شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

بلوتوث موبایل سامسونگ

استفاده از بلوتوث موبایل سامسونگ یکی از محبوب‌ترین، رایج‌ترین و ساده ترین روش‌های برقراری ارتباط به‌ صورت بی‌سیم بین دستگاه‌های مختلفی همچون تلفن‌های همراه، گوشی‌های هدفون، اسپیکرها و… است. بلوتوث روش ارتباطی بسیار مناسب و سودمند است. کارایی این نوع ارتباط زمانی موثر است که این ارتباط بدون هیچ مشکلی برقرار شود.

در غیر این صورت کاربر را کلافه می کند و از آن به عنوان روشی پر زحمت و غیر پاسخگو تعبیر خواهد کرد. مهمترین مشکل بلوتوث موبایل سامسونگ جفت نشدن یا pair نشدن است. برای تعمیر موبایل در بخش بلوتوث راه حل هایی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

بلوتوث موبایل سامسونگ

پروفایل ارتباطی و روشن نشدن بلوتوث موبایل سامسونگ

منظور از پروفایل ارتباطی محیطی است که در آن دو دستگاه با یکدیگر به برقراری ارتباط می‌پردازند. هم خوانی این دو محیط با هر یک از دستگاه ها لازم و ضروری است. برای مثل هرگز نمی‌توانید یک ماوس بلوتوثی را به یک دوربین دیجیتال مجهز به بلوتوث وصل کنید، زیرا این دو هیچ تناسب محیطی با یکدیگر ندارند و نمی‌توانند در یک محیط ارتباطی اطلاعات موجود را تبادل کنند.  این در حالی است که به راحتی می توانید بلوتوث موبایل سامسونگ را به یک هدست بی‌سیم بلوتوثی وصل کنید؛ زیرا به راحتی از یکدیگر پشتیبانی می کنند و محیط تبادلی یکسان و مشترک دارند.

چرا بلوتوث موبایل سامسونگ جفت نمی شود؟

مشکلات سخت افزاری

باید بدانید که ارتباط بلوتوثی به هر دو عامل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وابسته است. به این معنی که فناوری بلوتوث موبایل سامسونگ در ورژن های مختلفی از گوشی های تلفن همراه ارتقا می یابد و توسعه پیدا می کند. پس اگر گوشی شما محصول دو سال پیش کمپانی سامسونگ است، خیلی نباید انتظار داشته باشید که با بلوتوث توسعه یافته در نسل های جدیدتر این محصول بتواند ارتباط بگیرد یا بتواند به راحتی ارتباط بگیرد.

با این وجود امروزه شاهد دستگاه‌هایی هستیم که با بهره‌گیری از دو ارتباط رادیویی بلوتوثی، کاربر را قادر می‌‌کنند هم با دستگاه‌های نسل جدید ارتباط برقرار کند و هم با دستگاه‌های نسل قدیم. البته در این قابلیت نیز محدودیت هایی وجود دارد.

مشکلات نرم افزاری

نرم افزار هم در عدم جفت شدن بلوتوث گوشی سامسونگ موثر است. مثلا ممکن است تلفن همراه سامسونگ شما به بلوتوث نسل چهارم مجهز باشد، اما سیستم‌عامل نصب شده روی آن اندروید 2/2/4 باشد. در حالی که این نسخه از سیستم‌عامل اندروید و نسخه‌های پیش از آن برای برقراری ارتباط با نسل چهارم بلوتوث موبایل سامسونگ مناسب نیستند و باید سیستم ‌عامل دستگاه را به اندروید 3/4 ارتقا دهید تا مشکل جفت نشدن مرتفع شود.

روش های رفع خطای ارتباطی بلوتوث موبایل سامسونگ

  • روش جفت شدن دستگاه‌ها را مشخص کنید
  • اگر با نحوه جفت شدن بلوتوث موبایل سامسونگ خود آشنایی ندارید، اطلاعات کافی را دراین زمینه کسب کنید.
  • مطمئن شوید بلوتوث گوشی سامسونگ روشن است و نماد کوچک آن در بالای صفحه تلفن همراه وجود دارد
  • مطمئن شوید دستگاه شما قابل کشف است.(Visible)
  • خاموش و روشن کردن دستگاه؛ گاهی اوقات ممکن است جفت نشدن دستگاه‌ها با یکدیگر ناشی از یک مشکل نرم‌افزاری در سیستم‌عامل باشد. برای رفع این مشکل از راه‌اندازی مجدد کمک بگیرید.
  • حذف و اضافه کردن مجدد به فهرست؛ دستگاه را از فهرست دستگاه‌های شناسایی شده حذف کرده و بار دیگر به جستجو و جفت کردن آن با دستگاه خود بپردازید.
  • مطمئن شوید دستگاه‌ها با یکدیگر همخوانی دارند
  • درایورهای مورد‌ نیاز برای بلوتوث موبایل سامسونگ را دانلود کنید
  • سیستم‌عامل سخت‌افزارها را به‌روزرسانی کنید
  • مطمئن شوید که دستگاه شما به ارتباط بلوتوث مجهز است و نه وایرلس

تعمیر بلوتوث موبایل سامسونگ

اگر در اتصال به بلوتوث موبایل سامسونگ مشکل دارید و این اتصال‌ برقرار نمی‌شود. در ساده ترین حالت به مدت 30 ثانیه حالت پرواز (Airplane) را فعال نگه دارید و سپس آن را خاموش کنید. دوباره سعی کنید که اتصال ‌را برقرار کنید. گاهی خاموش و روشن کردن یک بخش ارتباطی یا خود گوشی هوشمند نیز می‌تواند مشکل را حل کند.

در صورتی که روش های بالا و این روش ساده را امتحان کردید و همچنان دچار مشکل هستید، می توانید برای تعمیر بلوتوث موبایل سامسونگ از کارشناسان و متخصصان ما در واحد تعمیرات گوشی سامسونگ کمک بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

تعمیر موبایل سامسونگ

استفاده از گوشی تلفن همراه سامسونگ بسیار رایج و فراگیر است. این محصول در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود. کیفیت بسیار بالایی دارد. امکانات خوبی و ایده آلی برای کاربر فراهم می کند و به طور کلی محصولی منحصر و دوست داشتنی است.

با وجود همه این خوبی ها، باز هم ممکن است دچار ایرادات و اختلالتی شود که عمدتا به دلیل کاربری غلط کاربر است. در واحد اختصاصی تعمیرات موبایل سامسونگ تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را بررسی می کنیم و از مسیر درست و اصولی آن را تعمیر و ترمیم می کنیم.

واحد های تعمیرات سامسونگ

کمپانی سامسونگ در صنایع مختلفی فعالیت دارد. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی سامسونگ است. انواع و اقسام یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر، تلویزیون، دستگاه پخش فیلم، سینمای خانگی، انواع پرینتر، دستگاه کپی، لپ تاپ، تبلت، موبایل، مانیتور و تجهیزات وابسته به آنها و … از جمله محصولات سامسونگ است که هر کدام در زیر مجموعه مربوط به خود برسی و ارزیابی می شود.

هر یک از این واحد های تعمیرات سامسونگ به صورت جدا و مستقل فعالیت می کنند. ابزار و تجهیزاتی مدرن و پیشرفته در اختیار دارند. هر سرویس را نیز به همراه ضمانت نامه رسمی و کتبی تضمین می کنند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ درگاهی امن و ایمن است که برای ارائه خدمات در زمینه فروش و پس از فروش به صورت وسیع و گسترده فعالیت دارد. این نمایندگی همواره با کاربران خود در تعامل است. نیاز ها و تقاضا های آنها را به خوبی شناخته و برای رفع آنها اقدامات حرفه ای انجام می دهد. در تنها نمایندگی سامسونگ در ایران می توانید در کنار خدمات پس از فروش شرکتی و اصل، از امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده تری نیز بهره مند شوید.

این امکانات به گونه ای طراحی شده اند که خرید کاربر را برای همیشه بیمه می کنند و او می تواند با برخورد با هر نوع مشکلی در هر برهه زمانی، به این نمایندگی مجاز مراجعه کند و خدمات مربوطه را دریافت نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از همکاران ما در واحد فروش سامسونگ جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

5/5(1 امتیاز)