شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

لنوو در گیر و دار کاهش فروش اپل ، قدرت نمایی میکند

سال گذشته برای بازار فروش لپ تاپ و پی سی سال اسفناکی بوده است. چرا که آمار فروش این محصولات کمتر از هر وقت دیگری بوده است و جهان به مشاهده ی تحولات منفی بسیاری در این باره  نشست. از اصلی ترین دلایل کاهش فروش این محصولات ، بدون شک رویکردهای  اقتصادی کشورهای مختلف به ویژه کشور های توسعه یافته ای چون امریکا و چین بوده است.

اما به نظر میرسد در چنین اوضاع و رکودی، کمپانی لنوو تصمیم گرفته با ایجاد تغییر و تحولاتی جذاب، فروش لپ تاپ ها و پی سی های خود را به مقداری قابل ملاحظه افزایش دهد و به نظر میرسد با افزایش فروش لنوو در این عرصه روبرو باشیم. گزارش‌های اخیر گارتنر و IDC نشان می‌دهد لنوو همچنان رهبر بازار PC است؛ این در حالی ست که کمپانی اپل، رقیب اصلی لنوو، شرایط نامساعدی را در سال گذشته تجربه کرده است. البته این انتظار میرود که اپل هم امسال سال خوبی را برای خود در عرصه ی فروش لپ تاپ ها، رقم بزند و اوضاع رو به بهبود باشد.

نمایندگی خدمات مجاز لنوو

افزایش فروش لنوو یا افت فروش اپل

تحلیلگران بازار پی سی و لپ تاپ، بر این نظرند مشکلات اپل در تولید و فروش محصولات خود سبب شده است شرکت‌های دیگر در جهان از جمله لنوو فرصت قدرت نمایی پیدا کرده و فروش خوبی را تجربه کنند. بدون شک بسته شدن تعدادی از کارخانه‌های اپل در چین و کاهش روابط این غول فناوری با شرکای چینی خود از دلایل اصلی روند نزولی اپل در فروش محصولات خود است. البته به دلیل تغییرات ایجاد شده در لپ‌ تاپ‌های لنوو و ارتقاء سطح کیفی این دستگاه ‌ها، قیمت آن‌ها تا حدودی افزایش یافته است.

به کار بردن تجهیزات سخت افزاری قدرتمند تر از گذشته مهم ‌ترین دلیل افزایش قیمت اعلام شده است. مسئله‌ ای که موجب بروز نگرانی‌های زیاد در میان شرکت‌های فناوری شده است، سیاست‌های غلط اقتصادی دونالد ترامپ و قوانین سخت‌گیرانه تحریم‌های آمریکا است؛ چرا که بسیاری از شرکت‌های فناوری مانند لنوو در بخش طراحی و تولید و فروش، همکاری ‌های گسترده ‌ای با چینی‌ها داشته و ممکن است شامل تحریم‌های آمریکا شوند.

در هر صورت نتیجه ای که تا به اینجای کار میتوان گرفت، این است که، اپل تا کنون بیشترین ضرر را از جنگ تجاری میان آمریکا و چین داشته است و آمارها نشان می‌دهد با ادامه ی این روند صدمات بیشتری به این شرکت وارد می‌شود و در مقابل باعث افزایش فروش لنوو شده است.

لنوو در حال حاضر کجای بازار های جهانی ایستاده است ؟

افزایش فروش لنوو تا جایی پیش رفته است که این کمپانی، با داشتن ۲۵ درصد سهم بازار حاکم مطلق صنعت PC به‌ شمار می‌رود و اچ‌ پی با ۲۲.۲ درصد و دل با ۱۶.۹‌ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. دیگر اختلاف گارتنر و IDC، رتبه‌ ی چهارم اپل با ۵.۹ درصد سهم بازار است. ایسر نیز با سهم ۵.۴ درصدی در جایگاه پنجم قرار دارد.

جدید ترین خبرها در سایت رسمی نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو با قرار دادن بخش جذابی در سایت رسمی نمایندگی، به تنوع خدمات خود در فضای مجازی افزوده است. همکاران ما در این بخش، شما عزیزان و علاقمندان را در جریان جدید ترین اخبار دنیای تکنولوژی قرار خواهند داد. دنبال کنندگان اخبار لنوو میتوانند اخبار مختلف و متنوعی را در ارتباط با جدید ترین محصولات عرضه شده، تاریخ رونمایی از پرچم داران برند های مختلف، آمار فروش محصولات و شایعات جذاب این عرصه و اتفاقات بزرگ کمپانی ها، را مطالعه بفرمایند. شما عزیزان میتوانید نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”portfolio_2″ carousel_dots=”1″ breakpoint_1_autoplay=”1″ breakpoint_2_autoplay=”1″ breakpoint_3_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” overriding_link=”post”]
5/5(1 امتیاز)