شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

برخورد کارکنان با دیوارهای شیشه ای اپل

اخیرا چند گزارش مبنی بر برخورد کارکنان اپل با دیوارهای شیشه ای اپل پارک منتشر شده است. کمپانی اپل، مدتی است که فعالیت های خود را در مکانی جدید دنبال می کند. مقر جدید این شرکت، ساخته شده از دیوارهای شیشه‌ای منحنی است که دور تا دور ساختمان را احاطه کرده‌اند.

گویا اخیرا غیر قابل تشخیص بودن این شیشه ها برای کارکنان این مجموعه دردسرساز شده است. برخورد کارکنان اپل مساله ای است که این روزها موجب تعجب برخی کاربران دنیای تکنولوژی شده است. در ادامه به بررسی بیشتر اخبار و حواشی پیرامون این اتفاق می پردازیم.

برخورد کارکنان با دیوارهای شیشه ای اپل

برچسب های Post-It

برای جلوگیری از برخورد کارکنان اپل با دیوارهای شیشه ای ساختمان این کمپانی، پرسنل اقدام به چسباندن برچسب هایی روی شیشه ها کردند. برچسب های Post-It، راهکار بسیار خوبی بود که خود کارمندان ابداع کرده و البته برای آنها مفید هم واقع شد. اما مسئولان اپل جلوی این کار را گرفته و برچسب‌ها را برداشتند؛ دلیل این کار، بروز اختلال در زیبایی ظاهری ساختمان بیان شد!

راهکار شرکت اپل

پس از اینکه برخورد سه تن از کارکنان اپل با دیوارهای شیشه ای این مرکز خبرساز شد، مدیران این شرکت تصمیم به ارائه راهکارهایی برای رفع این معضل نمودند. راهکار شرکت اپل در این مورد، استفاده از برچسب های هشداردهنده روی شیشه ها می باشد.

البته گروه معماری اپل پارک، فاستر پلاس پارتنرز، پیش از ورود تیم کاری اپل به این ساختمان، برچسب هایی را طراحی و روی شیشه ها نصب کردند. اما دقیقا مشخص نیست که راهکار این شرکت برای پیشگیری از برخورد کارکنان اپل با دیوارهای شیشه ای، شامل همان برچسب های قدیمی است یا طرحی جدید را در برمی گیرد.

شدت آسیب ها

علی رغم اینکه گزارش های متعددی مبنی بر برخورد کارکنان اپل با دیوارهای شیشه ای مطرح شده است، خوشبختانه شدت آسیب های وارده به این افراد زیاد نبوده است. اعلام شده که این افراد در شرایط خوبی به سر برده و حتی نیازمند انتقال به بیمارستان هم نبوده اند.

از آنجا که مدیران اپل همواره دقت بالایی در انجام فعالیت ها و تصمیم گیری های خود داشته اند، باید دید با این معضل چطور برخورد کرده و چه راه حل های کاربردی را ارائه خواهند داد.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل، مرکز رسمی تعمیر و فروش محصولات اپل می باشد. این مرکز ضمن همکاری با متخصصین مجرب در حوزه فروش و تعمیرات، خدمات سطح بالایی را به کاربران ارائه می دهد. توجه ویژه به اصول تکریم مشتری موجب شده که نمایندگی apple، از محبوبیت بسیاری در بین کاربران و سایر همکاران برخوردار باشد.

لازم به ذکر است که کلیه محصولات کمپانی اپل اعم از آی فون، آی پد، آی مک، اپل واچ و … در این مرکز به صورت اورجینال به مشتریان عرضه می گردد. لذا در صورت نیاز به هریک از محصولات ذکر شده، می توانید به نمایندگی اپل مراجعه نمایید.

واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل، با هدف ارائه خدمات سطح بالا به کاربران خود، اقدام به راه اندازی واحدهای تعمیرات در این مرکز نموده است. کارشناسان و مهندسین مجرب و ماهر حوزه تعمیرات در این واحدها مشغول به کار می باشند.

هریک از محصولات این شرکت که دچار مشکل شده باشند، در واحدهای تعمیرات اپل به دقت بررسی شده و سپس با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، به شکل تخصصی تعمیر می گردند. روند تعمیر در این واحدها به گونه ای است که کاربران می توانند مجددا شاهد عملکرد مطلوب دستگاه خود باشند.

جهت پیگیری آخرین رویدادها در حوزه شرکت اپل، می توانید به بخش زیر مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته