شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

ارورهای یخچال فریزر سامسونگ

یخچال فریزرهای سامسونگ را به حتم، میتوان یکی از مطرح ترین برندها در بین سایر تولیدکنندگان لوازم خانگی به شمار آورد. این یخچال فریزرها روز به روز با پیشرفت های قابل توجهی، همراه میشوند و به دنبال این، کاربران با تغییرات مثبتی روبرو میشوند. یکی از تغییرات مثبت را میتوان نمایش ارورهای یخچال فریزر سامسونگ به شمار آورد.

به دنبال چنین امکانی، کاربر میتواند از بروز مشکلات و اختلالات موجود در دستگاه، با خبر شود. این ارورها به مسائل مختلفی اشاره دارند و به سبب نمایش آن ها، کاربران میتوانند قبل از خرابی های جبران ناپذیر، کارشناسان تعمیر یخچال سامسونگ را در جریان بگذارند. البته رفع برخی از ارورهای یخچال فریزر سامسونگ راحت است و کاربر بدون نیاز به تخصص و ابزار میتواند آن ها را به انجام برساند.

یکی از خدماتی که نمایندگی یخچال سامسونگ برای کاربران خود در نظر گرفته است، ارائه ی مقاله های آموزشی مفید در ارتباط  با مشکلات یخچال فریزر ، ساید بای ساید و یخچال های دوقولوی سامسونگ است. در ادامه به بررسی برخی از رایج ترین ارورهای یخچال فریز سامسونگ و عیب یابی آن ها در نمایندگی مجاز سامسونگ خواهیم پرداخت.

ارورهای یخچال فریزر سامسونگ

 ارورهای یخچال فریزر سامسونگ  چگونه رفع می شود ؟

همانطور که گفته شد، ارورهای یخچال فریزر سامسونگ ، حکایت از اختلال مشخصی در دستگاه دارد. در چنین مواقعی، برای جلوگیری از بروز آسیب های جدی تر، لازم است رفع این خطاها را در اولویت قرار داد. اما این خطاها چگونه از صفحه ی نمایش یخچال ناپدید خواهند شد؟ مهم ترین قدم برای مقابله با این خطاها، ترجمه و درک منظوری ست که برای اعلام آن نمایش داده میشوند. پس برای انجام این کار، نیاز به آشنایی کامل با معنی این کدها است.  یکی از خدماتی که کارشناسان نمایندگی یخچال سامسونگ، در اختیار کاربران خود قرار میدهد، ترجمه و برطرف کردن این خطاهاست. در ادامه برخی از این ارورها را با هم معنی خواهیم کرد.

آشنایی با ارورهای یخچال فریزر سامسونگ

کد خطا یا ارور 4e یخچال سامسونگ :

این کد خطا نشان دهنده ی از کار افتادن سنسور دیفراست فریزر می باشد. در بسیاری از موارد، جایگزینی این قطعه تنها راه حل ممکن برای حل مشکل است.

کد خطا یا ارور 8e یخچال سامسونگ:

این ارور بدلیل از کار افتادن سنسور یخ ساز رخ می دهد. معمولا این بدین معناست که سنسور دچار قطعی شده و یا کار نمی کند. سیم کشی و خود سنسور را بررسی نمایید. ممکن است لازم باشد که کل این قسمت و یا بخشی از آن را تعویض نمایید.

کد خطا یا ارور 6e یخچال سامسونگ :

این مورد خطا یکی از رایج ترین ارورهای یخچال فریزر سامسونگ است. سنسور دمای محیط است که ممکن است پس از قطعی برق اتفاق بیافتد. برای رفع این مشکل، لازم است همزمان Power Freeze و Power Cool را فشار دهید و به مدت ۱۵ تا ۲۰ ثانیه نگه دارید. معمولا همین ری استارت کردن ساده، یخچال را به کارکرد عادی خود باز می گرداند.

کد خطا یا ارور 5 و 5e یخچال سامسونگ :

این کد خطا نشان دهنده ی از کار افتادن سنسور دیفراست فریزر و یا قطعی برق است. ابتدا سعی کنید که با ری استارت چندباره یخچال خود این خطا یا ارور را رفع نمایید. اگر اینکار جواب نداد، سنسور یخزدایی فریزر خود را چک کرده و در صورت لزوم آن را تعویض نمایید.

کد خطا یا ارور  23eیخچال سامسونگ  :

این مورد ممکن است خطا یا ارور فن کندانسور باشد، که به مشکلی در عملکرد فن اشاره می­کند. پس حتما آن را بررسی نموده و اطمینان حاصل کنید که به درستی اتصال به برق داشته و کار می­کند. همچنین فن کندانسور را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی به برق متصل بوده و کار می کند. در صورت معیوب بودن، لازم است  تعویض یا تعمیر کندانسور یخچال انجام شود.

کد خطا یا ارور e25 یخچال سامسونگ :

این خطای مربوط به دیفراست می باشد. برای رفع آن، تایمر یا همان زمان سنج و/ یا صفحه کنترل را چک کرده و در صورت مشاهده مشکل اقدامات لازم را انجام دهید.

رفع کد خطاهای یخچال در نمایندگی یخچال سامسونگ

یکی از مهم ترین خدمات نمایندگی یخچال سامسونگ ، رفع ارورهای یخچال فریزر سامسونگ است. کارشناسان و متخصصان این مجموعه، میتوانند در حداقل زمان، علت بروز این خطا ها را مشخص کنند و اقدامات لازم جهت رفع آن ها را به عمل بیاورند. این خدمات، برای رفاه و راحتی بیشتر کاربران،  در منزل و محل مورد نظر این عزیزان ارائه میشود. لازم به ذکر است که  سرویس در محل یخچال سامسونگ، تنها در تهران و کرج، امکانپذیر است.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *