شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی لنوو است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه نظیر pc3000 و توسط تیمی از مجرب ترین کارشناسان انجام می پذیرد. پیش از پرداختن به روند بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو در این مرکز، کسب اطلاعاتی در ارتباط با این قطعه – یعنی هارد لپ تاپ- و عملکرد آن خالی از لطف نخواهد بود.

همانگونه که می دانید هارددیسک یا همان دیسک سخت، بزرگترین حافظه جانبی موجود در کامپیوتر است که تقریباً تمامی داده‌ها از جمله سیستم عامل، فایل‌ها، برنامه‌ها و … روی آن قرار می‌گیرند. هارد‌دیسک‌ها معمولا به اندازه یک کتابچه با اندازه‌های بین ۳٫۵ تا ۶ اینچ اما سنگین‌تر و سخت‌تر هستند.

دیسک سخت یک وظیفه دارد و آن حفظ دائمی داده‌ها است. هر داده دیجیتالی و اطلاعاتی که برای ذخیره سازی به هارد دیسک ارسال می‌شود، تا زمانی که حذف نشود در مکان خود باقی خواهد ماند. البته ممکن است شرایط محیطی نیز در از بین درفتن این داده‌ها اثر بگذارد. از بین رفتن اطلاعات به هر دلیل که اتفاق بیفتد، تنها راه ممکن جهت بازیابی آنها مراجعه به یک مرکز مجاز و مجهز در حوزه بازیابی اطلاعات است.

 واحد بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو  در نمایندگی لنوو یکی از مراکز پیشرو و خوش‌نام در حوزه ریکاوری و بازیابی اطلاعات است . این مرکز در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه تخصصی ترین و برترین سرویس ها، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گشته است که به هر روی اطلاعات هارد خود را از دست داده اند.

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو

واحد بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی Lenovo است که توسط برترین کارشناسان حوزه ریکاوری و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر pc3000 و MRTPRO انجام می پذیرد. خدمات مرتبط با این بخش به دلیل حساسیت های خاص خود در پارت مجزا، به دست کارشناسان زبده، متخصص و البته امین و معتمد انجام می پذیرد.

خدمات ارائه شده در واحد بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو شامل پیشرفته ترین و حرفه ای ترین خدمات و سرویس های این حوزه است؛ حصول این امر نتیجه همکاری با متخصص ترین مهندسان این حیطه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی است. کارشناسان واحد بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو، از دو ویژگی «تخصص علمی» و «تعهد اخلاقی» برخوردارند تا کاربران گرامی بی‌هیچ دغدغه در این مرکز حضور یافته و اطلاعات از دست رفته هارد خویش را ریکاوری نمایند.

«تخصص علمی» کارشناسان مرکز ریکاوری اطلاعات ضامن ریکاوری کلیه اطلاعات هارد و «تعهد اخلاقی» آنان ضامن امنیت و حفظ اصول محرمانگی کاربران است.

خدمات واحد بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو

  • بازیابی اطلاعات هارد در زمان پیغام خطا
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم دسترسی
  • بازیابی اطلاعات هارد با پیفام فرمت
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل بدسکتوری
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل ضرب خوردگی
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو با مشکل ایجاد صدای ناهنجار
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل پارتیشن خالی از اطلاعات
  • بازیابی اطلاعات از هارددیسکهایی مانند Barracuda 7200.11 و DiamondMax 22
  • بازیابی اطلاعات هارد که با مشکل فرمت شدن پارتیشن
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم شناسایی یا دیتکت (شناسایی در بایوس مادربرد)
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل پاک شدن اطلاعات
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل اطلاعات کد شده و یا با مشکل نمایش کارکترهای غیر عادی
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل ریست شدن یا هنگ شدن سیستم در زمان بالا آمدن
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل نادرستی ظرفیت هارد دیسک علی رغم شناسایی سیستم عامل
  • ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو با مشکل شناخته نشدن هارد اچ پی و شناخته نشدن فایل سیستم توسط سیستم عامل
  • ریکاوری اطلاعات هارد در صورت عدم نمایش درست گنجایش آن
  • بازیابی اطلاعات هارد پس از format شدن پارتیشن
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو پس از پارتیشن بندی مجدد
  • بازیابی اطلاعات هارد خارجی در پاک شدن پارتیشن
  • ریکاوری اطلاعات هارد در پاک شدن پوشه یا فایل
  • بازیابی اطلاعات هارد در نوسانات برق و مشکلات سخت‌افزاری
  • ریکاوری اطلاعات هارد در وجود بدسکتور در هارد دیسک
  • ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو در خرابی هاردهای RAID
  • بازیابی اطلاعات هارد در صورت فراموشی رمز ورود (پسورد)
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم شناسایی و عدم تشخیص توسط سیستم
  • بازیابی اطلاعات از Cooldisk و Memory های مختلف به اصطلاح سوخته با مشکل عدم شناسایی، پیغام خرابی و یا فرمت

هزینه بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو

هزینه بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو با توجه به نوع سرویس مورد نیاز و سطح خرابی پیش آمده متفاوت است. برای مثال هزینه بازیابی اطلاعات در هاردهای سوخته و دارای مشکل بدسکتوری بسیار بالاتر از هاردهای سالم است. زیرا بازیابی اطلاعات هاردهای سوخته و دارای اشکال، زمان، تجهیزات و تخصص بالاتری را می طلبد.

بدسکتوری بالا و هنگ کردن هارد، ایرادات ماژولی و دیتکت نشدن هارد، ریکاوری هارد فرمت یا حذف و دیلت شده، ریکاوری هارد صدادار، بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده، تعمیر یا تعویض برد هارد سوخته، کند بودن و گیر کردن هارد اکسترنال و … برخی از مواردی هستند که کار بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو را دشوارتر و به تبع آن هزینه بازیابی اطلاعات را بیشتر می سازند. نکته دیگر آنکه تخصص و توانایی مرکزی که جهت بازیابی اطلاعات به آن مراجعه می شود نیز تأثیر شایانی در بالا یا پایین بودن هزینه بازیابی اطلاعات دارد.

برای مثال هزینه بازیابی در مرکزی که از پیشرفته ترین تجهیزات ریکاوری نظیر pc3000 استفاده می کند با هزینه سایر مراکز که از دستگاه های ایمیج گیر چینی استفاده می کنند بسیار متفاوت خواهد بود. قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری حال حاضر که مورد استفاده بسیاری از مراکز بازیابی در سطح دنیاست pc3000 است که توانایی بازیابی اطلاعات انواع برند، مدلهای هارد دیسک را دارد. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌های سیستمی و ماژول‌ها به صورت دستی است.

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو

نگهداری هارد لپ تاپ و نکات مرتبط با آن

با توجه به ساختار و عملکرد هارد و فاصله بسیار اندک میان هد و پلاتر می توان به حساسیت بالای هارد در مواجه با ضربه ها و تکان های احتمالی (به علت فاصله بسیار کم پلاتر با هد) پی برد. بنابراین، پیشگیری از ضربات و تکان های احتمالی، نخستین راه جهت افزایش عمر مفید هارد است.

بد نیست بدانید که احتمال آسیب هارد لپ تاپ لنوو، به دلیل قابلیت جابجایی مداوم این دستگاه، بسیار بالاتر است. جابجایی مداوم این دستگاه امکان ضربه و تکان وارد شده به آن را چندین برابر می سازد؛ بنابراین رعایت نکات مرتبط با نگهداری از این دستگاه بایسته تر است. برخی از نکات مرتبط با نگهداری این دستگاه جهت افزایش عمر مفید هارد در بخش زیر ارائه می گردد. نکات زیر توسط کارشناسان مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو گرداوری و تدوین شده اند:

  1. بهتر است حتی الامکان از جابجایی این دستگاه به ویژه در زمان روشن بودن آن خودداری شود.
  2. درب لپ تاپ هیچ گاه محکم بسته نشود. (به ویژه در صورتی که لپ تاپ روشن است)
  3. همیشه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود بر روی هارد را تهیه کرده و نزد خود نگه دارید تا در صورت بروز خرابی در هارد و مشکلات آن، اطلاعات مورد نیازتان را از دست ندهید

تعمیرات لپ تاپ لنوو

کارشناسان و مهندسان تعمیرات لپ تاپ لنوو از نقش پررنگ‌تری نسبت به سایر پارامترها، حتی ماهیت و پیچیدگی مشکل ایجاد شده، برخوردارند. عدم توجه به برخی عوامل، نظیر مجاز یا غیرمجاز بودن یک مرکز، حضور کارشناسان کاربلد یا تعمیرکاران مبتدی، بهره‌مندی مرکز از ابزارآلات تخصصی یا قدیمی و مستهلک و مواردی از این دست ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری برای مراجعه‌کننده به آن مرکز در پی داشته باشد.

زیرا مراکز غیرمجاز، غالباً، تعهدی نسبت به تعمیرات انجام شده ندارند و در صورت بروز خطا در فرآیندِ تعمیر خود را ملزم به پاسخگویی نمی‌دانند. بنابراین نخستین اقدام جهت تعمیرات لپ تاپ لنوو حضور در یک مرکز مجاز و معتبر است. مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات مرتبط با این دستگاه است که کاربران لپ تاپ لنوو می توانند با حضور در آن پیشرفته ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه از جمله بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو رما دریافت نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است.

اخبار ، مقالات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

[us_carousel columns=”3″ items_layout=”blog_side_image” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات lenovo، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی می شوند.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ column_width=”150″ columns_number=”7″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”7″ carousel_arrows_offset=”1rem”]
5/5(18 امتیاز)