شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

اپل واچ چیست

اپل برای اولین بار در دنیا با معرفی ساعت هوشمند قدم در بازار پوشیدنی گذاشت. معرفی اولین اپل واچ توسط تیم کوک انجام گرفت. این کمپانی در کنار معرفی آیفون 6 اولین ساعت هوشمند خود را با نام Apple Watch معرفی کرد.

اپل از سال 2010 که آی پد معرفی شد تا 2014 هیچ محصول جدیدی را تولید نکرد، این محصول اپل اولین محصولی بود که بعد از استیو جابز و در زمان مدیریت تیم کوک تولید شد. اما اینکه اپل واچ چیست و کاربرد آن چه می باشد به مطالعه این متن مربوط است.

اپل واچ چیست

کاربرد اپل واچ چیست؟

ساعت اپل واچ یک پخش کننده موسیقی است. یک وسیله مفید که اطلاعات سلامتی و ضربان قلب را دنبال می کند. یک وسیله ارتباطی است که تماس و پیامک را گرفته و می فرستد. از دیگر مشخصات اینکه دارای ضبط صدا، کنترل برنامه ها، پرداخت با Apple Pay، و Apple TV که به عنوان ریموت کنترل کار می کند.

اگر می خواهید بدانید اپل واچ چیست باید بگوییم ساعت هوشمند اپل تمام ویژگی های خوب را از دیگر ساعت های هوشمند گرفته و آنها را در یک محصول جمع کرده. این ساعت به گوشی متصل شده و مانند یک مینی آی پاد عمل می کند. اطلاعات سلامتی شما را دنبال می کند که سنگین ترین و مهمترین وظیفه آن است. همچنین به عنوان کیف پول جایگزین می گردد.

اپل واچ چگونه کار می کند؟

ساعت هوشمند اپل نیز مانند بسیاری از ساعتهای هوشمند برای کمک به آیفون طراحی شده است. زمانی که می خواهید از تمام پتانسیل این ساعت هوشمند استفاده کنید باید به آیفون متصل شوید. البته بدون اتصال نیز برخی کارها را می تواند انجام دهد. ساعت اپل یک صفحه نمایش کوچک، روشن، رنگی و لمسی دارد.

در کنار ساعت یک پیچ برای اسکرول کردن و یک دکمه در زیر آن قرار دارد که می توانید با لمس کردن سیستم صوتی ساعت را کنترل کنید. ساعت به پردازنده جدیدی بنام S1 مجهز است که در کنار آن نیز سنسورهای ژایروسکوپ و شتاب دهنده نیز قرار دارند.

اگر پیچ کنار ساعت را فشار دهید به صفحه اصلی خواهید رفت، ساعت به یک پردازنده لمسی با نام Taptic مجهز است که برای نوتیفیکیشن ها، آلارم ها و پیامک ها یک ویبره ظریف را به همراه خواهد آورد.

شارژر اپل واچ

کاربران ساعتهای هوشمند اپل باید بدانند شارژر اپل واچ چیست در مسیرهای طولانی و دور از خانه، کابل شارژر Mag Safe اپل در میان محصولات اپل منحصر به فرد است. این کابل از یک سر دایره ای برخوردار است که به زیر ساعت متصل می شود و از سوی دیگر وارد پورت استاندارد USB یا پریز برق می شود.

این ساعت آهن ربا و شارژر بی سیم را با هم ادغام کرده و شارژر به پشت ساعت توسط ویژگی آهن ربایی متصل می گردد.

ویژگیهای ظاهری و نرم افزاری اپل واچ

مدلهای زیادی از این ساعت طی این سالها تولید شده است که در برخی موارد کلی باهم متفاوتند. ولی همه آنها یک صفحه نمایش مربعی با لبه های گرد دارند. تنوع در اپل واچ به سیستم نرم افزاری و بند آنها برمی گردد. این تنوع باعث خواهد شد تا تمام سلیقه ها پوشش داده شوند. در ادامه مقاله اپل واچ چیست به برخی ازین موارد اشاره می کنیم.

نسخه اول این ساعت هوشمند بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ داشت و قاب پشتی سرامیکی و شیشه کریستال سفایر از ویژگی های ظاهری آن بود. نسخه دوم دارای بدنه آلومینیومی، قاب پشتی کامپوزیت و شیشه Ion-X بود و در نسخه دیگر یا آخر شاهد قاب پشتی سرامیک، شیشه کریستال سفایر و بدنه ای از جنس طلای 18 عیار هستیم.

ساعت در دو اندازه 42 و 38 میلیمتری ارائه می شود که اندازه اول ویژه مردان و اندازه دوم مخصوص بانوان است. بند ساعت نیز از انواع مختلفی ساخته شده. بندهایی با دایره های فلزی در داخل که توسط آهن ربا به دور دست بسته می شوند. همچنین مدل های دیگری از جنس چرم و پلاستیک هستند. بند ساعت به راحتی قابل جدا شدن است و می توانید آنرا تعویض کنید.

همچنین اپل واچ اپلیکیشن هایی دارد که شامل اینستاگرام، وی چت، توییتر، UBER، WHOTELS و… است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل ، یکی از معتبرترین و برترین تولید کنندگان کالاهای الکترونیکی است که دنیا را با نام خود به تسخیر درآورده. محصولات این شرکت برای فروش و خدمات پس از آن نیازمند حمایت و پشتیبانی مرکزی مطمئن و شناخته شده است. نمایندگی اپل از مراکز خوش نام ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش اپل برای کلیه محصولات این برند در خدمتگذاری به مشتریان گرامی آماده است.

مرکز تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات اپل با ارائه خدمات تعمیر و بازسازی کلیه دستگاه های این برند آماده خدمت به هموطنان عزیز می باشد. این مرکز با بهره مندی از کارشناسان و مهندسین فنی و تیم پشتیبانی مجرب، در خدمت مراجعین محترم است تا خدمات خود را به صورت ارائه در محل و در مرکز عرضه دارد. امید است رفاه حال شما مایه افتخار کادر مرکز تعمیرات اپل گردد.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ column_width=”160″ columns_number=”7″ image_background=”false” header_size=”h4″ content_size=”normal” number=”7″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

برای پیگیری آخرین اخبار مربوط به کمپانی اپل و رویدادهای آن، می توانید بخش ذیل را پیگیری نمایید

[us_carousel columns=”4″ items_layout=”blog_tiles” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86″]
امتیاز شما به این نوشته