شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر پنل تلویزیون ال جی

گاهی با وجود رعایت تمامی نکات در رابطه با حفظ و نگهداری تلویزیون ال جی، پنل دستگاه شما به سبب بروز حوادث غیرمترقبه، نظیر اختلال و نوسان در جریان برق مصرفی و یا حوادث عادی، نیازمند سرویس و تعمیر می‌گردد. در اینصورت بهترین گزینه برای انجام این کار، مراجعه به مراکز و نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون ال جی و بهره‌مندی از خدماتی است که جهت سرویس تلویزیون ال جی توسط کارشناسان مجرب موجود در این مراکز ارائه می‌گردد.

اگر شما نیز یکی از کاربران تلویزیون ال جی  LG می‌باشید و در حال حاضر پنل دستگاه شما دچار نقص و اختلال گشته، می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر پنل تلویزیون ال جی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تمامی اقداماتی که جهت تعمیر پنل تلویزیون ال جی در این مرکز صورت می پذیرد، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی ال جی LG و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم است.

تعمیر پنل تلویزیون ال جی

نمایندگی تعمیر پنل تلویزیون ال جی

تشخیص اینکه چه اشکالی در پنل تلویزیون ال جی به وجود آمده است در «واحد عیب یابی مرکز تعمیر پنل تلویزیون ال جی» صورت می پذیرد. در واحد مذکور، کارشناسان ما با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی، اشکال پیش آمده در پنل دستگاه را شناسایی کرده و نوع تعمیر مورد نیاز را پس از کسب اجازه از صاحب تلویزیون، بر روی دستگاه پیاده می سازند.

در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی علاوه بر ارائه‌ی تمامی خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر پنل تلویزیون ال جی، شیوه‌های حفظ و نگهداری این محصول نیز به کاربران محترم آموزش داده می‌شود. این امر از آن‌روست که آشناییِ مصرف‌کننده با شیوه‌های نگهداری و حفظ پنل تلویزیون ال جی، سبب افزایش عمر مفید دستگاه می‌گردد و از تحمیل هزینه‌های اضافی به خریدار جلوگیری می‌کند.

مرکز تعمیر پنل تلویزیون ال جی، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به مرکز  تعمیر تلویزیون ال جی ، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود دردستگاه‌های خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید.

تعمیر تخصصی پنل تلویزیون ال جی در محل

در بخش زیر برخی از اشکالات ایجاد شده در پنل که امکان رفع و تعمیر آنها در مرکز تعمیر پنل تلویزیون ال جی وجود دارد، شرح داده می شود. در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی امکان تعمیر تمامی اشکالات مذکور و بسیاری دیگر از ایراداتی که ممکن است در دستگاه شما ایجاد شوند، امکان‌پذیر است.

این مرکز فعالیت خود را همزمان با ورود این دستگاه به درون کشور آغاز کرده و همگام با پیشرفت تکنولوژی‌های به‌کار گرفته شده در این صنعت، تجهیزات و ابزار خود را توسعه بخشیده است، از این‌رو شما می‌توانید در این مرکز شاهد حضور تعدادی از مجرب‌ترین کادر فنی تعمیر تلویزیون lg و نیز به‌روزترین ابزارآلات تعمیر باشید.

تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی

تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی ال جی است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی معمولاً گزینه انتخابی آندسته از افرادی است که سطح بالای خرابی ایجاد شده، امکان تعمیر پنل تلویزیون ال جی شان را منتفی می سازد.

در مواردی نیز دارنده دستگاه متوجه می شود که هزینه تعمیر پنل معیوب، چیزی برابر با هزینه خرید یک پنل جدید است، بنابراین تصمیم به تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی می گیرد. به طور کلی بد نیست بدانید در صورت شکستگی پنل تلویزیون ال جی و الیته سایر تلویزیون ها، امکان تعمیر وجود ندارد و تنها گزینه پیش رو، تعویض پنل شکسته است.

