شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

بهترین تعمیرگاه برای تعمیر برد الکتریکی اسپلیت سامسونگ

برای تعمیر برد الکتریکی اسپلیت سامسونگ اگه به تعمیرگاه خوب و استانداردی مراجعه کنین، میتونین امیدوار باشین که دستگاهتون به خوبی تعمیر میشه و سلامتیش رو پیدا میکنه. در غیر این صورت هیچ تضمینی وجود نداره که مراکز غیر استاندارد بتونن تعمیر برد الکتریکی اسپلیت سامسونگ رو بدون ایراد و با موفقیت انجام بدن.

با توجه به این موضوع که عیب یابی و تشخیص خرابی برد، کار پیچیده ای است، هرگز نمیشه بی گدار به آب زد و مثلا برای صرفه هزینه کمتر از یه تعمیرگاه و تعمیرکار غیر حرفه ای کمک خواست. معمولا به دلیل انحصاری بودن برد الکتریکی تعمیر این قطعه محدودیت هایی داره؛ بیشتر تعمیرکاران در این شرایط از یه برد همه کاره استفاده میکنن. این برد همه کاره بی مشکل نیست، اما به هر حال میتونه در شرایط کلی تمام وظایف اسپلیت یا کولرگازی رو به صورت نرمال انجام بده.

کارشناسان نمایندگی samsung توصیه می‌کنند تعمیرات اسپلیت سامسونگ  به دست یک سرویس کار مجاز انجام شود تا از بروز خطرات احتمالی پیشگیری شود.

تعمیر برد الکتریکی اسپلیت سامسونگ

کار هر کس نیست تعمیر برد الکتریکی اسپلیت سامسونگ چون که

حساسیت ها و ظرافت های برد در کولرهای گازی اونقدر زیاده که هر تعمیرکاری نمیتونه ادعا کنه که میتونه بی کم و کاست این قطعه رو تعمیر کنه. برای همین هم هست که میگیم حتما برای تعمیر برد الکتریکی اسپلیت سامسونگ از یه نمایندگی معتبر و مجهز تعمیرات کولرگازی سامسونگ کمک بخواید. برد الکتریکی در حقیقت مغز اسپلیت است. در هر کولرگازی و اسپلیتی با توجه به فناوری و تکنولوژی به کار رفته توی اون از برد هایی با توان و قدرت متفاوت استفاده میشه.

با توجه به اینکه برد مسئولیت کنترل سایر اجزای کولر گازی رو هم بر عهده داره، حتما باید درست انتخاب و استفاده بشه و حتما هم باید سالم باشه تا دستگاه بتونه کارایی داشته باشه. برای همین هم میگیم که کار هر کس نیست تعمیر برد الکتریکی اسپلیت سامسونگ چون که تعمیرکار ماهر می خواهد و تعمیرگاه مجهز.

نشانه های خرابی برد الکتریکی اسپلیت سامسونگ

مهمترین سوال اینه که خب چه زمانی باید به این موضوع شک کنیم که برد کولرگازی ما خراب شده و باید برای تعمیر برد الکتریکی اسپلیت سامسونگ دست به کار بشیم و از یه مرکز معتبر تعمیرات کولرگازی کمک بگیریم. پاسخ این سوال خیلی سخت نیست.

نشانه هایی وجود دارن که با توجه به اونا میتونین تشخیص زود هنگام بدین و قبل از اینه مشکل حاد و شدید بشه، برای تعمیر برد الکتریکی اسپلیت سامسونگ اقدام کنین. همین جا بگیم که اگه اختلالات برد شدید باشه، باید حتما تعویض بشه تا کولر خوب کار کنه

  • اسپلیت سامسونگ روشن نمیشه
  • موتور فن اسپلیت سامسونگ روشن میشه، اما کمپرسور راه نمیوفته
  • کلید فن رو روی تمام حالت ها قرار میدیم، اما فن روشن نمیشه
  • خنک کنندگی کولر بسیار کم شده
  • کمپرسور و فن اسپلیت سامسونگ هر دو در حال کارند، اما بعد از مدتی خاموش میشن
  • سرمای کولر بیش از حد زیاده و اسپلیت سامسونگ با وجود کار مداوم اتومات نمیکنه
  • با قرار دادن کلید قدرت کولر بر حالت ON فیوز مخصوص اسپلیت سامسونگ یا فیوز محل قطع میشه
  • با روشن کردن موتور فن یا کمپرسور در اسپلیت سامسونگ اتصال کوتاه رخ میده
  • اسپلیت سامسونگ باد گرم میزنه
  • بخش تنظیم جهت باد اسپلیت سامسونگ درست کار نمیکنه

برد الکتریکی اسپلیت سامسونگ رو تعمیر می کنیم چونکه

خاموش و روشن کردن موتور، کمپرسور، فن داخلی، فن بیرونی و تغییر حالت سرمایش و گرمایش اسپلیت سامسونگ  بر عهده برد الکتریکیه و اگه این برد خراب باشه، با مشکلات زیادی روبه رو میشیم. برای همین هم باید در اسرع وقت برای تعمیر برد الکتریکی اسپلیت سامسونگ اقدام کنیم.

توجه داشته باشین که عواملی مثل نوسانات برق، استفاده از کابل نامناسب و غیراستاندارد و نصب اشتباه و غیر اصولی اسپلیت سامسونگ و اتصال غلط سیم های رابط کندانسور و پنل، عدم سرویس به موقع و آمپر کشیدن اسپلیت سامسونگ توی خرابی این قطعه تاثیر خیلی زیادی دارن.

تعمیرگاه مجاز تعمیرات کولر گازی اسپلیت سامسونگ

تعمیرات کولر گازی باید با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام بشه. برند سامسونگ تنها یکی از شرکت هاییه که توی ساخت این مدل از سیستم تهویه هوای مطبوع فعالیت داره و الحق هم نمونه های بسیار خوبی رو تولید و عرضه کرده.

این دستگاه اگه خوب نصب نشه، اگه خوب نگهداری نشه، اگه به موقع سرویس نشه و اگه درست شارژ نشه میتونه مشکلات بسیاری رو تجربه کنه. برای همین هم همیشه باید یه جای معتبر رو بشناسین که بتونین ازش خدمات با کیفیت دریافت کنین؛ ما به شما تعمیرگاه مجاز تعمیرات کولر گازی اسپلیت سامسونگ رو معرفی می کنیم.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84″]
امتیاز شما به این نوشته