شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر آیفون مدل Iphone 6s plus

تعمیر آیفون مدل  Iphone 6s plus یکی از سرویس های تعمیراتیه که دپارتمان تخصصی تعمیرات اپل در واحد تعمیرات آیفون مسئولیت اجرای بی کم و کاست اون رو بر عهده می گیره. آیفون ها نمونه هایی از گوشی های تلفن همراهی هستند که جدا از ساختار کلی و پیچیده موبایل ها، ذات و ماهیت حساس و پیچیده تری دارن. این دستگاه ها از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری اندکی متفاوت تر با گوشی های سایر برند ها هستن. از همین جهته که باید برای تعمیر آیفون مدل  Iphone 6s plus فقط و فقط از یه نمایندگی اپل معتبر و مجاز درخواست کمک کنیم. در غیر این صورت دستگاهمون یا تعمیر نمیشه و خراب تر میشه یا اینکه درست و حسابی تعمیر نمیشه و خیلی زود با مشکلات بیشتری ما رو راهی یه تعمیرگاه دیگه میکنه. آیفون شما ممکنه به دلیل ضربه خوردن، آب خوردگی، اتصال به پاوربانک یا شارژر غیر اورجینال دچار مشکلات مختلف بشه. در این شرایط بهترین گزینه برای تعمیر آیفون مدل  Iphone 6s plus  مراجعه به یه مرکز تخصصی تعمیرات آیفونه.

رایج ترین مشکلات آیفون

خرابی تاچ

  • خرابی گلس
  • فوکوس نداشتن دوربین پشت
  • خاموش شدن
  • آنتن نداشتن
  • خرابی اسپیکر
  • متوقف شدن آیفون روی لوگوی اپل
  • مشکل داشتن صدا در رفت و برگشت

خرابی باتری

  • آبخوردگی
  • خرابی میکروفن
  • نداشتن تصویر
  • ریست شدن مدام روی لوگو
  • فراموش کردن رمز اپل آیدی
  • مشکلات آنتن دهی
  • خرابی میکروفن ثانویه دوربین جلو و …

نحوه تعمیر آیفون مدل  Iphone 6s plus

تعمیر آیفون مدل  Iphone 6s plus و اصولا همه آیفون ها یکمی سخت و پیچیده ست. چند تا دلیل وجود داره که باعث شده تعمیر آیفون های اپل به مراتب از تعمیر گوشی های اندرویدی مهم‌تر و حساس‌تر بشه. مهمترین این دلایل هم مربوط به گرون تر بودن اغلب قطعات آیفون های اپل نسبت به قطعات مشابه در گوشی های اندرویدیه. این مسئله باعث میشه که هزینه تهیه کردن قطعه‌ اورجینالی که قراره برای تعمیر آیفون مدل  Iphone 6s plus  تعویض بشه، بیشتر از گوشی های اندرویدی باشه و بدین ترتیب هزینه نهایی تعمیرات آیفون هم زیاد میشه. البته نباید این نکته رو هم فراموش کنیم که ظرافت طراحی آیفون های اپل هم عاملیه که تعمیر اونا رو به مراتب حساس تر از گوشی های دیگه کرده. اپل همیشه اجزای سخت افزاری آیفون ها رو با دقت و ظرافت خاصی در کنار هم جای میده و این مسئله باعث افزایش حساسیت تعمیر آیفون مدل  Iphone 6s plus میشه.

با این وجود خیلی از تعمیرکارا معتقدند که تعمیر آیفون مدل  Iphone 6s plus از نسل های قبل راحت تر شده و با دردسر کمتری تعمیر میشه؛ چون دیگه خبری از وجود کابل آسیب پذیر دکمه Home نیست و گوشی راحت تر باز میشه. دکمه Home تنها توسط یه براکت فلزی محافظت میشه و دوربین جلو و اسپیکر مکالمه هر دو روی یه کابل قرار گرفته اند. به دلیل یکپارچه بودن بدنه آیفون، راه ورود به درون اون از طریق مانیتوره. در زیر مانیتور باتری 43 گرمی لیتیوم یون قرار گرفته و دوربین 8 مگاپیکسلی پشت با سنسور Focus Pixel و لرزشگیر نوری یا OIS به راحتی از بدنه جدا میشه. مابقی اجزای آیفون 6 هم از برد اصلی گرفته تا بردهای فرعی و بلندگوی اصلی ماژولار، با ابزارهای مناسب IFIXIT و مهارت تعمیرکار به خوبی از هم جدا میشن.

تعمیر آیفون مدل  Iphone 6s plus ؛ سخت افزار

تعمیر یا تعویض صفحه نمایش (LCD)، تعمیر یا تعویض دکمه Home ، مشکلات مربوط به باتری، دکمه روشن کردن، دوربین گوشی، پورت USB،تعمیرات اسپیکر و ورودی های گوشی نمونه ای از خدمات مربوط به تعمیر آیفون مدل  Iphone 6s plus در بخش سخت افزاره.

تعمیر آیفون مدل  Iphone 6s plus ؛ نرم افزار

تعمیر آیفون مدل  Iphone 6s plus در بخش نرم افزاری شامل خدماتی مثل تعمیرات شبکه و WIFI ، رفع مشکلات مربوط به کیبورد و Trackpad، نصب ویندوز، نصب انواع نرم افزارهای اورجینال، نصب انواع دیوایس های اپل، ریکاوری دیتا، انتقال دیتا و … میشه. رفع مشکلات مربوط به EMMC یا به صورت رایج هارد موبایل اپل هم توی حوزه نرم افزاره.

نمایندگی مجاز اپل

نمایندگی مجاز اپل با همکاری مرکز سخت افزار ایران، بهترین و با کیفیت ترین خدمات رو به کاربرا ارائه میده. این نمایندگی در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات اپل، خدمات رسانی میکنه. تمامی امکانات و تسهیلات نمایندگی مجاز اپل همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبیه. نمایندگی مجاز اپل همه محصولات اپل رو از جمله مک بوک، آیپد، آیپاد، آیفون، اپل تی وی و اپل واچ و … رو توی بخش فروش و تعمیرات حمایت و پشتیبانی میکنه. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

امتیاز شما به این نوشته