شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

تعمیرات لپ تاپ ال جی

تعمیرات لپ تاپ ال جی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ال جی است که با همکاری تیمی از زبده ترین مهندسان سخت افزاری و نرم افزاری و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. تعمیرات لپ تاپ ال جی در این مرکز، مشکلات مرتبط با دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری را پشتیبانی کرده و محدودیتی در حیطه تعمیرات وجود ندارد.

تلاش کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ ال جی آن است تا حتی الامکان در حین تعمیرات لپ تاپ ال جی از تعویض قطعات دستگاه خودداری گردد مگر آنکه به دلیل عدم امکان تعمیر و ترمیم قطعه، تعویض آن ضروری باشد. تعمیرات لپ تاپ ال جی در این مرکز با رعایت تمامی پارامترهای تخصصی و حرفه‌ای این حوزه، اعم از استفاده از تجهیزات پیشرفته تعمیر، به‌کارگیری نرم‌افزارهای پیشرفته، احترام به حقوق مشتریان و ارائه گارانتی تعمیر انجام می‌پذیرد.

نمایندگی لپ تاپ ال جی

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ال جی

در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ال جی  تمامی امکانات و تسهیلات لازم برای عیب یابی و تعمیر و ترمیم این دستگاه ها فراهم گشته است. نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران ، تمام لپ تاپ های این برند را  با انواع  مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آنها تعمیر می نماید.

تعمیرکاران و تکنسین های این مرکز تعمیراتی در حوزه کاری خود تجربیات فراوانی دارند و به راحتی می توانند مشکل موجود را شناسایی و برطرف سازند. تمام سرویس های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ همراه با گارانتی به کاربران ارائه می گردد. در صورتی که امکان مراجعه به مرکز را ندارید می توانید از خدمات تعمیر لپ تاپ در محل بهره مند شوید.

همه امکانات خوب در نمایندگی لپ تاپ ال جی برای شما

از یک نمایندگی چه انتظاراتی دارید؟ خدمات با کیفیت، خدمات مطمئن، صداقت در خدمات رسانی، سرعت عمل در سرویس دهی، کیفیت خدمات رسانی، پیگیری های مدام و مداوم، خوش قولی و مسئولیت پذیری، متعهد بدون به وظایف و مسئولیت ها ؟ می توانید همه اینها را در نمایندگی لپ تاپ ال جی تجربه کنید. از نمایندگی که با مجوز های معتبر و کاملا قانونی و رسمی راه اندازی شده است، نباید انتظاری جز این را داشته باشید.

نمایندگی لپ تاپ ال جی به طور اختصاصی تمام لپ تاپ های این برند کره ای محبوب را پوشش می دهد. فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات لپ تاپ ال جی سه حوزه تخصصی است که این نمایندگی برای ارائه خدمات مربوط به آن برنامه ریزی های دقیقی انجام داده است.

نمایندگی لپ تاپ ال جی تنها عنوان نمایندگی را یدک نمی کشد. این نمایندگی به واقع سرویس ها و خدماتی متنوع و کاربردی را برای کاربران خود تدارک دیده تا بتواند صفر تا صد نیاز های آنها در حوزه های مختلف را تامین کند. این نمایندگی تمام خدمات خود را با اطمینان کامل همراه با ضمانت نامه های معتبر و مهر خورده ارائه می دهد.

تعمیرات لپ تاپ ال جی

لمس یک تعمیر با کیفیت در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ال جی با خدماتی همچون:

تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی

مادربرد لپ تاپ را نمی توانیم و  نمی شود که دست کم بگیریم. مادربرد مهمترین بخش سیستم های رایانه ای  است که عملکرد سایر بخش ها را تحت نظر می گیرد و به آنها دستور اجرای پردازش های مختلف را می دهد. مادربرد لپ تاپ تعداد و انواع پورت‌ های ورودی و خروجی لپ تاپ را تعیین می‌کند. با خرابی مادربرد کل سیستم خراب می شود.

این قطعه حساسیت های بسیاری دارد. عواملی همچون جریان کشیدگی، قطعه سوختگی، قطعه پریدگی، ترکیدگی، نشت و تغییر حالت خازن، سوختگی  SLOT های حافظه، ایرادات صوتی، ایرادات شیارهای گسترش گرافیک، ایرادات شیارهای گسترش PCI و… عامل اختلال و خرابی مادربرد لپ تاپ هستند.

اینکه مادربرد چگونه تعمیر می شود، باید تکنسین نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ال جی درباره آن تصمیم بگیرد. این تصمیم به اختلالات مادربرد و شدت خرابی های آن بستگی دارد.

تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ ال جی

این سرویس تعمیراتی در دسته سرویس های سخت افزاری است که نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ال جی به کاربران ارائه می دهد. افتادن لپ تاپ از ارتفاع، وارد شدن فشار بیش از حد به دستگاه، باز و بست کردن مداوم دستگاه معمولا منجر به شکستگی قاب لپ تاپ می شود.

برای تعویض قاب لپ تاپ ال جی باید از یک قاب مشابه استفاده کنیم. اگر مشکل قاب لپ تاپ ال جی تَرَک و شکستگی جزئی باشد، با استفاده از چسب های مخصوص حل می شود و محل شکستگی ترمیم می شود؛ در غیر این صورت باید با یک نمونه اورجینال تعویض شود.

تعویض باتری لپ تاپ ال جی

باتری لپ تاپ پس از مدتی نیاز به تعویض دارد و این امر کاملا طبیعی است، زیرا باتری در هر بار شارژ و دشارژ شدن، مستهلک شده و یک گام به فرسودگی و خرابی نزدیک تر می شود. جالب تر اینجاست که حتی عدم استفاده از این قطعه نیز ضمانتی برای حفظ کارایی صد در صدی آن نیست.

بهترین تصمیم برای بازگرداندن انرژی به دستگاه، تعویض باتری است. تعویض باتری لپ تاپ ال جی نمونه ای دیگر از خدمات و سرویس های سخت افزاری است که توسط نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ال جی ارائه می شود. در این تعویض قطعا و حتما یک نمونه اصل و اورجینال جایگزین خواهد شد.

تعمیر فن لپ تاپ ال جی

فن ها ریه ها و شش های تنفسی سیستم های رایانه ای هستند که با خرابی شان مشکلات بسیاری در این سیستم ها ایجاد می شود. اگر لپ تاپ ال جی شما داغ می کند و خاموش می شود و پس از مدت زمانی استراحت، دوباره به راحتی روشن می شود؛ احتمالا فن آن خراب شده است.

تعمیر فن معمولا باید با دسترسی به مادربرد انجام شود. سیستم خنک کننده یا فن لپ تاپ شامل دو قسمت فن و سینک است.

فن در واقع همان پره ای است که می چرخد و صدای آن شنیده می شود. منظور از سینک نیز لوله هایی است که به فن چسبیده و بر روی CPU و چیپ ها قرار می گیرد.

مسیر تعمیر فن لپ تاپ ال جی بعد از بررسی همه این قطعات مشخص می شود. تنها تکنسین های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ال جی می توانند این سرویس تعمیراتی را با بالاترین کیفیت انجام دهند. زیرا به بهترین و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات دسترسی دارند.

تعمیرات لپ تاپ ال جی و دیگر واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی تمامی خدمات این مرکز را بر اساس استانداردهای جهانی و ضوابط طرح شده از سوی کمپانی‌ ال جی ارائه می دارد. نمایندگی ال جی جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، ساختار درونی خویش را به پارتهای مجزایی تقسیم کرده و در هر یک از این پارتها، خدمات مرتبط با یک محصول خاص را به کاربران ارائه میدهد. واحدهای تعمیرات ال جی به دلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌ مدارانه، اهتمام ویژه ای به خدمات ‌رسانی سریع با قیمت‌ ها و هزینه ‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند.

کارشناسان حاضر در نمایندگی ال جی با تمرکز بر حوزه کاری خویش از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده و صرفاً در حیطه تخصصی خویش به ارائه خدمات می پردازند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در این مرکز و خدمات تخصصی ارائه شده در آنها به بخش واحدهای تخصصیتعمیرات ال جی مراجعه نمایید.

[us_carousel post_type=”services” items_layout=”blog_cards” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” carousel_arrows=”1″ carousel_arrows_offset=”1rem” carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ columns_number=”4″ image_background=”false” icons_size=”28″ header_size=”h4″ content_size=”small”]

خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ ال جی

  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر و آداپتور لپ تاپ
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد انواع لپ‌ تاپ
  • نصب نرم‌افزارهای متناسب با دستگاه لپ تاپ
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • بررسی همه جانبه‌ و کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها (مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستورها / فت‌ها و … )
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ‌ تاپ و نیز گشایش قفل لپ تاپ ال جی یا به اصطلاح برداشتن پسورد
  • بررسی همه جانبه‌ی LCD و LED به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • تعمیر مادربرد لپ‌تاپ
  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ ال جی
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED  انواع لپ تاپ
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ (مکانیکی و الکترونیکی) …
  • تعمیر و بازیابی سیلندر، برد، رفع بدسکتور، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ تاپ
  • تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و ..
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی لپ تاپ ال جی
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ ‌تاپ
  • تعمیرات لپ ‌تاپ ال جی در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض  چیپ گرافیگ لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ ‌تاپ (Modem)
  • تعویض انواع چیپ، رفع مشکلات مدار صدا و مدار LAN،  رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل کلیه‌ی اتصالات، فن‌ها، درایوهای نوری، منبع تغذیه و کابل‌های اتصال
  • رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات  مدار PWM و مدار تأمین کننده ولتاژ سی ‌پی ‌یو، رفع  مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و … .
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان در کلیه برندهای لپ تاپ ال جی
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ی لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ‌ها (نوت‌بوک‌ها)
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد، کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن ‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ

اخبار ال جی و دیگر خبرها

تعمیرات ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره های آموزشی-تخصصی تعمیر تمامی مهارتهای لازم جهت رفع اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات ال جی را یافته اند و قادر هستند تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت، عملیات مورد نیاز جهت تعمیرات ال جی را پیاده سازند. مهندسان ما در مرکز تعمیرات ال جی به جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر مسلط بوده و قادر به رفع کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های ال جی هستند.

بکارگیری جدیدترین ترفندها در تعمیرات ال جی این امکان را فراهم آورده است تا محصول تعمیر شده در این مرکز کیفیت اولیه خویش را بازیابد و کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید. کارشناسان این مرکز در راستای ارائه خدمتی دیگر درصدد برآمده اند تا کاربران و علاقمندان محصولات ال جی را در جریان جدیدترین و تازه ترین اخبار مرتبط با این حوزه قرار دهند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر اخبار و گزارش های ارائه شده توسط همکاران ما را دریافت نمایید.

[us_carousel taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1″ items_layout=”blog_side_image”]

مقالات لپ تاپ ال جی و دیگر مقالات

عیب‌یابی تخصصی و آنالیز همه جانبه قطعات اصلی و جانبی لپ تاپ های ال جی، تهیه گزارش فنی از اشکالات ایجاد شده در لپ تاپ های ال جی، انجام سرویس‌ ها و تعمیرات جامع ال جی، تعویض قطعات معیوب و از کارافتاده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ ال جی در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت.

