل در داخل محرک میکروسوئیچ قرار دهید. اگر در این حالت عملیات شستشو شروع شد در حالی که وقتی درب بسته است ماشین  کار نمی کند، میکروسوئیچ آسیب دیده است. تکنسین های تعمیر لباسشویی تلاش می کنند که میکروسوئیچ درب را تعمیر کنند. اما در بسیاری از موارد امکان تعمیر این قطعه وجود نداشته و نیاز به تعویض دارد.

تعویض بلبرینگ لباسشویی سامسونگ

ممکن است برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ نیاز به تعویض بلبرینگ باشد. بلبرینگ به چرخش دیگ شستشو کمک می کند و اگر درست کار نکند، عملیات شستشوی لباس ها مختل می شود. بلبرینگ یا همان یاتاقان در بیشتر موارد قابل تعمیر نیست و حتما باید تعویض شود.

برای تعویض این قطعه، ماشین لباسشویی خاموش شده و پنل بالایی آن برداشته می شود. پس از جداسازی محفظه شوینده، دیگ و اتصالات، موتور آزاد می شود. در نهایت پس از خارج کردن اتاق فشار، بلبرینگ قدیمی با نمونه جدید جایگزین می گردد.

تعمیر تایمر ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر برنامه شستشو تغییر کرده و عملکرد ماشین لباسشویی ناگهان متوقف می شود، احتمالا تایمر آن آسیب دیده است. تایمر سطح آب را کنترل می کند و در تنظیم و اجرای زمان چرخه کار کردن و توالی ‌های تنظیم چرخه تاثیر گذار است. بنابراین با تعمیر تایمر ماشین لباسشویی سامسونگ می توان مشکلات ذکر شده را برطرف کرد.

البته گاهی هم نیاز کار به این سادگی نیست و باید این قطعه را تعویض کرد. تکنسین های تعمیر لباسشویی Samsung اول برای تعمیر تایمر تلاش می کنند و در نهایت آن را با نمونه اورجینال تعویض می کنند.

تعمیر شیر برقی لباسشویی سامسونگ

برای تعمیر شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ یا شیر چهارطرفه، باید اول اجزای این قطعه بررسی شوند. بوبین، لاستیک دیافراگم، مجرای ورودی آب، ترمینال، فنر، لاستیک آب بندی، مجرای خروجی آب، سوراخ مجرای فشار، محفظه فشار، وزن پیستون، سیم پیچ، اهرم آهنی، فیلتر خروجی آب، شیطانک و لاستیک شیطانک اجزای مهم شیر الکتریکی هستند که در طول روند عیب یابی، با دقت بررسی می شوند.

پس از چک کردن این بخش ها و در صورت آسیب دیدگی آنها، هریک از بخش های ذکر شده با نمونه جدیدتر تعویض می شود. پس از تعمیر شیر برقی لباسشویی سامسونگ، مشکلات ناشی از خرابی این قطعه هم برطرف می شوند و می توانید به حالت عادی با دستگاه کار کنید.

آشنایی با نحوه تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ

بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی به موتور آن مربوط می شود. در مواقعی که مشکلاتی مثل نچرخیدن ماشین و پمپ نشدن آب، پمپ شدن آب و نچرخیدن آب، نچرخیدن لباسها در ماشین، خشک نشدن لباسها، بروز مشکل در هر چرخه و … برای ماشین لباسشویی سامسونگ پیش بیاید. باید به خرابی موتور ماشین لباسشویی شک کرد.

در این ویدیو آموزشی تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ آموزش داده شده است اما این کار حتما باید توسط تعمیرکاران ماهر انجام شود و صرفا برای آشنایی شما کاربران گرامی با نحوه تغویض موتور لباسشویی در این بخش آورده شده است.

چگونگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ

برای اجرای تعمیرات لباسشویی سامسونگ به وجود متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای نیاز داریم. این دستگاه با کارایی مفید و با ارزش خود، همواره در معرض اختلالات کوچک و بزرگ قرار دارد، زیرا با استفاده های مکرر و پی در پی، میزان استهلاک دستگاه افزایش می یابد و همین امر باعث می شود که نیاز به تعمیرات لباسشویی سامسونگ افزایش یابد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ باید با بهره گیری از مهارت کارشناسان و تکنسین های زبده عملیاتی شود. در این مسیر استفاده از تجهیزات جانبی اصل و اورجینال بخش مهم دیگری است که ما در مرکز تعمیرات لباسشویی سامسونگ به آن توجه ویژه ای داریم.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی سامسونگ و راه های اولیه برای برطرف سازی آن

شاید به عنوان یک گزینه ارفاقی و تشویقی بتوان در مرحله اول و قبل از مراجعه برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ، از آنچه که در ادامه توضیح می دهیم، استفاده کنید و در خوش بینانه ترین حالت، خودتان دستگاه را عیب یابی و نهایتا تعمیر و فیکس نمایید، اما همواره توجه داشته باشید که هرگز در این امر اصرار و تاکید نداشته باشید و کار را به یک کاردان بسپارید؛

لباسشویی آب را گرم نمی کند

خرابی المنت، تنظیم نبودن ترموستات، قطعی سیم رابط تایمر و خرابی برد علل شایع این مشکل است.

ماشین لباسشویی روشن نمی شود

اتصال برق و ولتاژ  مناسب برق را چک کنید. ولتاژ کمتر از ۱۸۰ ولت قادر به روشن کردن ماشین نخواهد بود.

آب از کف ماشین لباسشویی خارج می شود

شایع ترین ایراد پارگی یا خوردگی لاستیک دور درب  است، اما سوراخ شدن مخزن، خرابی پمپ یا خراب شدن کاسه نمد لباسشویی دلایل مهم تر این مشکل است که برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ باید به مرکزی استاندارد مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی سامسونگ شروع به آبگیری نمی کند

مطمئن شوید که شیر ورودی باز است. ممکن است در فیلتر ورودی آب آشغال گیر کرده باشد یا دستگاه دچار نقص فنی شده باشد. معمولا مشکل عدم آبگیری دستگاه به صورت کد ارور روی صفحه نمایشگر ظاهر می گردد.

لباسشویی آب را تخلیه نمی کند

کثیف بودن فیلتر،تا خوردگی شلنگ خروجی یا خرابی پلاتین تایمر و یا خرابی پمپ علل رایج این مشکل است. قطعا برای اجرای این کارها به یک متخصص نیاز خواهید داشت.

ماشین لباسشویی لرزش دارد

تراز نبودن، خرابی بلبرینگ های موتور،خرابی یاتاقان های مخزن، باز شدن یا شل شدن پیچ های ایمنی و خرابی تسمه، علل رایج این مشکل است. قبل از هر اقدامی از تراز بودن دستگاه مطمئن شوید.

ماشین لباسشویی سر و صدا دارد

این مشکل ممکن است به شل شدن پولی ها، خرابی یاتاقان محور مخزن و خرابی بلبرینگ های موتور یا دیگ یا خرابی آبکش مربوط باشد.حتی ممکن است جسم خارجی بین چیلک و مخزن شست و شو گیر کرده باشد یا بیشتر از ظرفیت ماشین لباس داخل آن ریخته شده باشد؛ در هر صورت باید حتما برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ با یک تعمیر کار ماهر مشورت کنید.

لباسشویی آبگیری می کند، اما شروع به کار نمی کند

در بیشتر موارد هیدرواستات خراب است یا سیم رابط هیدرواستات به موتور تایمر قطع شده است. خرابی موتور تایمر،خرابی موتور اصلی یا خرابی یا سفت بودن تسمه علل دیگری هستند که لازم است برای اجرای تعمیرات لباسشویی سامسونگ با یک متخصص مشورت کنید.

دکمه استارت ماشین لباسشویی کار نمی کند

در این حالت دستگاه روشن می شود، اما شروع به کار نمی کند. درب ماشین را درست ببندید. مطمئن شوید که دکمه استارت هرز یا خراب نیست. ممکن است ماشین ایراد فنی داشته باشد و میکروسوئیچ درب، برد کنترل یا پروگرامر دستگاه معیوب شده باشد؛ در این صورت حتما برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ به یک تعمیرکار حرفه ای نیاز دارید.

5/5(3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *