شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید تصویری که در تلویزیون میبینید، حاصل چه فرایندی است؟ و چه قطعاتی در ایجاد آن نقش دارن؟ البته بخش ها و قطعات زیادی در تلویزیون وجود دارند که عملکرد آن ها باعث ایجاد و نمایش تصاویر در این دستگاه میشود. یکی از این بخش ها، بک لایت است که در پنل تلویزیون تعبیه شده است. این قطعه تصویر را در قالب پیکسل های رنگی قابل دیدن میکند. اما این همه ماجرا نیست. نور پنل سفید است، به این ترتیب تصویر در آن قابل دیدن نیست و بک لایت، با تاباندن نور به این قطعه، کاری می کند که پیکسل هایی که روشن شده اند، قابل دیدن شوند.

نکته جالب تر این که در تلویزیون های ال سی دی، بک لایت نور مورد نیاز پنل را از لامپ های فلورسنت میگیرد که هم خیلی حرارت تولید می کنند و هم فضای زیادی نیاز دارند. اما شرکت ال جی در ال ای دی های خود این مکانیسم را تغییر داده و با استفاده از لامپ های led برای این کار، حرارت را کاهش داده است. با این وجود، بازهم گاهی بک لایت دچار مشکل شده و نیاز به ترمیم دارد. با دیدن کلیپ آموزش تعمیرات بک لایت تلویزیون ال جی ، با مراحل این فرایند آشنا می شوید و میتوانید این قطعه را به بهترین شکل ترمیم کنید. در صورت نیاز هم میتوانید راهنمایی لازم را از تکنسین های تعمیر تلویزیون نمایندگی ال جی دریافت کنید.

آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

آموزش علائم خرابی بک لایت تلویزیون ال جی

نکته بسیار مهمی که در مورد بک لایت وجود دارد این است که اگر به موقع تعمیر نشود و مشکلاتش ادامه پیدا کند، زمینه را برای خرابی بخش های دیگر هم فراهم میکند. چنانچه خرابی این قطعه به پنل سرایت پیدا کند، میتواند آن را از کار انداخته و هزینه زیادی را به شما تحمیل کند. اما لازم نیست نگران باشید. یکی از مباحث آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی ، آشنایی با علائم و نشانه های خرابی این قطعه هست. با توجه به این علائم، میتوانید خیلی زود مشکل بک لایت را تشخیص دهید و با تعمیر به موقع، از بروز دردسرهای بیشتر جلوگیری کنید. طبق تجربه تعیمرکارهای واحد تعمیرات تلویزیون ال جی ، مهم ترین نشانه های خرابی بک لایت تلویزیون شامل موارد زیر است:

  • تلویزیون صدا دارد، ولی تصویری در آن به نمایش در نمی آید.
  • بخش هایی از صفحه نمایش تلویزیون lg کاملا تاریک است یا نورش آن خیلی کم است.
  • یکی دیگر از علائم خرابی بک لایت تلویزیون ال جی، این است که بعد از روشن کردن تلویزیون، لوگوی lg چند ثانیه به نمایش در میاید و سپس صفحه تاریک میشود.
  • خاموش و روشن شدن نور صفحه نمایش هم میتواند نشان دهنده از کار افتادن بک لایت یا بخش هایی از این قطعه باشد.
  • چند دقیقه بعد از روشن شدن تلویزیون ال جی، صفحه تاریک میشه شده و اگر هر کدام از موارد ذکر شده رو در تلویزیون خودتان مشاهده کردید، باید در اسرع وقت اقدام به بررسی و تعمیر بک لایت آن کنید. با توجه به حساسیت ها و ظرافت های این قطعه و تعمیراتش، توصیه می کنیم برای دریافت خدمات بی نقص، از متخصصین مجرب تعمیرات در نمایندگی مجاز ال جی مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

فیلم آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

نمایندگی ال جی در کرج

یکی از مشکلات همیشگی ساکنین استان البرز برای دریافت خدمات مربوط به محصولات lg، این بود که ناچار بودند به نمایندگی تهران مراجعه کرده و زمان و هزینه قابل توجهی را صرف کنند. مدیریت مرکز سخت افزار ایران، در راستای ارائه خدمات بهتر به کاربران و فراهم کردن شرایط راحت برای مشتری های عزیز، اقدام به راه اندازی نمایندگی ال جی در کرج کرده است. این نمایندگی از واحدهای مجزایی برای فروش و تعمیرات تشکیل شده و مجرب ترین کارشناس ها در آن فعالیت میکنند . همین مساله باعث شد که سطح کیفی سرویس دهی نمایندگی lg به میزان چشمگیری ارتقا پیدا کنه و به آخرین استانداردهای روز دنیا نزدیک بشه. شهروندهای محترم ساوجبلاغ، طالقان، هشتگرد، اشتهارد، ماهدشت، اندیشه و … می تونن از خدمات نمایندگی ال جی در کرج، در زمینه ی فروش و تعمیرات محصولات این شرکت بهره مند بشن.

4.5/5(2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *