شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

ارورهای یخچال ال جی

ارورهای یخچال ال جی یکی از راهنماهای اصلی برای کاربران و البته تعمیرکاران است که به کمک آنها و با رمز گشایی از این ارور ها می توانند به راحتی مشکل دستگاه را شناسایی و رفع کنند. در حقیقت وقتی یخچال ال جی یا هر محصول الکترونیکی دیگری کد خطایی نشان می دهد، در حال مکالمه با کاربر است و تلاش می کند تا مشکل خود را با او در میان بگذارد تا کاربر برای رفع آن اقدام مناسب را انجام دهد.

رمز گشایی از ارورهای یخچال ال جی در ریشه یابی و تعیین ایراد به شکل دقیق بسیار موثر و تاثیر گذار است. در ادامه این مطلب تلاش می کنیم به مهمترین ارورهای یخچال ال جی در مدل های مختلف اشاره کنیم تا راهنمای خوبی برای کاربران و تکنسین ها فراهم کرده باشیم.

ارورهای یخچال پایین فریزر ال جی

  • A1: اختلال در عملکرد سنسور فریزر
  • A2 : اختلال در عملکرد سنسور دیفراست
  • A3 : اختلال در عملکرد دیفراست
  • دیسپلی کامل خاموش: اختلال در عملکرد سنسور محیط

ارورهای یخچال بالا فریز ال جی

  • R : اختلال در عملکرد سنسور یخچال ال جی
  • D : اختلال در عملکرد دیفراست
  • H : اختلال در عملکرد هیتر
  • C : اختلال در اتباط بین برد اصلی و برد دیسپلی
  •  دیسپلی کامل و خاموش: اختلال در عملکرد سنسور محیط

خطاهای یخچال ساید بای ساید ال جی

  • کد خطای CF

ایراد مربوط به فن کندانسور است. فن فریزر را از نظر اشکلات مکانیکی و الکترونیکی چک کنید

  • کد خطای CO

این اخطار ، مربوط به خطای ارتباطی بین اجزاست. سیم کشی های مربوطه را بررسی کنید.

  • کد خطای dH

دیفراست ضعیف شده است. دیفراست را از نظر وجود اتصال کوتاه در آن بررسی کنید و سیم کشی های مربوطه را چک کنید .

  • کد خطای FS

سنسور فریزر خطا داده است؛ سنسور فریزر را از نظر وجود اتصال کوتاه در آن بررسی کنید و سیم کشی های مربوطه را چک کنید

  • کد خطای rs

سنسور یخچال خطا داده است

  • کد خطای ds

سنسور دیفراست خطا داده است. سنسور دیفراست را از نظر وجود اتصال کوتاه در آن بررسی کنید و سیم کشی های مربوطه را چک کنید

  • کد خطای rf

ایراد مربوط به فن فریزر است. فن فریزر را از نظر اشکلات مکانیکی و الکترونیکی چک کنید.

تعمیر یخچال ال جی

کمپانی ال جی در حوزه لوازم خانگی یخچال های بی نظیری تولید می کند که در نوع خود بسیار با کیفیت و خوش ساخت و زیبا هستند. هر چند به دلیل کیفیت بسیار بالای انواع یخچال ها ال جی همواره امکان خرابی و ایراد و اختلال در آنها وجود ندارد، اما باز هم برای پر کردن درصدی از احتمالات، واحد های سرویس و تعمیرات یخچال ال جی را راه اندازی کردیم.

در این واحد انواع محصولات یخچال ال جی عیب یابی، ترمیم و تعمیر می شود و ارورهای یخچال ال جی مورد بررسی قرار میگیرد ، اگر نیاز به تعویض قطعه یا بخشی از یخچال وجود داشته باشد، به کمک آرشیو مجهز به قطعات جانبی اصل و اورجینال، این جایگزینی با امنیت بالا انجام خواهد شد.

واحد های تعمیرات ال جی

کمپانی ال جی در صنایع مختلفی فعالیت می کند. لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری و موبایل و لپ تاپ و تجهیزات جانبی وابسته به اینها، حوزه های اصلی فعالیت نمایندگی ال جی است. هر یک از این مجموعه ها به خودی خود، زیر مجموعه های متنوع و بسیار گسترده ای دارند، که در طول زمان به خدمات عیب یابی، ترمیم و تعمیر نیاز خواهند داشت.

به همین منظور، واحد های تعمیرات ال جی را در فضا های جداگانه و مستقل راه اندازی کرده ایم تا تامین کننده همه نیاز های کاربران در تمامی محصولات این کمپانی باشیم. هر یک از این واحد ها به مدرن ترین و مجهز ترین ابزار و تجهیزات عیب یابی و تعمیر مجهز هستند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی یک مرکز امن و مطمئن است که برای ارائه خدمات در زمینه فروش و پس از فروش به عنوان برترین و مورد اعتماد ترین نمایندگی در ایران شناخته شده است. در این نمایندگی با رعایت همه مقررات و قوانین دورن مرزی و برون مرزی، محصولاتی اصل و خدمات پس از فروش شرکتی به کاربران ارائه می شود.

در نمایندگی ال جی می توانید در کنار برخورداری از خدمات پس از فروش اورجینال، از امکانات و تسهیلات دیگری نیز بهره مند شوید که برطرف کننده تمام نیاز های شما خواهد بود. قبل از اقدام به خرید هر محصولی می توانید  از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی بهره مند شوید.

با استفاده از این سرویس مشاوره ای خواهید توانست درباره محصول مورد نظر اطلاعات مفید و مختصری به دست آورید و با دانش و آگاهی اقدام به خرید کنید. فرصت های استثنایی و امکانات بی نظیر در تنها نمایندگی رسمی ال جی در ایران بسیار متنوع و گسترده است. می توانید برای اطمینان از این امکانات تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از واحد همیشه پاسخگوی نمایندگی مرکزی ال جی جویا شوید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *