شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

بهترین آیفون ۲۰۱۹ کدام است؟

همه دوست دارن که بهترین آیفون ۲۰۱۹  رو بشناسن حتی با وجود این وضعیت نا به سامانی که برای این دستگاه توی ایران وجود داره. پس اگه با وجود این وضعیتی که برای آیفون ها توی ایران پیش اومده همچنان هم یکی از طرفدارای این دستگاه هستین، حتما بدتون نمیاد که بهترین آیفون ۲۰۱۹ رو بشناسین و اصلا بدونین که چندتا آیفون می تونن مدال بهترین ها رو به گردنشون بندازن. در سال ۲۰۱۸ میلادی، اپل سه گوشی جدید معرفی کرد. این محصولات هم اکنون بالای لیست راهنمای خرید گوشی آیفون در سال ۲۰۱۹ قرار دارن.

بررسی بهترین آیفون های 2019

سه تا از بهترین آیفون های 2019

بهترین آیفون ۲۰۱۹ حتما قیمت بالایی داره. اینکه میگیم 2019 به خاطر اینه که این آیفون ها جدید ترین نمونه های آیفون هستن، اما به هیچ وجه منظورمون این نیست که آیفون های سال های قبل بی کیفیتن. اگر شما هم قصد خرید آیفون دارید ، پیشنهاد میکنیم که حتما به بخش راهنمای خرید آیفون سر بزنید.

آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max)

این آیفون بدون شک بهترین آیفون ۲۰۱۹ برای خریده. اگه قیمت 999 دلاری این دستگاه براتون مهم نیست، میتونین اونو بخرین و از بزرگترین و بهترین آیفون اپل استفاده کنین. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED با پشتیبانی از HDR10 باعث میشه که رنگ ها با بالاترین کیفیت نشون داده بشن. اندازه بزرگ صفحه نمایش این گوشی هم یه مزیته و هم یه نقطه ضعف. چنین نمایشگر بزرگی برای بازی یا تماشای فیلم بسیار هیجان انگیزه، اما همین اندازه می‌تونه نگه داشتن اون رو توی دست کمی سخت کنه.

آیفون ایکس اس (iPhone XS)

این گوشی 999 دلاری هم توی لیست بهترین آیفون ۲۰۱۹  ثبت شده. اگه دنبال یه گوشی عالی اما با اندازه کوچیکتری نسبت به آیفون XS Max هستین، این اسمارت فون بدون شک بهترین آیفون ۲۰۱۹ برای خرید و انتخاب شماست. iPhone XS بهترین گوشی جمع و جور اپله. اندازه نمایشگر ۵.۸ اینچی اون باعث شده که راحت تر از مدل مکس در دست قرار بگیره. این گوشی هوشمند مدل ارتقا یافته آیفون ۱۰ است که البته شاید از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نداشته باشه. در حقیقت فقط اندازه‌ها کمی کوچیکتر شده.

آیفون ایکس آر (iPhone XR)

این گوشی 228 دلاری هم یه نمونه از بهترین آیفون ۲۰۱۹ است. عمر باتری زیادی داره و در حقیقت یه ارتقا بزرگ برای خریداران معمولیه که نمی‌خوان هزینه گزافی برای خرید یک گوشی آیفون بپردازن. این دستگاه در بین سه گانه جدید آیفون که در سال ۲۰۱۸ معرفی شدند، بهترین عمر باتری گوشی رو داره.آیفون XR در رنگ های مختلف آبی، سفید، مشکی، زرد، مرجانی و قرمز عرضه شده.

آیفون هایی که از همه بیشتر طرفدار دارن

  • آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max)
  • آیفون ایکس اس (iPhone XS)
  • آیفون ایکس آر (iPhone XR)
  • آیفون ۱۰ (iPhone X)
  • آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus)
  • آیفون ۸ (iPhone 8)
  • آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus)
  • آیفون اس ای (iPhone SE)
  • آیفون ۷ (iPhone 7)
  • آیفون ۶ اس (iPhone 6S)
بهترین آیفون ۲۰۱۹

آیا خریدن آیفون های پرچمدار توی این اوضاع اقتصادی کار عاقلانه ایه؟

حالا که بهترین آیفون ۲۰۱۹ و پر طرفدارترین آیفون ها رو شناختین، یه سوال پیش میاد که آیا درسته که یه گوشی آیفون رو توی این اوضاع اقتصادی بخریم؟ جواب سوال خیلی ساده است؛ بستگی داره؛ اگه باز هم توی این اوضاع اقتصادی داغون جزء اون دسته از افرادی هستین که با خرید یه آیفون کل موجودی تون صفر نمیشه یا بهتره بگیم که با خرید یه آیفون فقط یه مبلغ اندکی از حسابتون کسر میشه، پس چرا نباید بخرین؟ البته الان دیگه موضوع فقط بودجه نیست؛ یه سری امکانات هست که ظاهرا تا اطلاع ثانوی که دقیقا هم معلوم نیست کیه، توی آیفون قطع شده. پس بهتره کمی بیشتر تحقیق کنین.

نمایندگی مجاز اپل

نمایندگی مجاز اپل یکی از معدود و محدود مراکز معتبر و قانونی ست که در حوزه اپل و تمام محصولات اون خدمات رسانی میکنه. مجموعه ای از امکانات و تسهیلات مفید و کاربردی در نمایندگی مجاز اپل در اختیاره که تمام نیاز های کاربرا در هر سطحی رو تامین میکنه. نمایندگی مجاز اپل به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و تمام خدمات و سرویس های خودش رو با کارت گارانتی کیفیت ارائه میده. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی مجاز اپل تماس بگیرین.

[us_carousel columns=”4″ items_quantity=”5″ items_layout=”portfolio_2″ carousel_arrows=”1″ carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” carousel_arrows_offset=”1rem” overriding_link=”post”]
امتیاز شما به این نوشته