شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر اسپیکر آیفون

تعمیر اسپیکر آیفون از جمله خدماتی است که واحد تعمیرات آیفون در نمایندگی اپل عهده دار آن می باشد. آیفون یکی از محصولات پر طرفدار اپل است که همانند بسیاری دیگر از محصولات تکنولوژیک ممکن است گاهی دچار اختلالات و مشکلاتی شود. بحث امروز درباره اسپیکر آیفون و مشکلات احتمالی و راه حل های ابتدایی و نهایتا تعمیر تخصصی این محصول است. اسپیکر آیفون همچون اسپیکر محصولات دیگر بسیاری در این حوزه وظایف و مسئولیت هایی بر عهده دارد، وظایفی که در صورت عدم اجرای صحیح آن به هر شکل و با هر دلیلی کاربر این محصول حرفه ای را نگران و شاید کمی وحشت زده کند.

تعمیر اسپیکر آیفون

فهرست مطالب

بررسی مشکلات اسپیکر آیفون

  • ممکن است گرد و غبار اسپیکر آیفون شما را کثیف کرده باشد و دستگاه به پاک سازی نیاز داشته باشد.
  • ممکن است به هر دلیلی مایعات وارد اسپیکر آیفون شده باشد.
  • ممکن است ندانسته ضربه ای به دستگاه آیفون خود زده باشید.
  • ممکن است تنظیمات صدا در دستگاه آیفون به هم ریخته باشد.
  • شاید استفاده از هندز فری یا هدست موجب بروز مشکل شده باشد

تمهیدات اولیه جهت تعمیر اسپیکر آیفون

حذف برنامه های مشکل ساز

در هنگام بروز مشکل در اسپیکر آیفون ، عیب یابی صحیح تاثیر مستقیم بر تعمیر صحیح اسپیکر دارد. لذا جهت تعمیر اسپیکر آیفون به تعمیرکاران حرفه ای و متخصص مراجعه نمایید. گاهی ممکن است هیچ یک از مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم شامل حال بد اسپیکر آیفون شما نشود و درست زمانی که بسیار محتاطانه درباره آیفون خود رفتار می کردید و طبق روال همیشگی زندگی تان در حال استفاده از دستگاه آیفون خود بودید، به ناگاه اسپیکر آیفون از کار بیفتد و هیچ صدایی را منعکس نکند.

ممکن است اشکال از برنامه ای باشد که در حال استفاده از آن بودید؛ پس یک بار برنامه را به طور کلی از دستگاه حذف کنید و عملکرد اسپیکرآیفونرا دوباره بسنجید. اگر اسپیکر به حالت اولیه خود بازگشت و صدا را به خوبی پخش کرد، قطعا برنامه علت خرابی اسپیکر بوده است بوده است.

ریست فکتوری

اگر همه راه حل های بالا را امتحان کردید و به نتیجه ای نرسیدید، تنها راه باقی مانده که خودتان می توانید از عهده آن برآیید، انجام ریست فکتوری دستگاه آیفون است. هر چند در این تلاش همه اطلاعات شما در دستگاه iphone حذف می شود، اما ارزش امتحان را دارد. پس از انجام ریست فکتوری در صورتی که دستگاه آیفون شما دچار اختلالات سخت افزاری نشده باشد، باید اسپیکرآیفون کار کند در غیر این صورت آیفون دچار مشکلات سخت افزاری شده و جهت تعمیر اسپیکر آیفون باید به کارشناسان مربوطه مراجعه نمایید.

جدا کردن هدست و هندزفری

ممکن است استفاده از هدست و هندزفری باعث بروز چنین مشکلی شده باشد. هدست یا هندزفری را از دستگاه آیفون جدا کنید و یک پیام صوتی در دستگاه اجرا کنید. اگر پیام را به وضوح دریافت نمی کنید، مشکل همچنان پابرجاست و باید به دنبال سایر علت ها باشید.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل ، به برکت حضور کارشناسان و متخصصان مجرب و دوره دیده که مجهز به دانش و فناوری های روز دنیا هستند و با به کارگیری ابزار پیشرفته برای تعمیر و ترمیم محصولات اپل موفق شده است رضایت کاربران گرامی را جلب نماید. همچنین واحدهای مجزا جهت تعمیرات گوشی اپل در نظر گرفته شده است. تعمیر اسپیکر آیفون از جمله خدمات واحد تعمیرات اپل می باشد.

در فروشگاه مرکزی اپل، کارشناسان فروش ما طبق رسم دیرینه مرکز، همراه شما خواهند بود تا بهترین محصول را با در نظر گرفتن کارایی که به دنبال آن هستید، انتخاب و خریداری نمایند. این مرکز با جمع آوری واحد نمایندگی فروش و نمایندگی تعمیرات در یک سازمان نظام یافته، کار را برای شما کاربران و همراهان همیشگی سهل و ساده کرده است. از اعتماد به ما پشیمان نخواهید شد.

1/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *