شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

چرا فکس ارسال نمیشه؟

دستگاه فکس جزء محصولات پر کاربردیه که در شرکت ها و اداره ها خیلی مورد استفاده قرار می گیره. این محصول، یه کپی از اسناد مورد نظر رو به مقصدی که توسط یه شماره تلفن مشخص میشه، ارسال می کنه. برق، تلفن و بعضا اتصال اینترنت در عملکرد این محصول تاثیر میذارن و باعث میشن که بتونه سند رو به مقصد بفرسته. خب به هر حال فکس هم مثل هر محصول الکترونیک دیگه ای ممکنه دچار مشکلاتی بشه و نتونه درست کار کنه. یکی از ایرادهای رایج این محصول، ارسال نشدن فکس هست.

دلایل و عوامل مختلفی هست که باعث میشه فکس به مقصد ارسال نشه و کار کاربرا با مشکل مواجه بشه. توی این مقاله، ما از متخصصین با تجربه متخصصان تعمیرات فکس کمک گرفتیم و همه دلایل احتمال بروز مشکل مورد بحث رو به شما عزیزان توضیح می دیم. همچنین ما روش هایی رو ارائه می دیم که با انجام دادن اونها، می تونین مساله رو به راحتی برطرف کنین. برای آشنایی با دلایل  و روش های رفع مشکل ارسال نشدن فکس ، همراه ما باشین.

ارسال نشدن فکس

خدمات تعمیر فکس پاناسونیک و سایر برندها در پیشه کمک ، پاسخگویی 24 ساعته : 1662

دلایل ارسال نشدن فکس

مهم ترین عواملی که باعث ارسال نشدن فکس میشن عبارتند از:

1. بروز قطعی در اتصالات دستگاه

به طور کلی اتصالات هر دستگاه، جزء اصلی و مهم کار اون دستگاه به شمار میره و وقتی محصول کار نمی کنه، اولین بخشی که مورد بررسی قرار می گیره، همین اتصالات هستن. پوسیده شدن و یا وجود پارگی در اتصالات دستگاه فکس، میتونه منجر به قطع ارتباط و در نتیجه عدم ارسال فکس به مقصد بشه. یه مساله دیگه هم هست و اونم اینه که کابل ها و اتصالات مورد بحث از جا در بیان و اتصال دستگاه رو قطع کنن. این مسائل، ممکنه در اثر حواس پرتی کاربر ایجاد بشه و در روند رفع مشکل ارسال نشدن فکس چندان جدی به حساب نمیاد و به راحتی هم قابل برطرف شدن هست.

2. بروز قطعی در مودم

همون طوری که قبلا اشاره کردیم، بعضی از دستگاه های فکس، قابلیت اتصال به اینترنت رو هم دارن. بنابراین می شه گفت یکی از دلایل ارسال نشدن فکس در این مدل ها، قطع بودن اینترنت یا قطع شدن مودم هست. نشونه این مورد، صدور پیغام fatal error از دستگاه فکس است؛ اگه این پیغام رو روی صفحه نمایش دستگاه فکس تون دیدین، هرچه سریع تر مودم رو بررسی کنین. با خاموش و روشن کردن مودم و رفع مشکل اتصال اینترنت، مشکل ارسال فکس هم به راحتی برطرف میشه.

3. مشکل در ارتباط بین مودم و خط تلفن

یکی دیگه از دلایل ارسال نشدن فکس ، وجود مشکل در ارتباط بین مودم و خط تلفنه. این مشکل ممکنه از گوشی تلفن یا مودم باشه و یا ممکنه شبکه تلفن یا اینترنت مشکل داشته باشه. اگه پیغامی با مضمون No Dial Tone رو در بخش Outbox دستگاه فکس Panasonic تو مشاهده کردین، باید اتصال بین خط تلفن و اینترنت رو مورد بررسی قرار بدین و مشکل این بخش رو برطرف کنین.

خدمات تخصصی پیشه کمک: تعمیر فکس لیزری

3. بررسی و تعمیر تخصصی

گاهی ممکنه هیچ کدوم از مواردی که در بخش های قبلی ذکر کردیم، دلیل ارسال نشدن فکس نباشن. در این صورت، لازمه که دستگاه مورد بررسی و تعمیر تخصصی تر قرار بگیره و به شکل حرفه ای ترمیم بشه. اگه مشکل از قطعات داخلی دستگاه باشه و شما به موقع برای برطرف کردنش اقدام نکنین، ممکنه مساله جدی تر بشه و حتی گریبان بقیه بخش ها و قطعات رو هم بگیره. بنابراین توصیه می کنیم در صورت برطرف نشدن اختلال با اجرای روش هایی که ذکر کردیم، به سرعت دستگاه رو به یه تعمیرگاه معتبر ببرید و درخواست بررسی ترمیم تخصصی اون رو داشته باشین. همکارای ما در مرکز سخت افزار ایران، می تونن با کیفیت ترین خدمات رو در این زمینه به شما عزیزان ارائه بدن و کاری کنن که محصول مورد نظرتون رو مثل روز اول ازشون تحویل بگیرین.

مرکز تعمیرات دستگاه های اداری

مرکز تعمیرات پیشه کمک، به واسطه خدمات گسترده و با کیفیت در طول سالها فعالیتش، تونسته به اولین انتخاب کاربرا در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل بشه. این مرکز، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات رو به شکل قابل توجهی افزایش داده و رضایت کاربران رو جلب کرده. ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات برای هر محصول، راه اندازی فروشگاه های رسمی فروش، ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی خدمات و …، اصلی ترین خدماتی هستند که در نمایندگی مجاز پیشه کمک به کاربرای محترم ارائه میشه.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *