شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

همان طور که بسیاری از شما نیز تایید می کنید، جارو برقی یکی از پرکاربرد ترین وسیله های الکترونیکی خانگی است. کاربرد این محصول به اندازه ای حائز اهمیت است که تمیزی شخصی یک انسان. درنتیجه اگر مشکلی برای جاروبرقی پیش بیاید باید به رفع آن پرداخت. در این مطلب می توانید درمورد تعمیرات جاروبرقی سامسونگ اطلاعاتی کسب نمایید.

چیزی که در تمامی موارد تعمیراتی به آن اشاره می شود و از اهمیت خاصی برخوردار است، این است که همه موارد تعمیراتی شخصا برطرف نمی شود و به افراد زبده ای نیاز دارد. زمانی که به تعمیرات جاروبرقی سامسونگ احتیاج یافتید در صورت نیاز حتما می توانید به مراکز معتبر تعمیراتی مراجعه نموده و محصول خود را به دست یک کارشناس متخصص بسپارید.

نکاتی که در تعمیرات جاروبرقی سامسونگ موثر می باشد:

عیب یابی جارو برقی سامسونگ و رفع آن: چرا جارو برقی روشن نمی شود؟

راه حل اول:

به احتمال زیاد پریز برق ندارد. در این حالت برای رویت برق پریز، بهترین روش استفاده از ولت متر است.

راه حل دوم:

قبل از اقدام به تعمیرات جاروبرقی سامسونگ باید بدانید که اگر دو شاخه جاروبرقی یا سیم رابط معیوب باشد، باید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام نمود. بدنه جارو را باز کرده و به وسیله ولت متر یا اهم متر جریان برق را چک کنید.

اگر دو شاخه سیم رابط سالم باشد، عقربه اهم متر منحرف شده و عدد صفر را نشان می دهد. عموما در چنین مواقعی سیم باید تعویض گردد تا مشکل حادتر نشود.

راه حل سوم:

سیم جمع کن جارو برقی سامسونگ معیوب است. در این مواقع دیده می شود که برق وارد سیم جمع کن شده ولی به سبب عدم اتصال شاخک های سیم جمع کن به حلقه های گردان قرقره، فاز یا نول و یا هر دو وارد دستگاه نمی شوند. در این حالت برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ کافیست شاخک ها را کمی به حالت عمود نزدیک نموده، قرقره را بر روی آنها قرار دهیم.

در نتیجه حلقه های گردان بر شاخک ها فشار وارد نموده و آنها را به طرف پایین می راند و حالت فنری شاخک ها، ارتباط بین آنها و حلقه های گردان را ایجاد می کند.

راه حل چهارم:

کلید قطع و وصل اتصال برق خراب است. در این حالت بعد از تست با اهم متر، اگر کلید روشن باشد، عقربه عدد صفر و در حالت خاموش، عقربه بی نهایت را نشان خواهد داد. در غیر این صورت کلید معیوب است و باید با تعویض آن، نسبت یه تعمیرات جاروبرقی سامسونگ اقدام نمایید.

راه حل پنجم:

رله جاروبرقی سوخته است. در جارو برقی هایی که مجهز به رله هستند تا مدار رله بسته نشود و کلید قدرت آن متصل نگردد، جارو روشن نمی شود. برای تست رله، ابتدا سیم های متصل شده به کلید روی دسته و خود کلید روی دسته جاروبرقی را به وسیله اهم متر چک نمایید.

در صورت سالم بودن آن ها خود رله را آز مایش کنید. جارو را به برق متصل کرده و با پیچ گوشتی دسته عایق کلید قدرت رله را ببندید. اگر جارو روشن نشد، عیب از رله نیست، اما اگر جارو روشن شد سیم های رابط رله و یا ساختمان داخلی اش آسیب دیده است و باید توسط یک تکنسین مجرب نسبت به تعویض و یا تعمیرات جاروبرقی سامسونگ اقدام شود.

راه حل ششم:

مدار سری موتور قطع است. مدار موتورهای جاروبرقی سامسونگ عموما سری است. اگر ارتباط یکی از اجزاء با سایرین قطع شود، موتور روشن نخواهد شد.

اگر موتور را به طور مستقل به برق زدید و روشن نشد، آن را از برق جدا نموده و به وسیله اهم متر ارتباط تک تک اجزاء را مورد بررسی قرار دهید. اگر در ارتباط کلی آنها قطعی دیده شود، باید با رفع مورد معیوب، به تعمیرات جاروبرقی سامسونگ اقدام نمود.

راه حل هفتم:

موتور جاروبرقی کاملا سوخته است. موتور سوخته، در حالت اتصال مستقیم برق روشن نخواهد شد زیرا بسیاری از پیچک های آرمیچر و همچنین پیچک های قطب ها نیز سوخته اند. سوختن کامل موتور پس از نیم سوز شدن آن صورت می گیرد.

موتور جاروبرقی در حالت نیم سوز مدتی به کار خود ادامه می دهد و وقتی پیچک های بیشتری آسیب دید و ارتباط سری اجزای موتور کاملا قطع شد؛ سوختگی کامل رخ می دهد. در این حالت برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ حتما نیازمند مراجعه به یک مرکز معتبر و تخصصی تعمیرات جاروبرقی هستید.

مرکز تعمیرات سامسونگ

اگر با مشکل یا اختلالی در محصولات سامسونگ مواجه شدید، مرکز تعمیرات سامسونگ معتبرترین مکان برای رفع مسائل شماست. در این مرکز خدمات تعمیر و تعویض برای انواع مختلف محصولات سامسونگ در مدل های مختلف عرضه می گردد. این خدمات در بخش های تخصصی برای هر یک از محصولات به طور جداگانه فعالیت می کند. حتی بخش های تعمیراتی نیز نسبت به نوع اختلال افراد متخصصی را در این مرکز به خدمت گرفته است.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ عزم خود را جزم کرده است تا کلیه خدمات فروش و پس از فروش محصولات خود را به بهترین شکل ارائه دهد. شما می توانید نسبت به خرید انواع مدرن محصولات سامسونگ از بخش فروش نمایندگی اقدام نمایید. کارشناسان ما، نسبت به خرید مناسب و با کیفیت شما عزیزان را راهنمایی می کنند. همچنین با مراجعه به نمایندگی سامسونگ می توانید از تمامی خدمات پس از فروش و پشتیبانی کالاهای مختلف این برند محبوب بهره مند شوید.

امتیاز شما به این نوشته