شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات تبلت لنوو

تعمیرات تبلت لنوو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با توجه به ظرافت های موجود در این محصول با استفاده از تجهیزات سازگار با آن و با بهره مندی از جدیدترین ترفندهای تعمیر انجام می پذیرد.بهره‌مندی کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت لنوو از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان این دستگاه گشته است. روند تعمیر در این مرکز به طور کلی متشکل از سه مرحله می باشد که عبارت است از:

  • مرحله نخست: نواقص و اختلالات موجود در دستگاه توسط دستگاه های عیب یابی شناسایی می گردند و دستگاه پس از تهیه گزارش های تخصصی به بخش تعمیر تحویل داده می شود.
  • مرحله دوم: کارشناسان حاضر در بخش تعمیر بر اساس گزارش های دریافتی عملیات تعمیر را آغاز نموده و تا بازیابی کیفیت اولیه دستگاه به این کار ادامه می دهند.
  • مرحله سوم: پس از اتمام تعمیر، دستگاه جهت اطمینان از صحت و درستی عملکرد، توسط کارشناسان ارشد تست می شود و در صورت تأیید کارکرد، جهت تحویل به مشتری آماده می شود.
تعمیر تبلت لنوو

نمایندگی تعمیر تبلت لنوو

تعمیرات تبلت لنوو نیز یکی دیگر از اقدامات تخصصی است که مرکز سخت افزار ایران در قالب نمایندگی لنوو به کاربران این محصول ارائه می دهد. این اقدام در چهارچوب استانداردهای روز دنیا انجام می گردد و در نهایت، به رفع کامل مشکلات تبلت می انجامد. انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تبلت در نمایندگی مذکور و توسط جمعی از مجرب ترین کارشناسان آی تی مورد بررسی قرار گرفته و به تخصصی ترین شکل برطرف می گردد. پس از پایان تعمیرات، شما دیگر شاهد مشکلاتی از قبیل کرش کردن گوگل پلی، هنگ کردن برنامه ها، کاهش سرعت تبلت در اجرای برنامه ها، کار نکردن دوربین، خرابی اسپیکر، خرابی هارد و موارد مشابه در تبلت لنوو خود نخواهید بود.

نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو

خدمات تعمیرات تبلت لنوو در محل

تعمیر و تعویض باتری تبلت لنوو

همانطور که میدانید باتری در تبلت لنوو وظیفه ی تامین انرژی را دارد. در صورت سالم بودن تمامی قطعات و فقط به خاطر خرابی باتری استفاده از تبلت امکان پذیر نخواهد بود. باتری جزو قطعاتی است که به مرور زمان دچار اختلال می شود و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد. اما آیا همه ی باتری ها بعد از اختلال در عملکرد نیاز به تعویض دارند؟

 پاسخ این سوال بستگی به نوع خرابی باتری تبلت لنوو دارد. زمانی که باتری تبلت لنوو دچار اختلال شد، در اولین فرصت آن را نزد تعمیرکار ببرید چرا که طولانی شدن زمان باعث کاهش کارایی تبلت لنوو می شود. آنچه مسلم است این است که باتری ها ساختار حساس و پیچیده ای دارند و تعمیر کردن آنها به ابزار خاصی نیاز دارد.  تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو با آخرین تجهیزات روز دنیا و با دانش کافی در این حوزه اقدام به تعمیر باتری لنوو می نمایند.

تعمیر وای فای تبلت لنوو

یکی از امکانات مفید تبلت لنوو امکان اتصال به اینترنت از طریق وای فای است. شبکه های اجتماعی، سایت ها و برخی از برنامه ها و بازی هایی که روزانه از آنها استفاده می کنیم نیاز به اتصال به اینترنت دارند. وای فای تبلت لنوو به کاربر این امکان را می دهد تا به سادگی وارد فضای اینترنت شده و اطلاعات گوناگونی را که به آن نیاز دارد دریافت کند. با این وجود ممکن است وای فای تبلت لنوو دچار مشکلاتی اعم از قطع و وصل شدن، پایدار نبودن اتصال و مواردی از این دست مواجه شود. ویروس ها و برنامه های مخرب یکی از عوامل ایجاد اختلال در وای فای تبلت است.

در اولین اقدام بهتر است ک آنتی ویروس بر روی تبلت نصب نمایید تا پس از شناسایی ویروس ها عملکرد تبلت را به حالت قبل بازگرداند. اگر پس از تنظیمات مجدد وای فای مشکل همچنان باقی بود، لازم است آن را به یک تعمیرکار حرفه ای بسپارید تا مشکل را به صورت ریشه ای رفع نماید. نمایندگی تعمیرات تبلت lenovo با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و همچنین تجهیزات به روز، قادر به رفع تمامی مشکلات مدل های مختلف این دستگاه می باشد.

