شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تبلت لنوو Miix630

شرکت لنوو در نمایشگاه CES 2018 تبلت لنوو Miix630 را معرفی کرد. با توجه به گفته های این شرکت این دستگاه یک تبلت هیبریدی و دارای تراشه ی اسپندراگون کوالکام می باشد. یکی از ویژگی های خاص این دستگاه بهره مندی آن از باتری قدرتمند می باشد. این باتری می تواند تا 20 ساعت شارژ را نگه دارد. اغلب تبلت ها و لپ تاپ هایی که مبتنی بر تراشه کوالکام و سیستم عامل ویندوز مایکروسافت طراحی و تولید شده اند عمر باتری آن ها 20 ساعته بوده و با بهره گیری از ارتباط مبتنی بر LTE قابلیت جدید و منحصر به فردی را به دست آورده است. مایکروسافت و کوالکام اولین پی سی های مبتنی بر تراشه ی کوالکام و سیستم عامل ویندوز را به اسم Always Connected PC معرفی کرده است.

مشخصات تبلت لنوو Miix630

تراشه ی طراحی شده برای تبلت لنوو Miix630 همانند سایر لپ تاپ ها هیبریدی مبتنی بر تراشه ی ARM بوده و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در آن استفاده شده است. با توجه به بهره مندی از این تراشه تبلت لنوو در این مورد ممکن است این تبلت نتواند همانند سایر محصولاتی که از سیستم عامل ویندوز بهره مند هستند عملکردی همسان ارائه کند. با یان وجود یکی از قابلیت های خاص این دستگاه بهره مندی آن از عمر باتری 20 ساعته است که پیش تر به آن اشاره کردیم. شما با استفاده از این دستگاه می توانید بدون اتصال مستقیم به شارژر تا ساعت ها از آن استفاده کنید. جالب است علت این طول عمر باتری را بدانید. تبلت ویندوزی Miix630 لنوو در مقایسه با Miix 720 از پردازنده‌ی اینتل بهره برده و همین عامل است که ۱۲ ساعت عمر باتری بیشتری در اختیار کاربران قرار می ‌دهد. تبلت ویندوزی Miix630 لنوو به سیستم عامل S10 مجهز است که نسخه‌ی پیشرفته ی سیستم عامل ویندوز Home Addition10  است. این نسخه از سیستم عامل ویندوز تنها قادر خواهد بود  appهای موجود در store ویندوز را دانلود کند؛ ولی کاربران می‌توانند به‌ صورت رایگان آن را به نسخه‌ی پروفشنال ارتقا دهند.

ویژگی های فنی تبلت لنوو Miix630

 کمپانی لنوو، تبلت ویندوزی Miix630 را در کانفیگ‌های مختلف ارائه می دهد؛ مدل پایه به چهار گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه مجهز شده است. در صورتی که علاقمند هستید برنامه های مختلفی بر روی تبلت هیبریدی لنوو اجرا کنید می‎توانید قدرتمند ترین نسخه ی آن را با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه خریداری کنید. این تبلت به صفحه‌ نمایش ۱۲٫۳ اینچی مجهز شده است که رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد؛ از دیگر  قابلیت ‌های این محصول کیبورد دارای نور پس‌زمینه، قلم استایلوس با ۱۰۲۴ سطح فشار و همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با ویژگی‌هایی نظیر فوکوس خودکار مادون قرمز می باشد. بهره مندی از تمامی این ویژگی ها در یک دستگاه سبب شده تا تبلت لنوو در این مدل یکی از دستگاه های مورد علاقه ی کاربران باشد. لنوو اعلام کرده است که این محصول را در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی راهی بازار خواهد کرد.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو انواع محصولات لنوو از جمله تبلت لنوو Miix630 را به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رساند. همچنین بهر ه مندی از مشاوره های رایگان در این نمایندگی سبب شده تا مشتریان برای انتخاب محصولات آگاهی های لازم را به دست آوردند. همچنین به منظور ارائه ی خدماتی کاربردی نمایندگی رسمی لنوو در واحد تعمیرات لنوو کلیه خدمات تعمیراتی را ارائه می کند. تعویض قطعات دستگاه های آسیب دیده از دیگر خدماتی است که در واحد تعمیرات لنوو ارائه می شود. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو برای کاربران تضمین می شود. ما با در اختیار داشتن نمایندگی مجاز کمپانی لنوو، اصل و اورجینال بودن همه محصولات را تضمین می کنیم و پیوسته و در همه مراحل در کنار شما خواهیم بود. مشتری مداری و تضمین کیفیت خدمات از اصول پایه و اساسی نمایندگی لنوو می باشد. نمایندگی رسمی لنوو تحت نظر مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کند.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی لنوو و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته