شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تلویزیون ال جی 65UK61000GI

تلویزیون های ال جی همیشه جزو با کیفیت ترین و بهترین تلویزیون ها در سراسر جهان بوده اند. این تجهیزات در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده اند و از تکنولوژی های مختلفی پشتیبانی میکنند. یکی از مطرح ترین تلویزیون های ال جی رو میتونیم از سری ال ای دی نام ببریم.  تلویزیون های ال ای دی ال جی تصاویر جذابی رو از خودشون به نمایش میذارن. یکی از این تولیدات که محبوبیت زیادی هم به دست آورده ، تلویزیون ال ای دی ال جی 65UK61000GI هستش. این تلویزیون جزو محصولات هوشمند ال جی به شمار میره و امکانات و قابلیت های زیادی هم داره. کیفیت و شفافیت عمومی تصویر در حد بسیار قابل قبولی قرار داره.

این تلویزیون ممکنه با مشکلات مختلفی هم روبرو بشه که به خاطر پیچیدگی در ساختارش، تعمیر اون جز اقدامات تخصصی در واحد تعمیرات تلویزیون نمایندگی تلویزیون ال جی  هستش. در این مقاله میخوایم به مشکلات و نحوه ی تعمیر ال ای دی ال جی 65UK61000GI اشاره کنیم که میتونه برای دارندگان اون بسیار مفید باشه.

ال ای دی ال جی 65UK61000GI

مشکلات رایج ال ای دی ال جی 65UK61000GI

  • خطوط افقی در تصویر تلویزیون : وجود خط افقی در تصویر تلویزیون ال ای دی از شایعترین موارد خرابی به شمار میره. هیچ دلیل خاصی برای به وجود امدن این مشکل وجود نداره و تنها استفاده طولانی مدت و حرارت می تونه از دلایل اون باشه. اما با خدمات تعمیر ال ای دی ال جی 65UK61000GI هیچ جای نگرانی ای وجود نداره.
  •  بهم ریختگی تصویر تلویزیون : اختلال در تصاویر تلویزیون و بهم ریختگی کلی اون بر مبنای یک شکل فیزیکی منظم هم از مشکلات شایع به شمار میره. به عقیده کارشناسان خدمات ال ای دی ال جی 65UK61000GI  در این مورد هم هیچ راهی به جز تعویض پنل تلویزیون وجود نداره.
  • کم نور شدن بخشی از تصویر :  تاریکی و کم نور شدن تمام و یا بخشی از تصویر تلویزیون که این مورد به قسمت بک لایت Backlight تلویزیون ویا همان پنل تلویزیون ال ای دی مربوطه
  •  به هم ریختگی رنگ ها : به هم ریختگی رنگها یا اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام و یا قسمتی از تصویر تلویزیون ال جی و یا وجود هاله ایی غیر عادی از یک عدد و یا بیشتر هم جز مشکلات متداول محسوب میشه.
  •  سوختن پیکسل های تلویزیون ال جی : سوختگی پیکسل های تلویزیون ال ای دی ال جی 65UK61000GI هم جزو مشکلاتیه که ممکنه برای بسیاری از این دستگاه ها اتفاق بیفته.

هزینه خدمات ال ای دی ال جی 65UK61000GI

یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین مسائل برای کاربران این تجهیزات، هزینه خدمات ال ای دی ال جی 65UK61000GI است. از اون جا که نوسانات قیمت دلار باعث شده لوازم جانبی و قطعات مورد نیاز در فرایند تعمیر و تعویض قطعات مدام در حال افزایش یا کاهش قیمت باشند، هزینه ی تعمیرات این تجهیزات، تعرفه ی مشخصی ندارد. کاربران عزیز میتونن هر زمان که به دریافت این خدمات نیاز پیدا کردند با مشاوران نمایندگی ال جی تماس بگیرن و از قیمت دقیق با خبر بشن.

خدمات ال ای دی ال جی 65UK61000GI در محل

با در نظر داشتن اینکه تلویزیون ال ای دی ال جی 65UK61000GI جز محصولات حساس و گران قیمت به حساب میاد، جابه جایی اون به وقت بروز مشکل و خرابی کمی مشکل به نظر میاد. به همین خاطر واحد خدمات ال ای دی ال جی 65UK61000GI برای راحتی بیشتر کاربران محترم، مدتیه خدمات تعمیر و ترمیم و بازیابی رو در منزل با محل مورد نظر این عزیزان هم ارائه میده. کاربران محترم تلویزیون های ال جی میتونن با برقراری تنها یک تماس ، کارشناسان خدمات را در محل مورد نظر خود، ملاقات کنند و فرایند تعمیر با نهایت کیفیت خودش به انجام برسه.

نمایندگی تلویزیون ال جی

نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران علاوه بر تعمیر ال ای دی ال جی 65UK61000GI خدمات گوناگونی رو در زمینه ی تعمیر سایر مدل های تلویزیون انحام میده. این مجموعه با کمک کارشناسان ماهر خود، قدرت این رو داره تا هر عیب و خرابی رو در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی کنه و تعمیر کنه. تعمیرات تلویزیون ال جی طبق بالاترین استاندارد و با در نظر داشتن حساسیت بالای کار، به انجام میرسه. از مهم ترین ویژگی های نمایندگی تلویزیون ال جی میتونیم به ارائه گارانتی خدمات هم اشاره کنیم که برای اطمینان خاطر کاربران عزیز محصولات ال جی در نظر گرفته شده.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *