شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات تلویزیون اولد ال جی

شرکت کره‌ای ال‌جی، در طول سالهای اخیر، تلویزیون‌های اولد متعددی با رزولوشن فول اچ دی را به بازار عرضه کرده است که غالب آن‌ها به دلیل طراحی های منحنی وار چندان مورد استقبال واقع نشدند. از این رو شرکت ال جی در طراحی برخی از تلویزیون های جدید اولد خود نظیر اولد  A7، منحنی بودن را کنار گذاشته و این دستگاه را با صفحه نمایش کاملاً تخت عرضه کرده است.

سیاست دیگری که کمپانی ال جی در عرضه و تولید تلویزیون های اولد خویش بکاربسته آن است که در برخی از آنها از رزولوشن پایین تری استفاده کرده است. این امر برای آن است که قیمت نهایی تولید این محصولات پایین تر باشد و مشتریان بیشتری قدرت خرید تلویزیون اولد ال جی را داشته باشند. در صورتی که شما نیز از دارندگان تلویزیون های اولد ال جی هستید و در حال حاضر محصول مورد استفاده تان دچار اختلال و خرابی گشته است می توانید خدمات مرتبط با بهسازی آن را با حضور در پارت تعمیرات تلویزیون اولد ال جی واقع در نمایندگی تعمیرات ال جی دریافت نمایید.

شما می ‌توانید با انتخاب آگاهانه مرکز تعمیرات تلویزیون اولد ال جی دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه، تعمیر نمایید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی تعمیرات تلویزیون اولد ال جی می‌باشد.

خدمات مرکز تعمیرات تلویزیون اولد ال جی

  • نداشتن صدا و تصویر ( این اشکال به دلیل وجود نقص در مین برد تلویزیون است)
  • تعمیرات مشکل قطع و وصل شدن تصویر پس از مدت زمان طولانی استفاده از دستگاه
  • چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد ( تعمیرات نقص در برد پاور تلویزیون اولد ال جی)
  • خاموش و روشن شدن خودکار و ناگهانی ( تعمیرات نقص در برد مین تلویزیون اولد ال جی)
  • کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
  • تلویزیون دیر روشن می شود یا روشن نمی شود (تعمیرمشکلات نقص در برد تغذیه یا پاور)
  • تعمیر مشکل در نمایش رنگ تصاویر تلویزیون اولد ال جی ( اشکالاتی نظیر پخش شدن و پراکندگی رنگ، ایجاد خطوط افقی یا عمودی در صفحه نمایش)
  • تعمیرات شکستگی پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و فشار به هنگام تمیز کردن (در این صورت لازم است که پنل شکسته شده با یک پنل سالم تعویض گردد)
  • نداشتن تصویر در تلویزیون اولد ال جی (غالباً این مشکل مرتبط به خرابی بک لایت یا برد مین تلویزیون است)
  • نداشتن صدا (دستگاه تصاویر را نمایش می دهد ولی صدا ندارد که این مشکل غالباً به دلیل وجود نقص در برد مین تلویزیون اولد ال جی است)

تعمیرات تلویزیون اولد ال جی در محل

یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیرات تلویزیون اولد ال جی، امکان اعزام کارشناسان تعمیر به محل می‌باشد. در این سرویس دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تمامی تعمیرات تلویزیون اولد ال جی در محل انجام می‌پذیرد. تعمیرکاران اعزام شده جهت سرویس تلویزیون در محل، گروهی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر می‌باشند که به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر قادر به عیب‌یابیِ کارشناسی و تخصصی تلویزیون و تعمیر آن می‌باشند.

بنابراین در صورتی که تلویزیون شما به هر دلیل دچار افت عملکرد و خرابی شده است اما امکان جابجایی و انتقال آن را به تعمیرگاه ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سرویس در محل است. برخی از مزایای استفاده از سرویس «تعمیرات تلویزیون OLED ال جی در محل» عبارتند از: کاهش هزینه‌های تعمیر، پیشگیری از وقوع برخی رویدادهای ناخواسته نظیر شکستگی و آسیب تلویزیون در حین جابجایی، نظارت بر کار تعمیرکاران تلویزیون، صرفه‌جویی در زمان و … .

گارانتی خدمات تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این مرکز  به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، تمامی سرویس‌های مرتبط با تعمیر تلویزیون ال جی (تلویزیون‌های پلاسما، ال سی دی،  تلویزیون‌های ال ای دی، تلویزیون‌های هوشمند تحت عنوان LG Smart TV و پانل‌های OLED) به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی ال جی با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیر قادر به ترمیم تمامی عیوب و رفع اختلالات تلویزیون ال جی می‌باشند. یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون ال جی، امکان اعزام کارشناسان تعمیر به منزل می‌باشد که در راستای رفاه حال مشتریان و هموطنان گرامی ایجاد شده است.