تعمیرات لپ تاپ ال جی در این مرکز، تمامی موارد سخت افزاری و نرم افزاری این محصول را شامل می‌گردد و کارشناسان محدودیتی در زمینه اِعمال تعمیرات مورد نیاز ندارند. در صورتی که شما نیز دارنده یکی از لپ تاپ های ال جی هستید اما این دستگاه به هر دلیل دچار خرابی و یا افت در عملکرد گشته است می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ تمامی خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

کارشناسان فعال در مرکز تعمیرات لپ تاپ ال جی با واکاوی و تفکیک تعداد بی‌شماری از لپ‌ تاپ ‌های ال جی، موفق به تدوین راهکارهایی جهت عیب ‌یابی صحیح و رفع تمامی عیوب سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری این دستگاه ‌ها گشته ‌اند.

بکارگیری چنین ترفندهای تخصصی و پیشرفته ای توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ ال جی سبب گشته تا کاربران این دستگاه ‌ها با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانند هرگونه عیب و نقص ایجاد شده در لپ تاپ های ال جی را تعمیر و رفع نمایند و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردند. بخشی از مطالب و گزارش های مرتبط با تعمیرات لپ تاپ ال جی و دیگر محصولات این برند از طریق بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی ال جی در اختیار کاربران قرار داده شده است.

[us_carousel taxonomy_category=”%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” items_layout=”blog_side_image”]

محصولات ال جی

شرکت کره ای-چندملیتی ال جی یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه الکترونیک و فناوری اطلاعات است که در سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار راه اندازی گشت. در طول سالهای اخیر تمرکز کمپانی ال جی بر تولید گوشی های تلفن همراه بوده است. کمپانی ال جی موفق به ارائه گوشی هایی گشته است که به روزترین فناوری ها و بدیع ترین طرح ها را به خود اختصاص داده و از این راهرو موفق گشته است بخش عمده ای از بازارهای جهانی این حوزه را از آن خود سازد.

کمپانی ال جی با درک این واقعیت که بازار وسیعی برای گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت و باکیفیت وجود دارد، دنباله‌رو فن‌آوری همگرا و توسعه محصولات جدید تلفن همراه بوده و همواره هدف رهبری دنیای تلفن ‌های همراه را دنبال می‌کند. کاربران و علاقمندان محصولات این برند می توانند با مراجعه به بخش زیر اطلاعات بیشتری درباره هر یک از محصولات ال جی کسب نمابند.

[us_carousel post_type=”us_portfolio” items_layout=”blog_cards” columns=”4″]

سوالات متداول تعمیرات لپ تاپ ال جی

تعمیرات لپ تاپ ال جی در این مرکز به دلیل حضور برخی از عوامل و تعهد در پیاده سازی برخی از پارامترها، بالاترین بازدهی و بهترین نتیجه ممکن را در پی داشته است. «حضور کارشناسان کاربلد» و «بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر» دو عامل بنیادینی هستند که نقش بسزایی در موفقیت مرکز تعمیرات لپ تاپ ال جی ایفا کرده اند.

دیگر عوامل تأثیرگذار در موفقیت و پیشروی این مرکز عبارتند از: التزام کادر فنی تعمیر به حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، رعایت اصول مشتری ‌مدار و حفظ حقوق مشتریان، تلاش تمامی کارکنان و اجزا این مرکز جهت رسیدن به استانداردها و ضوابط جهانی این حوزه، ضمانت و گارانتی کلیۀ تعمیرات لپ تاپ ال جی، حصول اطمینان از بازیابی کیفیت اولیه دستگاه پس از تعمیر از طریق تست دستگاه در حضور مشتری و …. .

شما نیز می توانید با حضور در این مرکز تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ ال جی را دریافت نمایید. کارشناسان حاضر در این مرکز تمامی اشکالات ایجاد شده در دستگاه شما را رفع نموده و در بخش سوالات متداول تعمیرات ال جی با صبر و شکیبایی راهنمای شما خواهند بود.

[us_carousel taxonomy_category=”%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84″ items_layout=”blog_side_image”]