شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ

تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ،یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ است که در راستای بهبود و ارتقاء سطح کیفی تبلت های معیوب و پشتیبانی فنی از این محصول ارائه می گردد. کاربران تبلت سامسونگ می توانند برای تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنند و تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری مرتبط به تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ را دریافت نمایند.

مشکلات ناشی از عدم تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ:

  • عدم اتصال کابل OTG به تلفن همراه
  • شناخته نشدن USB توسط گوشی
  • شارژ نشدن تبلت
  • عدم شناسایی دستگاه تلفن همراه توسط کامپیوتر (مشکل در شناسایی USB گوشی)
روشن نشدن مک بوک

اهمیت تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ

از آنجا که تبلت از قطعه ای به نام باتری انرژی خود را دریافت می کند. اختلال در هر قطعه ای که به باتری مربوط باشد، در واقع اختلال در کل دستگاه است، زیرا نهایتا شارژ دستگاه تمام خواهد شد و باتری برای حیات به شارژ نیاز دارد . در صورتی که سوکت شارژ خراب باشد، عملا این پروسه مختل می گردد. اهمیت تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ نیز در همین داستان نهفته است.

با خرابی سوکت شارژ انرژی مورد نیاز باتری تامین نخواهد شد و باتری بی انرژی یعنی دستگاه خاموش. تمام اتصالات مربوط به کابل USB هم از کار خواهند افتاد، لذا برای تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ نمیتوان بیگدار به آب زد و به هر مرکزی اطمینان کرد.

به طور کلی بدجا زدن شارژر به سوکت شارژ تبلت سامسونگ، استفاده از شارژرهای قلابی که در محل سوکت شارژ بازی می کنند و درست در جای خود قرار نمی گیرد، استفاده ازکابل فیک و غیراورجینال شارژر می توانند مشکلاتی برای سوکت شارژ گوشی به وجود آوردند. در  صورت بروز ایراد روی سوکت شارژ تبلت، راه حل اول تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ خواهد بود؛ اگر تعمیر امکان پذیر نباشد، تعویض تنها راه چاره است.

اقدامات اولیه قبل از تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ

برای استفاده از تبلت به شارژر نیاز داریم؛ شارژر دستگاه الکترونیکی است که باتری گوشی را بارها و بارها شارژ می کند. شارژ کردن باتری به معنی انتقال میزان معینی از بار الکتریکی به باتری است که توان مصرفی گوشی را تامین کند. قبل از اقدام به تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ باید بدانیم که شارژرها به سه بخش اصلی تقسیم می شوند؛ بخشی که به پریز متصل است(کله گی)، سوکتی که به گوشی متصل می شود و کابلی که سوکت را به کله گی شارژر متصل می کند.

در تبلت های امروزی برای هر شارژر تنها یکی از این سه حالت استاندارد اتصال (سوکت شارژ) وجود دارد. این سه حالت شامل میکرو USB، USB نوع C و نیز لایتنینگ است. در تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ به نوع و ویژگی های اختصاصی هر یک از این سوکت شارژ ها توجه ویژه کرد.

لازم است در تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ با همه این بخش ها آشنایی داشته باشیم تا بتوانیم درست و اساسی مشکل را از ریشه حل کنیم

نحوه تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ

اگر آسیب وارد شده به سوکت تبلت خیلی شدید نباشد و قسمتی از برد را بلند نکرده باشد، تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ خیلی زود و راحت امکان پذیر است. تشخیص مقدار آسیب دیدگی بستگی بسیار زیادی به تخصص و تجربه تعمیر کار دارد.

آسیب دیدگی های سطحی سوکت شارژ تبلت سامسونگ تا جایی که به قطعات داخلی آن مثل برد آسیب نرسانده باشد در مدت زمانی کوتاه توسط متخصصان واحد تعمیرات تبلت در نمایندگی رسمی سامسونگ برطرف می شود. در مواردی ممکن است آسیب دیدگی سوکت شارژ پیشرفته باشد که تعمیر آن متناسب با شدت آسیب دیدگی زمان بر می باشد. مهندسان در واحد تعمیرات تبلت سامسونگ در وهله ی اول برای تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ شدت آسیب دیدگی این قطعه را بررسی کرده و سپس برای تعمیرات اقدام می کنند.

تعمیرات سوکت تبلت در این واحد به صورتی است که متخصصان تمامی توان خود را به منظور ترمیم و تعمیر این قطعه به کار می گیرند و در صورتی که تعمیرات امکان پذیر نباشد سوکت شارژ تبلت را با یک مدل اصلی آن تعویض می کنند. به منظور دریافت خدمات ذکر شده می توانید به نمایندگی رسمی سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران مراجعه نمایید. کلیه ی خدمات ارائه شده در واحد تعمیر تبلت سامسونگ برای مشتریان گرامی با تضمین ارائه می شود.

موارد تعمیر سوکت شارژ تبلت سامسونگ

  • خش خش کردن صدا در خروجی تبلت
  • شکستگی سوکت شارژ تبلت
  • شارژ نشدن تبلت
  • وصل نشدن تبلت به کامپیوتر
  • برطرف کردن قطع و وصلی سوکت شارژ
  • کند شارژ شدن تبلت
  • کار نکردن سوکت شارژ تبلت

تعمیرات تبلت سامسونگ

مرکز تعمیر تبلت سامسونگ با تکیه بر دانش و تجربه مهندسان با سابقه و متعهد، از معدود مراکزی ست است که اختصاصا خدمات تخصصی تعمیرات تبلت سامسونگ را با برترین کیفیت در اختیار کاربران این دستگاه قرار می دهد. این مرکز در زمینه ‌های مختلفِ فناوری اطلاعات خدمات متنوعی را در عرضه می کند.

در نمایندگی تعمیرات تبلت سامسونگ با اجرای عملیات بازیابی، عیوب نهفته و پنهان خود را نشان می دهند و در نتیجه با اعمال تعمیرات لازم، کیفیت اولیه دستگاه به طور چشمگیری باز خواهد گشت و کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجددا تجربه می کند.

 بهره ‌مندی کارشناسان این مرکز از به روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت ‌بخشی به عملیات تعمیر،کیفیت خدمات ارائه شده را ارتقاء می بخشد و رضایت صد در صدی مشتری را به دنبال خواهد داشت.

 نمایندگی سامسونگ و واحد های تعمیرات سامسونگ

کارشناسان مرکز نمایندگی سامسونگ رعایت اصول مشتری‌مداری مندرج در چارت اختصاصی مرکز را اهم واجبات برای سرویس دهی می دانند. این مرکز تمام محصولات را با رعایت استانداردهای بین المللی و از مبادی قانونی وارد کشور می کند و تمام قوانین جدید حوزه ارتباطات کشور را مد نظر می گیرد.

 در این صفحه با یکی از خدمات واحد تعمیر تبلت سامسونگ آشنا شدید، کمپانی سامسونگ خدمات خود را در سطح وسیعی به کاربران گرامی ارائه می نماید. به عنوان مثال؛ جهت تعمیرات سامسونگ واحدهای مجزا در نظر گرفته ایم در هریک از این واحد ها خدمات تخصصی مربوط به یک محصول به کاربران گرامی ارائه می شود. در صورتی که مایل هستید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات سامسونگ مطالعه نمایید.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ columns_number=”4″ image_background=”false” header_size=”h4″ carousel_arrows_offset=”1rem”]
امتیاز شما به این نوشته