مدیریت مرکز تعمیرات تلویزیون اولد ال جی مجموعه‌ای از تخصصی‌ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو بخش یعنی کارشناسان متخصص و ابزارآلات پیشرفته مجموعه ای فراهم آورده است که توانایی رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی را دارند.

فناوری OLED  اولد در تلویزیون های ال جی

برای ایجاد یک تصویر در تلویزیون تنها نیاز به نورهای قرمز، سبز و آبی دارید. تلویزیون های اولد در واقع با عبور جریان الکتریسیته از موادی که این رنگ‌ها را تولید می کنند، کار می کنند. هیچ تکنولوژی تلویزیون دیگری این طور مستقیم نور را به وجود نمی آورد. LCD  از فیلتر رنگ و مایع کریستالی بر روی نور پس زمینه بهره می‌برد و پلاسما نیز از نور ماوراء بنفش تولید شده توسط بسته‌های گازی که فسفرهای رنگی قرمز، آبی و سبز را تحریک می‌کنند، بهره می‌برد.

مهم‌ترین برتری OLEDها آن است که هر پیکسل بصورت مستقیم نور ساتع می‌کند؛ این در حالی است که در پنل‌های LCD نور پس‌زمینه‌ی توسط لامپ‌های LED یا فلورستنت تامین می‌شود. تنها شرکتی که تولید انبوه پنل‌های OLED در سایز بزرگ را شروع کرده ال جی است.

برخی از مزایای تلویزیون اولد عبارت است از: زاویه دید وسیع که امکان دیدن تصاویر از هر زاویه ای رو فراهم میکند، کاهش ۲۰ درصدی مصرف برق نسبت به LCD، وضوح تصویر بسیار بالا و در نهایت ایجاد رنگ های استثنایی با درخشندگی و ترکیب بی نظیر رنگ ها. اگر از کاربران تلویزیون های اولد ال جی هستید می توانید خدمات مرتبط با این دستگاه را با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون اولد ال جی دریافت نمایید.

تعمیرات تلویزیون ال جی

کاربران تلویزیون ال جی به خاطر داشته باشند که در صورت بروز هرگونه نقص و ایراد در دستگاه، از اقدام خودسرانه جهت تعمیر و ترمیم آن خودداری نمایند. اقدامات خودسرانه کاربر بر روی دستگاه نه تنها خطاهای موجود در دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت، بلکه امکان آسیب‌ به دیگر بخش‌های دستگاه و شدیدتر شدن اختلال آن را فراهم می‌آورد. بنابراین بهتر است در صورت بروز هر گونه اختلال در عملکرد دستگاه، طی یک تماس، از مشاوره‌های کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی بهره‌مند گردید.

طی این تماس، در صورت ابتدایی بودن اشکال، آموزش‌هایی جهت رفع عیوب دستگاه به صورت تلفنی به شما کاربران محترم ارائه می‌گردد. در غیر اینصورتیعنی در صورت تشخیص یک اشکال عمده و فنی شما می‌توانید با تحویل دستگاه خویش به مرکز تعمیر تلویزیون ال جی نسبت به رفع عیوب و اختلالات آن اقدام نمایید.

تعمیرات تلویزیون اولد ال جی، تعمیرات پنل LED ال جی و سایر مدل های تلویزیون ال جی با حضور در این مرکز قابل دریافت است. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه مرکزی ال جی را ندارید می توانید خدمات مرتبط با تلویزیون خویش را با استفاده از سرویس تعمیر در محل تلویزیون ال جی دریافت نمایید.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی نظیر خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون اولد ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران ، در بخش فروش ، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است.

مدیریت نمایندگی ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد. «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» ارائه شده دو رکن اساسی و لاینفک نمایندگی ال جی در ایران است. مدیریت نمایندگی ال جی در ایران بر این نکته واقف است که فروش یک محصول، پایان یک معامله نیست بلکه آغازی برای ادامه‌ راه است.

متخصصان و کادر نمایندگی ال جی در ایران با این باور که خدمات پس از فروش موجب وفاداری و تکرار خرید می گردد، همواره همگام با مشتریان خود اقدام به نصب و راه‌اندازی محصولات خریداری شده می‌نمایند و در هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی هستند. دیگر واحدهای تعمیرات ال‌جی در بخش زیر آورده شده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

 تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ  / تعمیرات تخصصی تلویزیون ال جی /

امتیاز شما به این نوشته