شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر تاچ تبلت سامسونگ

دارندگان تبلت‌های سامسونگ می توانند در صورت کار نکردن تاچ پد این دستگاه، به مرکز تعمیر تاچ تبلت سامسونگ مراجعه کرده و اشکال پیش آمده در آن را مرتفع سازند. مرکز تعمیر تاچ تبلت سامسونگ به دلیل برخورداری از آرشیو جامعی از قطعات این دستگاه در طول سالهای اخیر با حذف واسطه ها، برترین کیفیت را با کمترین هزینه به کاربران تبلت های سامسونگ ارائه نموده است.

کارشناسان ما در مرکز تعمیر تبلت سامسونگ پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

در صورتی که اشکال پیش آمده در تاچ تبلت سامسونگ حاد بوده و امکان رفع آن وجود نداشته باشد، اقدامات لازم جهت تعویض تاچ تبلت سامسونگ– پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- انجام خواهد شد. تعویض تاچ تبلت سامسونگ، با استفاده از صفحات اورجینال شرکتی –که به صورت جداگانه خریداری شده و یا از اوراق سایر دستگاههای معیوب تهیه شده اند- انجام می پذیرد.

عیب یابی و تعمیر تاچ تبلت سامسونگ

نخستین مرحله در تعمیر تاچ تبلت سامسونگ عیب یابی و تشخیص میزان خرابی پیش آمده در این بخش از دستگاه است. پس از طی این مرحله و تشخیص «نرم افزاری» یا «سخت افزاری» بودن اشکال پیش آمده، کارشناسان اقدام به تعمیر تاچ تبلت سامسونگ می کنند.

در صورت «نرم افزاری» بودن اشکال پیش آمده، معمولاً با اندک دستکاری در بخش تنظیمات، مشکل تاچ رفع می شود و دستگاه کیفیت خود را باز می باید. اما در صورتی که کار نکردن تاچ، به دلیل آسیب دیدن این بخش از دستگاه باشد، نیاز است تا مسئله تعمیر و یا تعویض تاچ تبلت بررسی شود.

در صورتی که شکستگی تاچ و خرابی آن بالا باشد، کارشناسان تعمیر تاچ تبلت samsung، گزینه تعمیر را کنار گذاشته و پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدام به تعویض این بخش از دستگاه می نمایند.

تلاش می شود حتی الامکان تعویض تاچ تبلت سامسونگ، با استفاده از صفحات اورجینال شرکتی –که به صورت جداگانه خریداری شده و یا از اوراق سایر دستگاههای معیوب تهیه شده اند- انجام می پذیرد.

کارشناسان ما در مرکز تعمیر تاچ تبلت سامسونگ پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

بررسی دستگاه پس از تعمیر تاچ تبلت سامسونگ

رعایت برخی نکات مهم پس از تعمیر تاچ تبلت سامسونگ سبب می گردد تا دارنده دستگاه از درستی تعمیرات اِعمال شده بر روی دستگاه مطمئن گردد. بنابراین در صورتی که تبلت شما نیز دچار اشکال شده و حال قصد تحویل گرفتن آن را دارید به نکات زیر که توسط کارشناسان مرکز تعمیر صفحه نمایش تبلت سامسونگ عنوان شده اند، توجه فرمایید:

  1. پس از تعمیر تاچ تبلت سامسونگ عملکرد لمسی تمام قسمت‌‌های تاچ تبلت‌تان را چک نمایید.
  2. یک تصویر تمام مشکی را در تبلت خود به نمایش بگذارید. دقت کنید تمام صفحه‌نمایش یک‌دست مشکی باشد تا اگر پیکسلی سوخته باشد، متوجه شوید و از تعمیرکننده درخواست تعویض مجدد و یا تعمیر تاچ تبلت سامسونگ مجدد کنید.
  3. تبلت خود را در حالت روشن در دست بگیرید و به جهت افقی (چپ و راست) بچرخانید. در حین این کار زاویه دید تبلت خود را بسنجید و به کیفیت تصویر دقت نمایید. (پنل‌های نامرغوب و ارزان قیمت در این حالت افت کیفیت خود را با تغییر رنگ تاچ و صفحه نمایش نشان می‌دهند).
تعمیر ال سی دی مک بوک

تعمیر تبلت سامسونگ

واحد تعمیر تبلت سامسونگ با بهره گیری از تجربه ۲۰ ساله در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری تبلت از جمله تعمیر تاچ تبلت سامسونگ را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم ارائه می دهد.

همچنین تیم تعمیرات نرم افزاری این مرکز، با دارابودن آرشیو کامل Firmware کلیه تبلت ها، خدمات نرم افزاری تبلت شامل نصب رام و فلش انواع تبلت را با رام های اورجینال شرکتهای سازنده با هزینه ای بسیار مناسب به مشتریان عزیز ارائه میکند.

تعهد بر اجرای استانداردها و ضوابط جهانی تعمیر تبلت سامسونگ، التزام به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، حضور کارشناسان زبده و جوان، بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و مواردی از این دست سبب گشته تا واحد تعمیر تبلت سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ به اذعان بسیاری از همکاران در صدر مراکز ارئه‌دهنده خدمات تخصصی این حوزه قرار گیرد.

تعمیرات سامسونگ

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ محدود به دستگاه خاصی نیست و تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ را شامل می گردد. از همین رو شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات سامسونگ را دریافت دارید و دستگاه های معیوب خویش را تعمیر و ترمیم نمایید.

با توجه به تنوع و گوناگونی موجود در محصولات ارائه شده از سوی کمپانی سامسونگ، در پارت های ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات سامسونگ نیز این تنوع و گوناگونی مشاهده می شود. به عبارتی دیگر در مرکز تعمیرات سامسونگ خدمات مرتبط با هر محصول در پارت جداگانه و به دست کارشناسان همان حوزه  ارائه می گردد.

یکی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر تبلت سامسونگ سرویس های مرتبط با تعمیر تاچ تبلت سامسونگ است که در بخش های فوق به آن پرداخته شد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با هر واحد و خدمات ارائه شده در ان به بخش زیر مراجعه نمایید.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ columns_number=”5″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”10″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی سامسونگ – در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد – توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش کاربران سامسونگ را کسب نماید.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی samsung در ایران تخصصی ترین خدمات مرتبط با هریک از دستگاه های سامسونگ را دریافت دارید. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ در ایران فروش و به ویژه تعمیر تولیدات سامسونگ نظیر موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… است.

[us_carousel columns=”4″ items_quantity=”6″ items_layout=”portfolio_2″ carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af” overriding_link=”post”]
امتیاز شما به این نوشته