شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر آی مک اپل CTO 2017-A

محصولات آی مک اپل ، همواره کیفیت و کارایی مثال زدنی در بین سایر مدل های مشابه خود داشته اند. این تجهیزات علاوه بر اینکه راحتی و آسایش بسیاری از کاربران را رقم زده اند، تحسین هر زیبایی پسندی را به همراه داشته اند. در بین تمام مدل های آی مک، شاید بتوان آی مک اپل CTO 2017-A را شاهکاری بی بدیل دانست.

چرا که ساخت این محصول با دقت و طراحی فوق‌العاده‌ای همراه بوده و لبه‌های آن فقط ۵ میلی‌متر ضخامت دارد. جای‌دادن این سخت‌افزار فوق‌العاده در آی‌مک آلومینیومی فقط توسط بهترین‌ها و داشتن آخرین فناوری‌ها ممکن می‌شود. عملکرد سخت‌افزاری بالا، طراحی و کیفیت ساخت بالا، کیفیت بالای صفحه ی نمایش، هارد سرعت بالا، از آی مک اپل CTO 2017-A دستگاهی بی عیب و نقص ساخته، به طوری که سخت گیر ترین منتقد هم شاید عیبی جز قیمت بالای این محصول، نتواند مطرح کند.

تمام این ها را گفتیم تا بدانید با دستگاهی فوق العاده قوی روبرو هستید. اما این قدرت بالا هم نمیتواند تضمینی باشد برای عدم رویایی با مشکلات مختلف. این آی مک جذاب هم میتواند با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری متعددی روبرو شود. پیچیدگی ساختار و پیشرفته بودن دستگاه، تعمیر آی مک اپل CTO 2017-A را تخصصی تر از سایر تجهیزات اپل میکند. از این رو این مقاله را به خدمات نمایندگی اپل ، در قبال بازیابی و تعمیر آی مک اپل CTO 2017-A اختصاص دادیم.

آی مک اپل CTO 2017-A

حل مشکل داغ شدن بیش از حد آی مک اپل CTO 2017-A

دلیل عمده ی مراجعه ی کاربران به نمایندگی تعمیر آی مک اپل است. برای حل این مشکل، قبل از عملیات عیب یابی توصیه میشود بدنبال هر برنامه ای بگردید که انرژی زیادی از CPU میگیرند و باعث ایجاد حرارت زیاد می شوند. برای اینکار می بایست Activity Monitor را بررسی کنید.

این ابزار را می توانید در Utilities پیدا کنید. تب اول آن Cpu می باشدکه به شما نشان می دهد برنامه هایی که باز هستند و درحال اجرا می باشند هرکدام چه میزان و چقدر انرژی از CPU را بخود اختصاص داده اند. برنامه هایی که حجم بالایی در این لیست دارند را بسته و از حافظه خارج کنید. اگر مشکل ادامه دار بود ممکن است که مشکل از فن دستگاه باشد و لازم است از کارشناسان واحد تعمیر فن آی مک در نمایندگی اپل کمک بگیرید.

حل مشکل روشن نشدن آی مک اپل CTO 2017-A

یکی از مشکلات متداولی که بسیاری از کاربران را به نمایندگی تعمیر آی مک اپل CTO 2017-A میکشاند، روشن نشدن دستگاه است. در چنین مواقعی، اول بررسی کنید که آیا Mac خاموش شده است ویا صرفا مانیتور آن خاموش است.

بررسی کنید که آیا هنوز از آن صدا بیرون می آید یا خیر؟ آیا کلید Caps Lock هنوز روشن است یا خیر؟ اگر آی مک شما خاموش بود و روشن نمی شد، ابتدا می بایست تمامی موارد مربوط به برق را چک کنید، اول از همه، آیا باطری آی مک شارژ دارد؟

آیا زمانی که آی مک مستقیما به برق وصل می شود، کار می کند؟ آیا با یک سیم دیگر مشکل برطرف می شود؟ هر کدام از موارد بالا نشان از یک مشکل سخت افزاری دارد که با تعویض کابل و یا مراجعه به نمایندگی اپل برطرف می شود.

حل مشکل کار نکردن صفحه ی نمایش آی مک اپل CTO 2017-A

اگر مشکلی با یک صفحه نمایش خارجی دارید، سعی کنید در حالیکه آن صفحه نمایش متصل است، آی مک را آپدیت کنید، برای اینکار در حالیکه آی مک به برق شهر وصل است، به بخش Dock ویا Apple Menu درگوشه بالا سمت چپ رفته و گزینه App Store را انتخاب کنید.

زمانی که وارد اِستور شدید، بر روی تب Updates کلیک کرده و هر آپدیتی برای firmware ویا OS X ویا آپدیت های مربوط به مک بوک را انجام دهید. اما اگر مشکل با آپدیت حل نشد، لازم است حتما به نمایندگی تعمیر آی مک اپل CTO 2017-A مراجعه کنید.

نمایندگی اپل همگام با مشتری

تعمیر آی مک اپل CTO 2017-A تنها یکی از خدمات ارائه شده از سوی نمایندگی اپل به شمار میرود. این مجموعه ی بزرگ با برخورداری از بالاترین سطح از تجهیزات و گرد آوری کارشناسان و تعمیرکاران زبده از سراسر کشور، قادر است هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری را در هر یک از محصولات کمپانی اپل، تشخیص داده و آن را به نوین ترین شیوه ها، مرتفع سازد. این نمایندگی سرویس های خود را در شعب مختلفی ارائه میدهد. شما عزیزان میتوانید برای بهره مندی از خدمات پشتیبانی نمایندگی اپل ، به نزدیک ترین شعبه محل سکونت خود مراجعه نمایید.

[us_grid taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” items_layout=”blog_classic”]
امتیاز شما به این نوشته