شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

ترفندهای کاربردی گوشی ال جی G6

مطلب امروز به صورت ویژه برای طرفدارای گوشی های هوشمند ال جی و به خصوص کاربران گوشی ال جی G6 تدوین شده. همونطور که اطلاع دارین، کمپانی lg یه شرکت چند منظوره س که تو حوزه های مختلفی از فناوری فعالیت میکنه. این شرکت یکی از خطوط تولیدیش رو به گوشی های هوشمند اختصاص داده و توی این زمینه هم فعالیت داره. اگرچه چند وقتیه ال جی گوشی جدیدی تولید نکرده و فعالیت هاش توی این بخش رو محدود کرده، اما تولیدات این کمپانی هنوزم طرفدارهای خاص خودش رو داره.

Lg G6 یکی از پرچمدارهای این کمپانی هست که سال 2017 عرضه شد و قابلیت های مناسب و کاربردی رو هم در اختیار کاربرا قرار داد. در این مطلب، قصد داریم چند مورد از کاربردی ترین ترفندهای گوشی ال جی G6 رو به شما همراهای عزیزمون ارائه بدیم. کارشناس های تعمیر موبایل معتقدن که آگاهی از این ترفندها میتونه کاربری شما با این محصول رو بهتر کنه. برای آشنایی با قابلیت های مخفی گوشی ال جی تون، به ادامه ی مطلب توجه کنین.

گوشی ال جی G6

کاربردی ترین ترفندهای گوشی ال جی G6

بخشی از جالب ترین و کاربردی ترین ترفندهای موبایل ال جی G6، شامل موارد زیر میشن:

تقسیم کیبورد به دو قسمت در حالت افقی

یه اتفاق خیلی خوبی که تو گوشی های هوشمند افتاد این بود که کبورد فیزیکی حذف شد و صفحه کلید لمسی، انعطاف ‌پذیری بیشتری در نتیجه، کاربری راحتی تری رو ارائه دادن. تولید کننده ها دنبال این هستن که با ارائه ی قابلیت های جدید تر، تجربه ی استفاده از تاچ رو بهتر از قبل کنن. یکی از مشکلات جی 6 ، ارتفاع بیشتر این گوشی نسبت به سایر مدل ها هست که باعث شده کار کردن با کیبورد اون در حالت افقی سخت تر باشه.

حالا جالبه بدونین ترفندی وجود داره که به شما اجازه میده راحت تر با کیبوردتون کار کنین. ال جی کاری کرده که بشه کیبورد رو در حالت افقی، به دو قسمت تقسیم کرد. کافیه برید تو تنظیمات کیبورد و مسیرSetting->General->Language & Keyboard->LG Keyboard->Keyboard height and layout->Split keyboard  رو طی کنین. با فعال کردن این مورد از ترفندهای گوشی ال جی G6 ، حتی کلید فاصله هم بین دو قسمت تقسیم میشه و تایپ کردن رو در حالت افقی خیلی راحت تر میکنه.

قابلیت Comfort view و کاهش نور آبی

به عنوان آخرین مورد از ترفندهای گوشی ال جی G6 ، باید به قابلیت کاهش نور آبی اشاره کنیم. استفاده‌ ی طولانی ‌مدت و نامناسب از نمایشگر، علاوه بر ایجاد خستگی و مشکلات بینایی، به خواب شما هم لطمه میزنه و به طور کلی، نور آبی گوشی های هوشمند، خطرات زیادی در دراز مدت برای کاربر اداره. با انجام دادن چندتا اقدام ساده، شما میتونین نور آبی گوشی تون رو کم کنین و این خطرها و تهدیدها رو به حداقل برسونین.

قابلیت«Comfort view»  که در رابط کاربری جی ۶ وجود داره، سطوح مختلفی از فیلتر رو برای جلوگیری از خستگی چشم ارائه کرده. برای دسترسی به این بخش، از بخش تنظیمات نمایشگر در قسمت Appearance»، Comfort view»  وارد عمل بشین. ال جی حتی برای علاقه‌ مندان به مطالعه هم فکر کرده و گزینه‌ ای برای سیاه و سفید کردن تصویر رو در این بخش قرار داده.

روشن کردن صفحه نمایش با ضربه

گوشی های lg یه قابلیت قدیمی اما جذاب و کاربردی به اسم KnockOn دارن که یکی از فوایدش اینه که وقتی گوشی به پشت روی سطحی قرار گرفته باشه، با ضربه زدن روی نمایشگر و بدون نیاز به فشردن کلید خاصی، میشه نمایشگر رو روشن کرد. اگه دو بار متوالی رو گوشی تون ضربه بزنین، میتونین این کارو انجام بدین.

حالا این قابلیت کی کاربرد داره؟ با توجه به این که کلید پاور جی ۶ در پنل پشت گوشی قرار داره و دسترسی به اون گاهی سخته، با استفاده از قابلیتKnockOn  میتونین خیلی راحت صفحه رو روشن کنین و کارتون رو انجام بدین. برای فعال کردن این ویژگی، باید مسیر Settings->Display->More->KnockOn رو طی کنین و اسلایدر KnockOn رو در حالت On قرار بدین.

قطع کردن مکالمات با کلید پاور

همونطور که گفتیم، کلید پاور گوشی ال جی جی 6 در پشت این دستگاه قرار داره. یکی از کاربردی ترین ترفندهای گوشی ال جی G6 هم مربوط به همین کلیده و به شما این امکان رو میده که تماس ها رو با زدن این کلید قطع کنین. وقتی شما دارین با گوشی تون مکالمه میکنین، انگشت سبابه تون تو موقعیتی قرار داره که خیلی راحت روی دکمه ی پاور قرار میگیره.

این مزیت به شما امکان قطع کردن سریع مکالمه رو میده. برای استفاده از این ویژگی، کافیه به مسیر Settings->General->Accessibility->Vision، برید و ویژگی End Call with the Power Key  رو فعال کنین.

تنظیم پنجره‌ ی اپلیکیشن ‌ها با توجه به سایز نمایشگر

سومین مورد از قابلیت های ترفندهای گوشی ال جی G6 ، امکان تنظیم پنجره‌ ی اپلیکیشن ‌ها با توجه به سایز نمایشگر هست. نسبت تصویر این گوشی، ۱۸ به ۹ هست و به همین خاطر، استفاده از اپلیکیشن ‌ها و بازی ‌های مختلف، بعضی وقتا زیاد دلچسب نیست؛ دلیلش هم اینه که خیلی از برنامه ها واسه این نسبت تصویر بهینه سازی نشدن. سازنده های کمپانی مورد بحث، برای این مشکل هم راه حل دارن؛ شما می تونین کاری کنین که اندازه ی پنجره ی اپلیکیشن ها تنظیم بشه و مساله برطرف بشه. برای اعمال این تنظیمات، مسیر Settings->Display رو طی کنین و روی App Scaling کلیک کنین. بعد، از لیست مورد نظرتون، اپلیکیشنی که میخواین سایز اون در بهترین حالت تنظیم بشه رو انتخاب کنین.

نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج ، یک مجموعه سازمان دهی شده و مجهزه که تمامی امکانات خودش رو در راستای ارائه ی خدمات هرچه با کیفیت تر به کاربران استان البرز به کار گرفته. این مرکز ضمن برخورداری از کادری مجرب و استفاده از ابزار و تجهیزاتی پیشرفته، تخصصی ترین خدمات رو در دو حوزه فروش و تعمیرات ال جی به کاربران ارائه میده.

مدیریت نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران، با هدف افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی، شعبه کرج رو اراه اندازی کرده. به این ترتیب، ساکنین محترم شهرهای ساوجبلاغ، طالقان، هشتگرد، ماهدشت، اندیشه، محمدشهر، فردیس و … دیگه نیازی به طی مسافت تا تهران ندارن و میتونن انواع خدمات مورد نیازشون رو در کرج دریافت کنن. همکارای ما در نمایندگی ال جی در کرج، نهایت تلاششون رو میکنن که بهترین سرویس ها رو به شما عزیزان ارائه بدن.

[us_carousel columns=”4″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_cards” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته