شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G570

تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G570 یکی از سرویس های تعمیراتیه که واحد تعمیرات لپ تاپ لنوو توی نمایندگی لنوو به کاربرای این دستگاه ارائه میده. به عنوان کاربر این دستگاه حتما می دونین که لپ تاپ فوق محصول سال 2011 کمپانی لنوو است و مجهز به تکنولوژی امنیتی تشخیص چهره هم هست. کیبورد جزیره ای AccuType در کنار کیفیت ساخت بالای این لپ تاپ و هم نسلانش، به کاربران این امکان رو میده که ساعت‌ها بدون احساس خستگی با لپ تاپشون کار کنن. پیدا شدن مشکلات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری برای هر سیستم رایانه ای کاملا طبیعیه. این لپ تاپ هم از این موضوع مستثنی نیست. لذا اگه با مشکلاتی مثل خرابی سوکت شاررژ، خاموش شدن ناگهانی، بالا نیامدن ویندوز، صفحه نمایش خراب، بوت نشدن صفحه، سیاه شدن صفحه، خراب شدن دکمه پاور، خرابی وای فای، تصویر برفکی، خرابی لولا، خرابی سی دی رام، خرابی مادربرد، خرابی هارد، صفحه آبی یا مرگ، خرابی قاب c و d  و … روبه رو هستین، برای رفع همه این مشکلات و تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G570 هیچ جایی رو بهتر از اینجا پیدا نمی کنین.

تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G570

خدمات مربوط به تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G570

  • تعویض سی پی یو لپتاپ
  • تعمیر و تعویض قاب و لولای لپ تاپ
  • تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G570 در بخش کارت گرافیک
  • تعمیرات چیپ لپ تاپ
  • تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G570 در بخش فن لپتاپ
  • تعمیر مشکلات ناشی از افزایش دمای لپ تاپ
  • رفع قلع مردگی مادربرد لپ تاپ
  • تعویض کارت صدای لپ تاپ
  • تعویض خازن های لپ تاپ، مقاومت ها، دیودها و …
  • تعویض پورت های USB لپ تاپ
  • تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G570 در بخش پاور
  • تعمیر باتری بایوس مادربرد

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ لنوو مدل G570

ما برای تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G570 در بخش سخت افزار از کارشناسان همین حوزه کمک میگیریم. اجرای تعمیرات سخت افزاری در هر سطحی که باشه، حساسیت های خاص خودش رو داره. این واحد تعمیراتی به آرشیوی مجهز از قطعات اصل و اورجینال دسترسی داره و بهترین و با کیفیت ترین خدمات و سرویس ها رو به کاربرای این دستگاه ارائه میده. برای همین هم هست که اگه به هر دلیلی لپ تاپ نیاز به تعویض قطعه داشته باشه، اصلا کاربر سردرگم نمیشه و میتونه با خیال راحت از همین آرشیو استفاده کنه. پس اگه مشکلاتی توی کارت گرافیک، مادربرد، نمایشگر، قاب لپ تاپ، کیبورد لپ تاپ، باتری لپ تاپ و … بروز کنه، به راحتی شناسایی و برطرف میشه.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ لنوو مدل G570

تعمیر لپ تاپ لنوو مدل G570 در بخش نرم افزار به صورت کاملا جدا از بخش سخت افزار انجام میشه. در صورتی که نرم افزار وجود نداشته باشه، لپ تاپ نمیتونه کارایی داشته باشه. مشکلاتی مثل کندی سیستم و لگ زدن و هنگ کردن سیستم، عملکرد نادرست گرافیک سیستم، مشکل در پخش صدا،  مشکل در پورت های USB، کابل LAN ، وایرلس و… طبیعیه و جزء مشکلات نرم افزاریه که به راحتی توی این واحد تعمیراتی برطرف میشن. مسیر اجرای تعمیرات نرم افزاری مسیر مشخص و جداگونه اییه که فقط کارشناسان آی تی حوزه نرم افزار میتونن از عهده اون بر بیان. کمترین و کوچیکترین سهل انگاری برای تعمیر نرم افزاری این لپ تاپ و هر لپ تاپ دیگه ای میتونه مشکلات خیلی زیادی رو به همراه داشته باشه.

نمایندگی لنوو در تهران

نمایندگی لنوو در تهران  تلاش میکنه تا کاربرای این برند در هیچ حوزه ای با کمبود و نقص خدمات رسانی روبه رو نباشن. این نمایندگی با حمایت و پشتیبانی مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و کاملا مجاز و قانونی خدمات رسانی میکنه. نمایندگی لنوو در تهران توی حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات لنوو بهترین و با کیفیت ترین خدمات رو ارائه میده. تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی لنوو در تهران  با کارت گارانتی معتبر ارائه میشه. این نمایندگی در نقاط مختلف تهران شعبه داره.  برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84″]
امتیاز شما به این نوشته