شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تصویر نداشتن تلویزیون ال جی

از رایج ترین مشکلاتی که اکثر کاربران با آن رو به رو می شوند تصویر نداشتن تلویزیون ال جی است. این اختلال دلایل بسیاری دارد که در ادامه به مرور آن ها می پردازیم. در برخی موارد ممکن است کاربر دچار این مشکل شده و به تعمیر تلویزیون ال جی نیاز داشته باشد. همانطور که می دانید اصلی ترین قابلیت تلویزیون نمایش تصاویر است و در صورتی که این ویژگی را از دست بدهد عملا بالا استفاده می شود. به طور کلی تلویزیون های ال جی سیستم حساسی داشته و به مراقبت های بسیاری نیاز دارند، با این وجود در اغلب موارد تصویر نداشتن تلویزیون ال جی معمولا یک مشکل کارخانه ای به شمار رفته و به تعمیرات اساسی نیاز دارد.

اصلی ترین قطعه در خصوص این مشکل بک لایت تلویزیون است. در صورتی که بک لایت دچار مشکل بشود لازم است توجه داشته باشید اکثر تلویزیون هایی که به صورت قاچاق و بدون ضمانت نامه به فروش می رسند با این مشکل رو به رو می شوند. به نمایندگی رسمی ال جی و واحد تعمیر تلویزیون ال جی مراجعه کرده و عیوب آن را برطرف نمایید. تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون ال جی یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات می باشد. کلیه ی خدمات نمایندگی تلویزیون ال جی تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود.

تصویر نداشتن تلویزیون ال جی

موارد قابل بررسی در تصویر نداشتن تلویزیون ال جی

یکی از موارد قابل بررسی در تصویر نداشتن تلویزیون ال جی زمانی است که دستگاه در زمان اتصال کابل hdmi تصویری را نمایش نمی دهد. برای رفع این مشکل توصیه می کنیم تلویزیون را ریست نرم افزاری کرده و مجددا این مورد را بررسی نمایید. از دیگر موارد قابل بررسی در تصویر نداشتن تلویزیون ال جی می توان به خرابی مین برد تلویزیون اشاره کرد. وظیفه ی مین برد در تلویزیون ال جی پردازش ابتدایی اطلاعات تصویری است.

در صورتی که مین برد دچار آسیب دیدگی شده باشد نمایش تصویر در تلویزیون ناممکن می شود. به منظور رفع این مشکل لازم است به واحد تعمیرات تلویزیون ال جی مراجعه کرده و از خدمات متخصصان بهره مند شوید. خرابی بک لایت یکی دیگر از مواردی است که در تصویر نداشتن تلویزیون ال جی باید مورد بررسی قرار بگیرد. بک لایت وظیفه ی تامین نور صفحه نمایش را بر عهده دارد. برای تست خرابی بک لایت می توانید یک چراغ قوه را مقابل ال سی دی تلویزیون بگیرید و در صورتی که توانستید تصویری در آن مشاهده کنید می توانید از خرابی بک لایت اطمینان داشته باشید.

زیرا زمانی که نور مورد نیاز تصویر توسط بک لایت تامین نشود تصویر در تلویزیون وجود دارد اما به دلیل عدم وجود نور پس زمینه به کاربر نمایش داده نمی شود، یا به عبارت بهتر می توان گفت تلویزیون تصویر کم نوری را ارائه می کند که به چشم عادی و بدون نور اضافه قابل مشاهده نیست.

نکات مهم در تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون

همان طور که پیش تر اشاره کردیم بک لایت یکی از قطعات مهم در تلویزیون ال جی بوده و خرابی آن عدم نمایش تصاویر در تلویزیون را به دنبال دارد. یکی از نکات مهم که در تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی و رفع مشکل تصویر نداشتن تلویزیون ال جی باید در نظر داشته باشید مراجعه به واحد تخصصی تعمیرات تلویزیون ال جی می باشد. مهندسان این واحد با بهره مندی از به روز ترین متد های تعمیراتی می توانند کلیه ی عیوب دستگاه را در مدت زمانی کوتاه برطرف کنند.

همچنین عیب یابی تخصصی از تلویزیون نیز اقدام مهم دیگری است که در واحد تعمیرات تلویزیون انجام می شود. شناخت قطعه ی معیوب کمک می کند تا روند تعمیرات تلویزیون با سرعت بالایی انجام شود. همچنین در صورتی که آسیب دیدگی بک لایت تلویزیون پیشرفته بود و به منظور بازگرداندن کیفیت و کارایی اولیه ی دستگاه به تعویض بک لایت تلویزیون ال جی نیاز داشتید لازم است حتما از قطعه ی اورجینال استفاده کنید. قطعات اورجینال کیفیت و کارایی دستگاه را تضمین می کنند.

نمایندگی ال جی در تهران

نمایندگی ال جی در تهران با هدف ارائه ی خدماتی کاربردی به کاربران در تلاش است تا سرویس های تعمیراتی و فروش انواع محصولات ال جی را به بهترین شکل ممکن ارائه کند. واحد تعمیرات ال جی در تهران با بهره مندی از مهندسان کارآزموده و حرفه ای می تواند کلیه ی عیوب محصولات تولید شده توسط شرکت ال جی را در مدت زمانی کوتاه تعمیر نماید.

دسترسی این واحد به انواع ابزار و قطعات و همچنین تجهیزات مدرن سبب شده تا روند تعمیرات انواع محصولات ال جی از قبیل : لپ تاپ ، لوازم خانگی ، تلویزیون، موبایل ، پروژکتور ، مانیتور ، تبلت و … با سرعت بالا و در بالاترین  سطح کیفی انجام شود. نمایندگی ال جی در تهران علاوه بر واحد تعمیرات از واحد فروش نیز بهره مند است و انواع محصولات ال جی در نمایندگی رسمی LG به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول مربوط به نمایندگی مجاز ال جی و واحد های تعمیرات آن را پیگیری و دنبال نمایید.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *