شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تاچ پد لپ تاپ سامسونگ

تاچ پد لپ تاپ سامسونگ همان صفحه مستطیل شکل در قسمت پایینی لپ تاپ سامسونگ است که کار موس را در دستگاه انجام می دهد. درکل تاچ پد ها باید ذاتا بزرگ، با پشتیبانی از مولتی تاچ، با سطحی صاف و دکمه هایی نرم باشند. ضمن اینکه محل قرار گیری آنها در بدنه لپ تاپ نیز مهم است تا کاربری راحت تری را ارائه دهد. تاچ پد در واقع یک حسگر لمسی مسطح است که حرکت و موقعیت انگشت کاربر را به موقعیت نسبی صفحه ‌نمایش تبدیل می‌کند.

این قطعه در لپ تاپ از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا رابط کاربری کاربر و پل ارتباطی با دستگاه محسوب می شود. با حرکت انگشت روی تاچ پد، پیکان ماوس در روی صفحه به حرکت در می آید و امکان دسترسی به بخش های مختلف لپ تاپ را فراهم می آورد. در حوزه تعمیر تخصصی لپ تاپ، تعمیر تاچ پد سختی ها و پیچیدگی های زیادی دارد، زیرا کمترین و کوچکترین بی احتیاطی می تواند منجر به خرابی صد در صدی این بخش از لپ تاپ شود.

تاچ پد لپ تاپ سامسونگ

اهمیت تاچ پد لپ تاپ سامسونگ در چیست؟

تاچ پد لپ تاپ سامسونگ ظاهری ساده دارد. در نگاه اول تصور می کنیم که این قطعه خیلی نباید قطعه مهمی در لپ تاپ باشد، ولی در حقیقت این طور نیست. به طوری که خرابی آن عملا امکان استفاده از دستگاه را منتفی می کند. در این صورت یا باید دستگاه جدیدی تهیه کنید یا اینکه همیشه یک موس همراه خود داشته باشید. همواره به یاد داشته باشید که این قطعه حساسیت های بسیار بالایی دارد. اگر آسیب های تاچ پد جدی و شدید باشد، گزینه تعمیر کاملا رد می شود و همواره امکان تعمیر تاچ پد لپ تاپ سامسونگ وجود ندارد.

چگونه تاچ پد لپ تاپ Samsung را تعمیر کنیم؟

سیستم را ری استارت کنید

از بی مشکل بودن سیستم عامل مطمئن باشید؛ زیرا اگر سیستم عامل دستگاه شما هنگ کرده باشد، نه تنها تاچ پد لپ تاپ سامسونگ که هیچ یک از اجزای لپ تاپ عملکرد درستی را ارائه نمی دهند.

به تنظیمات تاچ پد مراجعه کنید

کلیدهای Windows و S کیبورد را هم‌زمان بفشارید.

بررسی تنظیمات touchpad

سپس در بخش جستجو، عبارت change mouse settings  را وارد کنید. به این ترتیتب به بخش تنظیمات تاچ پد لپ تاپ سامسونگ وارد خواهید شد.

settings تاچ پد

در این بخش باید جلوی عبارت  Devices ،تاچ پد لپ‌تاپ قرار گرفته باشد. تاچ پد را انتخاب و فعال کنید.

تنظیمت تاچ پد لپ تاپ سامسونگ

از فعال بودن تاچ پد مطمئن شوید

برای این کار می توانید تاچ پد لپ‌تاپ خود را غیرفعال و مجددا فعال کنید. باید از یک موس جانبی برای این کار استفاده کنید. به بخش Device Manager  بروید؛ راست کلیک کنید و تاچ پد لپ تاپ سامسونگ را غیر فعال و دوباره فعال کنید

به روزرسانی درایور تاچ پد لپ تاپ سامسونگ

در ویندوز‌۷ و ۸ به My Computer و در ویندوز ۱۰ به قسمت This PC بروید و روی Manage کلیک کنید. 

به روزرسانی درایور تاچ پد لپ تاپ سامسونگ

در پنل  Computer Management، به قسمت Device Manager بروید و روی Mice and other pointing devices  دابل کلیک کنید.

آپدیت درایور تاچ پد لپ تاپ سامسونگ

اکنون برای تعمیر تاچ پد لپ تاپ سامسونگ روی تاچ پد خود دوبار کلیک و سپس از پنجره باز شده، به سربرگ Driver بروید. 

آپدیت تاچ پد لپ تاپ سامسونگ

سی‌دی درایورهای لپ‌تاپ سامسونگ را در DVD Rom قرار داده و سپس در سربرگ Driver روی Update Driver  کلیک کنید. مراحل نصب به روزرسانی آغاز می شود. به کمک اینترنت پر سرعت نیز می توانید این کار را آنلاین انجام دهید.   ایراد در کار سخت افزارها، یکی از رایج ترین مشکلات آپدیت ویندوز 10 است که می توانید به سادگی آن را رفع کنید. 

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ همه سرویس های لازم در زمینه تعمیر، عیب یابی و ترمیم و تعویض قطعه ارائه می شود. این نمایندگی از امکانات به روز و مدرن در زمینه تعمیرات لپ تاپ استفاده می کند. تعمیرکاران و تکنسین ها در این نمایندگی به خوبی در حوزه نرم افزار و سخت افزار دانش و تخصص دارند و می توانند ریز ترین و پیش پا افتاده ترین مشکلات را شناسایی و برطرف کنند.

این نمایندگی به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی نیز دسترسی دارد که مسیر تعویض را برای تکنسین ها هموار می سازد. در این نمایندگی رسمی می توانیم هر مدل لپ تاپ را از هر برندی عیب یابی و تعمیر کنیم. مشکلات نرم افزاری را ریشه یابی کنیم و با نصب برنامه های نرم افزاری جدید آنها را رفع کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ برای ارائه خدمات منحصر به فرد و ایده آل به کاربران خود آمادگی کامل دارد. این نمایندگی در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش به کاربران سامسونگ سرویس دهی می کند. از آنجا که کمپانی سامسونگ در صنایع مختلفی از تکنولوژی و فناوری فعالیت دارد، محصولات بسیار متنوعی در زمینه های مختلفی تولید و روانه بازار می کند.

هر یک از این محصولات را می توانید با اطمینان کامل از نمایندگی رسمی سامسونگ تهیه کنید. ضمن استفاده از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی، می توانید از امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفیدی در این نمایندگی بهره مند شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و آگاهی از جزئیات طرح های مختلف تنها مرکز تعمیرات سامسونگ در ایران، حتما تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته