شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر باتری تبلت لنوو

خرابی باتری گوشی و تبلت را می توان از آن دسته مشکلاتی دانست که تمامی این گجت‌ها، دیر یا زود با آن مواجه می‌شوند. ساختار اکثریت قریب به اتفاق باتری های به کاررفته در تبلت ها و گوشی های امروزی، لیتیوم یونی است. به طور کلی باتری ها، فارغ از نوع استفاده ی خود، از یک آند و کاتد تشکیل شده اند. یک باتری لیتیوم یونی که حالا در تبلت ها و گوشی ها به کرات مورد استفاده قرار میگیرد، از کاتد اکسید فلزی ساخته شده است که این کاتد به خودی خود، از عناصر نیکل، کبالت، منگنز و ترکیب آهن و آند متخلخل گرافیتی تشکیل شده است. ساختار این باتری ها، به نحوی ست که هر کدامشان، عمر محدودی دارند و علی رغم امتیازات بسیاری که در مقایسه با سایر باتری ها دارند، بلاخره روزی فرا می رسد که نیاز به تعویض پیدا کنند.

البته لازم است خاطر نشان شویم، که عوامل مختلفی می توانند به عمر این قطعه اضافه و یا از آن کم کند. بدون شک خرابی باتری تبلت، می‌تواند کارایی دستگاه را با افت قابل توجه روبرو کند و دردسر های فراوانی به همراه داشته باشد. تصور کنید باتری ای که روزهای اول، تبلت را هشت ساعت روشن نگه میداشت حالا حتی توانایی روشن نگه داشتن نیم ساعته ی آن را هم نداشته باشد، از این جهت تعمیر باتری تبلت لنوو و یا تعویض صحیح آن می تواند روش خوبی برای بازیابی سلامت دستگاه باشد.

تعمیر باتری تبلت لنوو

با نشانه‌های خرابی باتری تبلت لنوو آشنا شوید

حال ممکن است این سوال مطرح شود که چه زمانی باتری تبلت نیاز به تعمیر دارد؟ در ادامه به برخی از مهم ترین نشانه های خرابی باتری تبلت  در واحد تعمیرات تبلت خواهیم پرداخت که دانستن آن ها قبل از دریافت خدماتی چون تعمیر باتری تبلت لنوو، الزامی است.

تبلت تان خاموش میشود.

  •  تبلت فقط در زمان اتصال به شارژر روشن می ماند.
  • تبلت در زمانی کوتاه خاموش می شود.
  • بدنه تبلت یا خود باتری بیش از حد داغ میشوند.
  •  باتری تبلت متورم شده است.
  • و…

تعمیر یا تعویض باتری تبلت، کدام بهتر است؟

نشانه هایی که در بالا به آن اشاره شد، به احتمال زیاد خبر از مستهلک شدن باتری تبلت شما میدهند. در چنین مواقعی برای بازیابی سلامت دستگاه، لازم است کارشناسان، نیاز یا عدم نیاز به تعمیر باتری تبلت لنوو را مورد بررسی دقیق قرار دهند. در صورتی که شانسی برای بازگرداندن کارایی باتری وجود داشته باشد، این مجموعه احیا باتری را در اولویت قرار میدهد. اما در صورتی که تعمیر باتری تضمینی برای بازگشت سلامت دستگاه نباشد، چاره ای جز تعویض آن با نمونه اصلی لنوو، وجود ندارد.

تعمیر باتری تبلت لنوو به صورت تخصصی

تعمیر باتری تبلت لنوو ، یکی از رایج ترین خدماتی ست که واحد تعمیرات تبلت لنوو ، به انجام میرساند. این سرویس در کوتاه ترین زمان ممکن و با نهایت دقت و کیفیت در اختیار مشتریان و کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. چنانچه شما عزیزان نیز در باتری تبلت لنووی خود، هر گونه نشانه ای مبنی بر خرابی و ناکارآمدی مشاهده کردید، میتوانید با برقراری تماس با این مجموعه، از تعمیر آن اطمینان حاصل کنید. تعمیر انواع باتری تبلت لنوو در این نمایندگی با ارائه ی گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر انجام میگیرد.

تعمیر تبلت لنوو

تعمیر تبلت لنوو در تهران و کرج

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو تنها منحصر به تعمیر باتری تبلت لنوو نیست. این مجموعه با فراهم آوردن شرایطی مطلوب، امکان بازیابی و تعمیر انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تبلت های لنوو را فراهم ساخته است. این نمایندگی هم اکنون برای خدمت رسانی بهتر به کاربران، در شعب مختلفی در تهران و کرج فعالیت دارد. مدیریت مرکز تعمیرات پیشه کمک ، تیمی از خبره ترین کارشناسان را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. این مجموعه با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از قطعات و لوازم اورجینال، قادر است بالا ترین سطح از خدمات و سرویس های پشتیبانی را در اختیار متقاضیان و دارندگان انواع تبلت های لنوو قرار دهد.

امتیاز شما به این نوشته