تعمیر اسپیکر تبلت لنوو

اسپیکر تبلت Lenovo یکی از قطعات سخت افزاری تبلت محسوب می شود. وجود اختلال در آن می تواند دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری داشته باشد. اسپیکر تبلت لنوو از اجزای مختلفی تشکیل شده که هر کدام وظیفه ی خاصی را بر عهده دارند. به عنوان مثال، بلندگو برای دریافت صوت، بازر برای پخش سیگنال های زنگ و میکروفون برای ارسال صوت مورد استفاده قرار می گیرند.

برای تعمیر اسپیکر تبلت لنوو همه ی اجزا به صورت جداگانه بررسی و تست می شوند و در صورت لزوم تعویض می شوند. پس از بررسی های سخت افزاری نوبت به رفع مشکلات نرم افزاری اسپیکر می رسد. جالب است بدانید که اکثر مشکلات بلندگوی تبلت، مربوط به بخش نرم افزاری آن است. نصب برنامه های مخرب، یکی از دلایل مشکلات نرم افزاری تبلت لنوو است. در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه Lenovo این قطعه، می توانید با نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو تماس بگیرید.

تعمیر تاچ تبلت لنوو

برای تعمیر تاچ تبلت لنوو از واحد تعمیرات تبلت لنوو کمک بگیرید. این قطعه بر سطح بیرونی دستگاه قرار دارد و بیشتر از سایر اجزا در معرض آسیب است. تعمیر تاچ تبلت لنوو حساسیت های زیادی دارد که بی توجهی به آنها مشکلات و دردسر های زیادی را به همراه خواهد داشت.

اگر تاچ درست تعمیر و یا با نمونه اورجینال تعویض نشود، دستورات را اجرا نمی کند و کند عمل می کند و نهایتا همیشه هم هنگ می کند. لذا حتما برای تعمیر تاچ تبلت لنوو از مرکزی کمک بگیرید که آرشیوی مجهز از قطعات جانبی در اختیار داشته باشد و بتواند با امینت بالا و تضامین معتبر عملیات تعویض را انجام دهد.

تعمیر دوربین تبلت لنوو

تعمیر دوربین تبلت لنوو از خدمات تخصصی واحد تعمیرات تبلت لنوو است. دوربین تبلت یک بخش سخت افزاری است. با مشاهده هر گونه اختلال در دوربین خود ابتدا از تمیز بودن لنز دوربین خود مطمئن شوید. آخرین ورژن دوربین را که شرکت سازنده ارائه کرده است، نصب کنید و سیستم را به روزرسانی کنید.

تنظیمات را چک کنید. از نبود مشکلات نرم افزاری مطمئن شوید. پس از اینکه همه این اقدامات را انجام دادید و مشکل دوربین تبلت لنوو رفع نشد، حتما از یک مرکز معتبر و مجاز تعمیرات تبلت لنوو کمک بخواهید. به احتمال زیاد مشکل دوربین شما سخت افزاری است و نیاز به تعویض قطعه دارد.

تعمیر ال سی دی تبلت لنوو

شکستگی ال سی دی تبلت لنوو یکی از مشکلات فراگیر است. تعمیر ال سی دی تبلت لنوو از آن جهت مهم است که پل ارتباطی دستگاه و کاربر محسوب می شود. ورود هر نوع ضربه ناگهانی و سنگین به این دستگاه می تواند به راحتی و سادگی ال سی دی را تحت تاثیر قرار دهد. وجود لکه های تیره و ترک های تار عنکبوتی در ال سی دی، وجود خطوطی شبیه به ریخته شدن جوهر، تراوش جوهر از تبلت و صفحه تیره و تاریک ال سی دی نشانه های رایج خرابی ال سی دی تبلت است که احتمالا با تعویض این قطعه می توان دستگاه را تعمیر کرد. نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو تعویض این بخش از تبلت لنوو را با بهترین و بالاترین کیفیت انجام می دهد.

تعمیر میکروفن تبلت لنوو

تعمیر میکروفن تبلت لنوو یکی از خدمات نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو است. با خرابی میکروفن تبلت معمولا در یک تماس تلفنی صدای افراد شنیده نمی شود یا به سختی شنیده می شود. تشخیص درست ایراد و اختلال، مهمترین مرحله تعمیر میکروفن تبلت لنوو است. اگر به هر دلیل این تشخیص درست انجام نشود، تعمیر موفقیت آمیزی حاصل نخواهد شد. به طور کلی اگر تبلت صدا را به صورت خش دار ضبط می کند، اگر صدای میکروفن قطع و وصل می شود یا اگر اصلا صدایی ضبط نمی شود یا اینکه ضبط می شود، اما ضعیف است؛ باید برای تعمیر میکروفن تبلت لنوو از یک نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو کمک بگیرید.

