شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر تبلت لنوو Yoga Book

یکی از محصولات جدید از تبلت های لنوو Yoga Bookاست که با 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 4 گیگابایت حافظه‌ی رم تولید شده است. این محصول کوچک و دوست ‌داشتنی می‌تواند با طراحی منحصربه ‌فرد خود به‌ سرعت جایگزین دستگاه‌های دیجیتال قدیمی شما شود. این تبلت را میتوان از محصولات قدرتمند در مقایسه با سایر تبلت های لنوو به شمار آورد. تبلت لنوو Yoga Book کیفیت ساخت قابل توجهی دارد که با در نظر گرفتن زیبایی ظاهری آن، میتوان آن را در شمار پرفروش های لنوو قرار داد.

تبلت لنوو Yoga Book به ویندوز 10 پرو مجهز شده‌ است که به‌ وسیله‌ی آن می‌تواند امکانات فراوانی پیش روی کاربران قرار دهد. این مقاله را به برخی از مشکلات متداول این دستگاه و تمهیدات ویژه ی نمایندگی لنوو برای تعمیر تبلت لنوو Yoga Book اختصاص داده ایم. اگر شما هم از کاربران این تبلت هستید، توصیه میکنیم برای آشنایی با این خدمات ، مطالبی که در ادامه ی مقاله توسط کارشناسان واحد تعمیرات تبلت ارائه میشود را دنبال بفرمایید.

تبلت لنوو yoga book

تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت لنوو Yoga Book

شکستگی صفحه ی نمایش یکی از مشکلات شایع در گوشی ها و تبلت های هوشمند امروزی به شمار میرود. این مشکل اغلب به دلیل وارد آمدن ضربه های نسبتا شدید به دستگاه ایجاد میشود. از آن جا که، معمولا هزینه ی تعویض ال سی دی نسبت به سایر امور تعمیرات بیشتر است، تعمیرکاران فعال در نمایندگی تعمیر تبلت لنوو Yoga Book ، همواره کاربران را به استفاده از ضربه گیر، گلس و قاب های مرغوب  مخصوص ، تشویق میکنند. استفاده از این لوازم، تا حد زیادی، مقاومت صفحه ی نمایش را نسبت به ضربه بالا میبرد. در صورت بروز مشکل در این قطعات، نمایندگی تعمیر تبلت لنوو Yoga Book ، با بالاترین کیفیت ممکن آن را مرتفع میسازد.

تعمیر دوربین تبلت لنوو Yoga Book

از خدمات تخصص ارائه شده در نمایندگی تعمیر تبلت لنوو Yoga Book ، میتوان به مرتفع سازی مشکلات دوربین ها اشاره کرد. این مشکلات میتواند شامل مواردی چون تار و بی کیفیت بودن عکس و فیلم، عدم کارکرد فلاش دوربین، سیاه نشان دادن تصویر و کرش کردن، باشد. 

خرابی های دوربین میتواند دلایل سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری داشته باشد. رسیدگی به این مشکلات نیاز به تخصص و شناخت بالای کارشناسان تعمیر تبلت لنوو دارد. شما عزیزان نیز میتوانید برای برطرف ساختن هر گونه مشکل در عملکرد دوربین تبلت لنوو خود، از خدمات ویژه ی نمایندگی تبلت لنوو بهره مند گردید.

تعمیر و تعویض باتری تبلت لنوو Yoga Book

باتری یکی از اساسی ترین قسمت های تشکیل دهنده ی انواع گوشی ها و تبلت هاست. کیفیت و کارایی این بخش نقش بسزایی در عملکرد صحیح تبلت ایفا میکند. به طوری که خرابی آن، میتواند فعالیت کلی دستگاه را با اختلال روبرو کند. عمر باتری تبلت های لنوو، مانند تمام باتری ها، با محدودیت روبروست. حتما میدانید که به مرور زمان این قطعه، کارایی خود را از دست میدهد. البته عمر مفید باتری ها کمی متفاوت است.

بدیهی است که عمر باتری های اورجینال و اصلی، بیشتر از باتری های تقلبی و بی کیفیت است. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تبلت لنوو Yoga Book ، برای بالا بردن عمر مفید باتری تبلت های لنوو، همواره به کاربران توصیه میکنند، از باتری های اورجینال، کابل ها و منابع تغذیه ی اصلی استفاده کنند. چنانچه تبلت شما، دچار اختلالاتی در عملکرد باتری شد، میتوانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر تبلت لنوو Yoga Book ، از اصلی بودن باتری جایگزین اطمینان حاصل کنید.

نمایندگی تبلت لنوو

خدمات نمایندگی لنوو تنها به  تعمیر تبلت لنوو Yoga Book اختصاص ندارد. این نمایندگی با هدف ارائه ی انواع خدمات فروش و پشتیبانی احداث گردیده است. نمایندگی لنوو با بهره مندی از کارگاه ها و آرشیو قطعات جانبی و داخلی انواع تبلت های لنوو، عملیات عیب یابی انواع این محصولات را در کوتاه ترین زمان به انجام میرساند.

این نمایندگی خدمات تعمیر تبلت های لنوو را در سراسر ایران ارائه میدهد و بهره مندی از این سرویس ها تنها به ساکنین تهران و کرج، خلاصه نمیشود. همچنین مراکز فروش نمایندگی تبلت لنوو ، این امکان را فراهم کرده اند که کاربران عزیز، محصول مورد نظر خود را در هر  زمان، دریافت کنند و از خدمات پشتیبانی و گارانتی های معتبر آن نیز بهره مند شوند.

5/5(1 امتیاز)