می توان گفت تعمیر پنل شکسته تلویزیون از خطوط قرمز حوزه تعمیرات تلویزیون lg است. چرا که هم هزینه بالایی می طلبد و هم قطعات جایگزین این دستگاه غالباً در دسترس نیست و از سوی شرکت های سازنده عرضه نشده است.

برخی از اختلالات تلویزیون ال جی که در این مرکز رفع می‌گردند:

دیر روشن شدن تلویزیون ال جی:

دیر روشن شدن تلویزیون الجی بیشتر به دلیل وجود مشکلاتی در برد تغذیه می‌باشد. اکثر قریب به اتفاقِ تعمیراتِ این بخش، رضایت‌بخش و منجر به بازگشت تلویزیون به وضعیت اولیه می‌گردند.

آسیب مانیتور تلویزیون ال جی

تنها راه‌حل موجود برای مواقع آسیب مانیتور تلویزیون ال جی (ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی) به دلیل برخورد با یک شی تیز ، تعویض مانیتور با یک مانیتور جدید و اورجینال می‌باشد.

تعمیر ورودی های تلویزیون ال جی

خرابی ورودی‌های تلویزیون ال جی:

این عیب مربوط به برد مین تلویزیون ال‌ای‌دی ال جی می‌باشد که گاهی به سبب خرابی دستگاه ورودی‌ای است که به تلویزیون ال جی وصل شده است.

پرش تصویر یا وجود خط‌های رنگی ثابت:

پرش تصویر و جابجایی‌های ناگهانی آن بر روی مانیتور، به دلیل بروز اختلالاتی است که در پنل صورت گرفته‌اند که در اینصورت پنل می‌بایست تعویض گردد.

وجود لکه‌های سیاه بر روی تصویر:

این مشکل احتمالاً مربوط به بک‌لایت دستگاه است. جهت اطمینان می‌بایست دستگاه توسط کارشناسان تعمیر پنل تلویزیون ال جی بررسی گردد.

وجود لکه های سیاه روی تصویر تلویزیون

خیس شدن پنل:

در صورت خیس شدن تلویزیون می‌بایست بلافاله دستگاه را خاموش کرده و از روشن کردن مجدد آن خودداری کنیم. در صورتی که تلویزیون ال جی در زمان خیس شدن خاموش است ان‌را به همان حالت رها کرده و به هیچ عنوان روشن نکنیم زیرا پنل های ال سی دی و ال ای دی به شدت در مقابل رطوبت آسیب پذیر هستند.

کم‌نور شدن ال سی دی:

بروز این اشکال مربوط به بک‌لایت و یا برد اینورتر دستگاه است. جهت انجام تعمیرات در این بخش حضور کارشناسان تعمیر پنل تلویزیون ال جی ضروری است.

روشن شدن گاه و بیگاه تلویزیون :

بروز این اشکال و روشن ماندن نقطه پاور ممکن است مربوط به بخش بُرد پاور یا بُرد مین تلویزیون ال سی دی ال جی ‌باشد که امکان تعمیر هر دو آن‌ها وجود دارد. مشکلات این دو بخش با تعویض قطعات نیمه‌هادی نیم‌سوز شده رفع می‌گردد.

خاموشی تلویزیون:

وجود چنین مشکلی در دستگاه بیشتر مربوط به برد پاور تلویزیون و خرابی آی‌سی‌های سازنده ولتاژ برد پاور می‌باشد. جهت تعمیر پنل تلویزیون ال جی که دچار چنین اشکالی شده است، می‌بایست قطعات فرسوده‌ای که سبب خرابی شده‌اند را تعویض کرد. در صورت سالم بودن برد پاور، این احتمال می‌رود که خرابی از برد مین تلویزیون باشد که به علت نوسان برق به وجود آمده است. خرابی دستگاه های دیگر مانند ریسور نیز باعث سوختگی برد مین می شود که دراینصورت می‌بایست حتماً دستگاهای دیگر برای جلوگیری از خرابی مجدد تست شوند.

وجود خطوط عمودی یا افقی:

بروز چنین اشکالاتی روی صفحه مانیتور تلویزیون ال جی به دلیل مشکلاتی است که در بخش پنل ایجاد شده است. به منظور حصول اطمینان از این وضعیت، بررسی‌های بیشتر توسط کارشناسان تعمیر پنل تلویزیون ال جی ضرورت دارد. در صورتی که خرابی پنل تأیید گردد، پنل با جایگزین اورجینال تعویض خواهد گشت.

علائم خرابی پنل تلویزیون ال جی

علائم خرابی پنل تلویزیون ال جی

برخی از علائم رایج خرابی پنل تلویزیون ال جی عبارتند از:

  • اضافه شدن یک رنگ غیر عادی به تمام صفحه یا قسمتی از آن
  • وجود یک نقطه سفید یا سیاه در تصویر
  • دو تایی شدن تصویر یا نمایش دو تصویر متفاوت
  • نمایش خط عمودی یا افقی بر روی صفحه نمایش تلویزیون
  • قسمتی از تصویر تیره یا روشن می شود
  • تعمیر پنل تلویزیون ال جی وقتی تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد
  • قطع و وصل شدن لحظه‌ای تصویر
  • کند شدن تصویر یا عدم هماهنگی با صدا

علل خراب شدن پنل تلویزیون ال جی

برخلاف برخوردهای فشار و ضربه که باعث شکستگي پنل مي‌شود، بعضي از خرابي‌هاي پنل قابل تعمير هستند. برای تعمیر پنل تلویزیون ال جی ، بهتر است از یک متخصص مجرب در این زمینه استفاده کنید. اگر خرابي پنل قابل تعمير نبود، مجبور به تعويض پنل خواهيد شد كه هزينه‌ي زيادي دارد.  برخی از علل خراب شدن پل تلویزیون ال جی عبارتند از :

  • وارد آمدن فشار و ضربه به پنل تلویزیون
  • نفوذ مایعات به پنل تلویزیون
  • نوسانات جریان برق
  • آبخوردگی پنل یا فلت های ارتباط دهنده
  • سوختگی پیکسل ها

تعمیرات تلویزیون ال جی

تعمیر پنل تلویزیون ال جی همچون خرید آن نیازمند توجه به برخی پارامترهای خاص است، زیرا تعمیر این بخش از دستگاه به نوعی تولد دوباره آن به شمار آمده و در صورتی که بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی انجام پذیرد امکان بازیابی کیفیت اولیه و عملکرد نخستین دستگاه را فراهم می‌سازد.

در همین راستا مرکز تعمیر تلویزیون ال جی با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون ال جی

پنل تلویزیون ال جی یکی از قطعات حساس و گران‌قیمت این دستگاه است که در صورت خراب شدن، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. هزینه تعمیر پنل تلویزیون ال جی بستگی به نوع و مدل پنل، علت و شدت خرابی، محل و زمان تعمیر و کیفیت قطعات و خدمات دارد. تعویض پنل به دلیل قیمت بالا و نبود قطعه ی اورجینال در کشور پیشنهاد نمی شود. برای کاهش هزینه‌های تعمیر و تعویض پنل، بهتر است نکات زیر رعایت کنید:

روش های مراقبت از پنل تلویزیون ال جی

– از ضربه زدن به پنل یا ریختن مایعات بر روی آن خودداری کنید.

– از نصب کردن تلویزیون در محل داغ، سرد، مرطوب یا خاک‌آلود خودداری کنید.

– از از منبع برق مناسب و استابلایزر برای جلوگیری از نوسانات جریان برق استفاده کنید.

– برای پاک کردن صفحه نمایش از دستمال مخصوص و خشک استفاده کنید.

– در صورت بروز هرگونه خرابی در پنل، با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران ، در بخش فروش ، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است.

مدیریت این مرکز در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی ال جی در ایران به دلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی می گردند.

5/5(1 امتیاز)