این مقاله را از دست ندهید: هنگ کردن تبلت لنوو

تعمیرات تبلت لنوو و دیگر واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو در تلاش است تا با ارائه تخصصی ترین خدماتِ مورد نیاز به کاربران خویش، آنها را از مراجعه به دیگر مراکز موجود در سطح شهر (به ویژه مراکز غیرمجاز) بی نیاز سازد؛ در این راه هموطنان گرامی نیز می بایست همکاری های لازم را انجام داده و از مراجعه به مراکز غیرمجاز موجود در سطح شهر خودداری ورزند.

 کاربران محصولات لنوو می بایست پیش از اقدام به تعمیر هریک از محصولات، از مجاز بودن مرکز ارائه دهنده خدمات و تخصص کادر آن اطمینان حاصل نمایند. این هشدار از آن‌روست که گزارش‌هایی از سوی صاحبان دستگاه‌ها مبنی بر خرابی دوچندان دستگاه‌ آن‌ها پس از تعمیر در سایر مراکز دریافت شده است.

بعلاوه مشاهده شده که در بسیاری از این مراکز، قطعات دستگاه‌های لنوو بی‌هیچ دلیلی با قطعات فِیک و تقلبی تعویض گشته است. جهت پیشگیری از چنین تخلفاتی، شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی لنوو و مراجعه به واحد تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط با آنرا دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات لنوو در نمایندگی لنوو در بخش زیر معرفی گشته اند.

اخبار تبلت لنوو و دیگر خبرها

در صورت بروز هر گونه خرابی در این دستگاه، توصیه ما به شما، حضور در مرکز تعمیرات تبلت لنوو و بهره مندی از تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با این دستگاه است. تعمیرات تبلت لنوو در این مرکز به دلیل اِعمال پاره ای از عملیات گردگیری و بازیابی در حین تعمیر، منجر به بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و رفع عیوب نهفته آن گشته و سبب می گردد تا کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید.

بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلت های لنوو گشته است.

مدیریت مرکز تعمیرات تبلت لنوو به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده در این مرکز به بهترین کیفیت ارائه می‌گردند.

چنانکه به اذعان بسیاری از همکاران نیز، این مرکز یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی است که در زمینه خدمات تعمیر تبلت لنوو مشغول به کار و فعالیت است. دیگر مطالب و اخبار مرتبط با این حوزه از طریق بخش زیر در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

این مقاله را از دست ندهید: علت شارژ نشدن تبلت لنوو چیست؟

مقالات تعمیرات تبلت لنوو و دیگر مقالات

تعمیرات تبلت لنوو در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی، لحیم کاری و تعمیر به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن می رسد و دستگاه تعمیر شده نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی مجدد آن به صفر می رسد.

کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت لنوو به دلیل حضور در دوره های کارشناسی-تخصصی تسلط کاملی بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول یافته و قادر هستند تا درکمترین زمان و با بهترین کیفیت تمامی عیوب ایجاد شده در آن را رفع نمایند.

بهره‌مندی کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت لنوو از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان این دستگاه گشته است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه خویش، با مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت لنوو تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. مطالب و مقالات لنوو دیگر مرتبط با این بخش از طریق لینک های زیر در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

محصولات لنوو

لنوو Lenovo در ایران نامی است که در قیاس با دیگر برندهای موجود در بازار، افراد کمتری با آن آشنایی دارند. به‌عبارتی دیگر این نام در ایران همانند برندهای سامسونگ، سونی، لنوو و … شناخته شده نیست. حتی گاهی برخی به اشتباه آن را جزو برندهای دست‌پایین به شمار می‌آورند.

اگر شما نیز چنین تصوراتی در مورد برند لنوو دارید بهتر است تمامی آن‌ها را کنار بگذارید زیرا چنین تصوراتی به‌هیچ عنوان درست نیست؛ بد نیست بدانید که برند لنوو در شمار چهار شرکت برتر تولید کننده لپ‌تاپ می‌باشد. لپ‌تاپ‌های این شرکت به ظاهر عالی، کانفینگ فوق‌العاده و البته قیمت مناسب شناخته شده‌اند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی بیشتر با محصولات لنوو این کمپانی به بخش زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول تعمیرات لنوو

تعمیرات لنوو در این مرکز به پشتوانه بهره مندی از حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات تخصصی» در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات لنوو با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌ مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع و برطرف نمود.

مرکز تعمیرات لنوو به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد. این مرکز با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه های لنوو مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد.

شما کاربران گرامی می توانید جهت آگاهی از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت این مرکز اقدام نمایید. کارشناسان و مشاوران ما در آنسوی خط با صبر و شکیبایی پاسخگوی سوالات متداول کاربران لنوو هستند.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *