شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آی‌مک پرو اپل وارد بازار شد

پس از اینکه اپل در کنفرانس WWDC 2017 به معرفی آی‌مک پرداخت همه منتظر زمان عرضه این محصول بودند. از امروز یعنی 23 آذرماه 1396 میتوانید آی‌مک پرو اپل را با قیمت 4999 دلار خریداری کنید. البته این قیمت مخصوص نسخه پایه این محصول است. کمپانی اپل همیشه برای معرفی دستگاه‌های خود آنها را در اختیار خبرنگاران قرار میدهد تا از نزدیک به تست محصول پرداخته و نظر خود را اعلام کنند. ونسان لفوره که عکاسی معتبر است پس از تست آی‌مک پرو نسخه 10 هسته‌ای گفت:

من مجموعه‌ای از نتایج ثابت را دریافتم. سرعت دستگاه (نسبت به آی‌مک و مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی فعلی‌ام) تا ۲ یا ۳ برابر افزایش یافته است که جهشی قابل‌ توجه است.

آی‌مک پرو اپل وارد بازار شد

مشخصات آی‌مک پرو اپل

مشخصات سخت‌افزاری آی‌مک پرو اپل حاکی از آن است که این کمپانی این دستگاه را برای قشر حرفه‌ای طراحی کرده است. کاربران میتوانند از این کامپیوتر برای محاسبات سنگین، پردازش و مدل‌سازی طرح‌های سه‌بعدی و ساخت ویدیوهای 4k استفاده کنند.

حافظه رم برای نسخه پایه این آل‌این‌وان به میزان 32 گیگابایت و برای نسخه حرفه‌ای 128گیگابایت تعبیه شده. همچنین میزان پردازنده درنظرگرفته شده برای نسخه پایه 8 هسته‌ای و برای نسخه حرفه‌ای 18 هسته‌ای است. پردازنده‌ها ساخت شرکت اینتل و مدل Xeon هسنتد. برای ذخیره‌سازی مطالب کاربران فضای 4ترابایت SSD نیز در اختیار دارند. با کارت گرافیک AMD Vega 56,64 آی‌مک پرو اپل شما امکان تماشا و حتی ساخت محتوای واقعیت مجازی را خواهید داشت. صفحه نمایش کامپیوتر  iMac Pro27 اینچی و با کیفیت 5K میباشد.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان اپل باشد. از آنجا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در هنگام خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند. که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نخواهد داشت.

اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته‌اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند. در بخش زیر واحدهای گوناگون تعمیرات اپل معرفی گشته‌اند.

جهت مطالعه مقالات اپل ، اخبار اپل ، محصولات اپل یا سوالات متداول تعمیرات اپل به لینک‌های زیر رجوع کنید.

امتیاز شما به این نوشته