شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

چرا آیفون آپدیت نمی شود؟

 چرا آیفون آپدیت نمی شود؟ این سوال یکی از پرتکرار ترین و اپیدمی ترین مشکلاتی است که کاربران آیفون با آن مواجه هستند و برای حل آن به دنبال مرکزی معتبر و استاندارد برای تعمیرات آیفون خود می گردند. مشکل از جایی شروع می شود که کاربر اپل برای به روز رسانی ios خود اقدام می کند، اما موفق به روز رسانی نمی شود.

در چنین شرایطی کاربر نمی تواند نسخه جدید سیستم عامل دستگاه خود را دریافت کند و در نهایت به دنبال راه چاره می گردد. در ادامه این بخش تلاش می کنیم مشکلاتی که بر سر راه آپدیت آیفون قرار دارند را بررسی و شناسایی کنیم. همراه ما باشید.

اقدامات اولیه قبل از شروع به آپدیت ios

  • از روشن نبودن Find My iPhone در قسمت iCloud  مطمئن شوید
  • ورژن فعلیiOS دستگاه آیفون خود را بدانید تا در صورتی که آیفون آپدیت نمی شود، بتوانید کارهای لازم را انجام دهید.
  • از جیل‌بریک بودن یا نبودن دستگاه آیفون  آگاه باشید

نحوه به روز رسانی آیفون

برای به روز رسانی آیفون و سیستم عامل iOS از طریق دو روش می توان اقدام کرد، روش وایر لس یا بیسیم و استفاده از برنامه آیتیونز (iTunes) . وقتی آیفون آپدیت نمی شود در حیقیقت مشکلی در یکی از این بخش ها وجود دارد.

آپدیت آیفون و بروزرسانی  iOS  از طریق بی سیم یا وایرلس

برای اجرای این روش، مسیر زیر را دنبال کنید. قبل از شروع پروسه آپدیت، از اطلاعات دستگاه بکاپ بگیرید تا بتوانید از این فایل بکاپ برای ریستور اطلاعات استفاده کنید.

آیفون را به یک شبکه اینترنت پرسرعت و پایدار وصل کنید. دقت داشته باشید که بروز رسانی سیستم عامل آیفون با استفاده از این روش منجر به مصرف شدن حجم اینترنت می‌شود. بدیهی است که وقتی سرعت کافی وجود نداشته باشد، آیفون آپدیت نمی شود و ایست می کند.

به بخش Settings آیفون بروید و گزینه General را انتخاب کنید؛ سپس گزینه Software Update را انتخاب کنید. گزینه Download & Install را لمس کنید و منتظر بمانید تا دانلود آپدیت  iOS به پایان برسد. سپس گزینه Install را لمس کنید. اگر درخواست ارائه پسورد داشتید، آن را وارد کنید.

اکنون باید صبر کنید تا آیفون پروسه بروز رسانی سیستم عامل را تکمیل کند و  مجددا راه اندازی شود. به همین راحتی آپدیت آیفون و سیستم عامل iOS آن انجام شده است و دیگر نمی توانید بگویید که آیفون آپدیت نمی شود.

مراحل آپدیت آیفون

بروز رسانی سیستم عاملی آیفون به کمک آیتیونز (iTunes)

برای اجرای این روش، مسیر زیر را دنبال کنید. قبل از شروع پروسه آپدیت، از اطلاعات دستگاه بکاپ بگیرید تا بتوانید از این فایل بکاپ برای ریستور اطلاعات استفاده کنید.

به اینترنت پر سرعت متصل شوید و جدیدترین برنامه آیتیونز را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. آیفون خود را با استفاده از کابل رابط مناسب به کامپیوتری که برنامه آیتیونز در آن نصب شده وصل کنید و آیتیونز را اجرا نمایید.

بر روی گزینه Summary کلیک کنید و سپس گزینه Check for Update را انتخاب کنید. بر روی گزینه Download and Update کلیک کنید. در صورت نیاز رمز عبور آیفون را وارد کنید.

منتظر بمانید تا پروسه دانلود و نصب آپدیت آیفون یا برو زرسانی سیستم عامل iOS به پایان برسد و دستگاه ریستارت شود؛ با اجرای دقیق و گام به گام این روش هرگز نمی توانید بگویید که آیفون آپدیت نمی شود؛ البته دوباره تاکید می کنیم به شرطی که از یک اینترنت پر سرعت و پایدار استفاده کنید.

آپدیت کردن آیفون

تعمیر آیفون

آیفون مورد استفاده ترین و در دسترس ترین محصول کمپانی اپل است که کاربران بسیاری دارد. این محصول به هر دلیلی که عمدتا سهل انگاری کاربر است، ممکن است دچار اختلالات و مشکلاتی شود. برای تعمیر آیفون می توانید به تعمیرگاه تخصصی موبایل اپل مراجعه کنید و خدماتی مطمئن و منحصر به فرد را دریافت نمایید.

کارشناسان و تکنسین ها در این واحد تعمیراتی به دلیل واکاوی و آنالیز مدل های مختلفی از این دستگاه، به خوبی با ساختار درونی و پیچیدگی های آن آشنایی دارند و می توانند صفر تا صد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آن را رفع کنند.

واحد های تعمیرات اپل

آیفون، آیپد، آیپاد، آی مک، مک بود، اپل واچ و اپل تی وی از محبوب ترین  محصولات و تولیدات کمپانی اپل هستند. هر یک از این تولیدات در کنار نام بزرگ اپل، از ساختاری پیچیده و منحصر به فرد تشکیل شده اند که ارائه خدمات تعمیراتی را کمی سخت و حساس می کند. با همه این توصیفات برای انجام هیچ یک از تعمیرات اپل جای هیچ گونه نگرانی نیست.

می توانید به کمک اپل تعمیرکاران ما در حوزه نرم افزار و سخت افزار، بهترین خدمات را در زمینه عیب یابی، ترمیم و تعمیر دریافت کنید. تمامی ابزارآلات و تجهیزات این واحد اختصاصی با ساختار درونی محصولات اپل سازگاری دارند و تضمین کننده بازگشت سلامت دستگاه شما خواهند بود. همه سرویس ها همراه با ارائه کارت گارانتی رسمی و کتبی ست و از همه جوانب رفاه مشتری را در نظر گرفته شده است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل یک نماینده رسمی و معتبر است. برای ارائه خدمات در هر حوزه ای با برنامه ریزی پیش می رود. این نمایندگی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش همه محصولات اپل فعالیت دارد. در تنها نمایندگی رسمی اپل در ایران می توانید به کمک خدمات و تسهیلات منحصر به فرد، خریدی امن و ایمن داشته باشید.

رعایت اصل مشتری مداری و صداقت مهمترین ویژگی نمایندگی مرکزی اپل است. تمامی خدمات پس از فروش، شرکتی و اصل است. در کنار این خدمات شرکتی، فرصت ها و امتیازات ایده آل تری نیز در اختیار کاربران اپل قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از چند وچون آنها تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی اپل و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *