شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

ترفندهای رفع بوی بد یخچال

یکی از مسائلی که بعضا ایجاد میشه و کاربرا رو خیلی اذیت میکنه، بوی بد یخچال هست. خیلی از کاربرا وقتی با این مشکل مواجه میشن، مواد غذایی داخل یخچال رو وارسی میکنن؛ تصور عمومی اینه که بوی نامطبوع در یخچال، ناشی از فاسد شدن مواد غذایی هست. در حالی که لزوما اینطوری نیست و خیلی وقتا مسائل دیگه باعث ایجاد این وضعیت میشن. خیلی از شما کاربرای محترم با کارشناس های  نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ تماس گرفتین و راجع به دلایل و راه حل های بوی بد یخچال سوال پرسیدین. از طرفی این مشکل اصلا خوشایند نیست و طولانی شدن اون حسابی باعث آزار شما عزیزان میشه. بنابراین تصمیم گرفتیم که مطلبی رو به بررسی دلایل و روش های رفع بوی نامطبوع در انواع یخچال اختصاص بدیم؛ ضمن این که در صورت جدی بودن مشکل و برطرف نشدنش، همکارای ما در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران در خدمتتون هستن تا مساله رو به صورت حرفه ای برطرف کنن.

بوی بد یخچال

دلایل و راه حل های بوی بد یخچال

قبل از پرداختن به روش های رفع بوی بد یخچال ، بد نیست با دلایل بروز این مشکل آشنا بشین. عمده دلایل ایجاد بوی نامطبوع و ماندگاری اون در یخچال سامسونگ، شامل موارد زیر میشه:

جنس یخچال

اولین مساله ای که در ایجاد بوی نامطبوع یخچال موثره، جنس این دستگاه هست. خب بیشتر بخش های داخلی یخچال از جنس پلاستیکه و همونطور که میدونین، پلاستیک بو رو به خودش جذب میکنه. برای رفع مشکل در این حالت، بهتره که بدنه رو با استفاده از یه ظرف درباز جوش شیرین تمیز کنین. ظرف رو داخل یخچال بذارین تا بوی های نامطبوع رو جذب کنه و از بین ببره. بعد از چند روز، بوی یخچال کاملا از بین میره. خیلی از تعمیرکارای های یخچال سامسونگ معتقدن که قهوه هم میتونه در این کار موثر باشه.

محفظه ی میوه و سبزی

گاهی ممکنه بوی بد یخچال ناشی از خرابی میوه ها و سبزی جات باشه. خب طبعا اینجور وقتا شما میوه یا سبزی قدیمی رو بیرون میریزین. اما با این وجود، بازم میبینین که یخچالتون بوی خوبی نمیده. خب برای این که با چنین مساله ای مواجه نشین، باید محفظه یا کشوی میوه رو هم تمیز کنین. کافیه این بخش رو بیرون بیارین و با آب گرم و مایع ظرفشویی، بشورین. همچنین باید زیر این کشوها رو هم به دقت بررسی کنین تا آب یا مواد غذایی زیرشون نمونده باشه.

آلودگی زیر یخچال

اگه همه ی موارد ذکر شده رو انجام دادین و دیدین که مشکل برطرف نشده، بهتره زیر یخچال رو هم بررسی کنین. خیلی وقتا، بوی بد یخچال به خاطر این که مواد غذایی تو بخش های زیری اون موندن و گندیده شدن. تعمیرکار های نمایندگی تعمیرات سامسونگ در این شرایط، به کاربرا توصیه میکنن که یخچال رو کمی جلو کشیده و زیر اون رو به خوبی تمیز کنن تا بوی بد برطرف بشه.

پیشگیری از ایجاد بوی بد در یخچال

خب حالا که با دلایل و راه حل های بوی بد یخچال آشنا شدین، به نظرتون بهتر نیست تا حد امکان از بروز این مشکل جلوگیری کنین؟ با اقدامات ساده ای مثل تمیز کردن مرتب قفسه ها، قرار دادن غذاها و مواد خوراكي در ظرف ‌هاي در بسته، توجه به تاریخ مصرف مواد غذایی داخل یخچال، تمیز کردن محیط داخلی یخچال و تمیز کردن زیر یخچال، میشه به راحتی جلوی بروز این مساله رو گرفت و درگیر تبعات اون نشد. همچنین شما میتونین با استفاده از بوگیرهای آماده ای که در بازار موجود هستن، بوی مواد غذایی رو از بین برین و مانع جذب این بو در بخش های پلاستیکی یخچال سامسونگ خودتون بشین.

نمایندگی رسمی سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ ، تعدادی از کارشناسا و تعمیرکارای مجرب رو به خدمت گرفته و به این ترتیب، خدمات بسیار با کیفیتی رو در زمینه ی تعمیر محصولات این کمپانی به کاربرا ارائه میده. لازمه بدونین که در این نمایندگی، انواع محصولات برند samsung شامل لوازم خانگی، تلویزیون، ماشین های اداری، موبایل، لپ تاپ، تبلت و … به فروش میرسه و به صورت تخصصی و حرفه ای ترمیم میشه. همچنین اون دسته از افرادی که نیاز به راهنمایی هایی در خصوص مشکلات و ایرادهای محصول مورد نظرشون دارن، میتونن با مراجعه به واحد تعمیرات تخصصی سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران، اطلاعات لازم رو از مشاورین ما دریافت کنن. این بخش از نمایندگی رسمی samsung ضمن رعایت اصول مشتری مداری، مفتخره که به عنوان مرکز مورد اطمینان کاربران شناخته شده و همواره انتخاب اول اونها بوده.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته