شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ لنووIdeapad 330

لپ تاپ لنووIdeapad 330 یکی از میان رده های تولیدی کمپانی نام آشنای لنوو هستش. این دستگاه اقتصادی متناسب با قیمتی که داره، امکانات خوبی رو در اختیار کاربران قرار میده. وزن سبک و طراحی زیبا از جمله دلایلی هستش که خیلی از مردم رو در سراسر جهان متقاضی خرید این دستگاه خوش قیمت کرده. اما اون چیزی که هدف از نوشتن این مقاله بوده تنها شامل بررسی ساختار و ویژگی های این لپ تاپ نیست.

در این مقاله قسمت قصد داریم به بررسی نکات حائز اهمیت در تعمیر لپ تاپ لنووIdeapad 330 بپردازیم. چرا که این لپ تاپ هم مثل تمام لپ تاپ های دیگه، با شانس خرابی های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری روبرو هستش. چیزی که خیلی اهمیت داره، رفتار و تصمیم گیری کاربر بعد از مشاهده ی خرابی دستگاهه.

بعضی از کاربران در چنین مواقعی به دلیل شناخت محدود، دستگاه حساس خودشون رو به مراکز غیر استاندارد میسپرن. متاسفانه این اقدام در اغلب موارد اشکال رو نه تنها برطرف نمیکنه، بلکه به بیشتر شدنش دامن میزنه. به همین خاطر نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنووIdeapad 330 یکی از حوزه های فعالیت خودش رو بر روی آگاهی رسانی معطوف کرده.

تو ادامه ی این مقاله میخوایم با هم چند تا از مشکلات شایع این لپ تاپ که البته  تو بسیاری از مدل های دیگه هم متداوله  رو در واحد تعمیرات لپ تاپ لنوو بررسی کنیم.

تعمیر لپ تاپ لنووIdeapad 330

رفع مشکل کند شدن هارد لپ تاپ لنووIdeapad 330

مشکل کند شدن عملکرد هارد تنها به این مدل اختصاص نداره و شامل همه ی لپ تاپ ها میشه. البته که رسیدگی به این مشکل باید حتما در نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنووIdeapad 330 انجام بشه.

اما بعضی از نکات هست که لازمه کاربران باهاش آشنایی داشته باشن. مهم ترین دلیل کند شدن هارد لپ تاپ، وجود اطلاعات اضافه و هرزیه که به مرور زمان به وجود میان. برای حل این مسئله میشه هارد رو یکپارچه کرد که احتیاج به نصب برنامه های جانبی داره. این خدمات به صورت ویژه در نمایندگی لپ تاپ لنوو دنبال میشن.

حل مشکل شارژ نگه نداشتن لپ تاپ لنووIdeapad 330

مشکل خرابی باتری، یکی از رایج ترین مشکلاتیه که هر لپ تاپی باهاش روبرو میشه. باتری های لیتیومی بعد از یه مدت تقریبا کارایی خودشون رو از دست میدن. این باتری ها یه عمر مفیدی دارن که بعد از پشت سر گذاشتنش چاره ای جز تعویض اون ها وجود نداره، نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو Ideapad 330 ارائه ی تمام خدمات تعمیر و تعویض رو به عهده داره و با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از لوازم جانبی، میتونه در حداقل زمان تعویض باتری رو انجام بده.

رفع مشکل تولید بیش از حد گرمای لپ تاپ لنووIdeapad 330

تولید بیش از حد گرما در لپ تاپ ها میتونه باعث خفگی و کند شدن سیستم بشه و در نتیجه  کند شدن کامپیوتر، سوختن قطعات رو به همراه داشته باشه. دلیل تولید و دفع ناقص این گرما میتونه، فضای کم لپ تاپ برای تهویه ی هوا و عدم کارایی فن باشه. گرم شدن سی پی یو میتونه آسیب های جبران ناپذیری رو برای لپ تاپ رقم بزنه.

پس رفع این مشکل، باید در اسرع وقت صورت بگیره. تعمیر این خرابی نیاز به دقت و مهارت ویژه ای داره که نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنووIdeapad 330 به خوبی از اون برخورداره. برای پیشگیری از وقوع چنین مشکلاتی میتونید با استفاده از فیلتر، از ورود گرد و غبار به دستگاه جلوگیری کنید.

رفع سرو صداهای عجیب لپ تاپ لنووIdeapad 330

یکی دیگه از مشکلاتی که نیاز به بررسی به موقع و دقیق داره، شنیده شدن سر و صداهای عجیب و بی مورد از هارد لپ تاپ لنووIdeapad 330 هستش. این مشکل البته میتونه گریبان همه ی لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی رو بگیره. اگر هارد درایو لپ‌تاپ شما سروصداهای عجیب‌وغریبی ایجاد می‌کنه، این موضوع می‌توانه نشونه‌ی مرگ قریب‌الوقوع  اون باشه.

برای اینکه از وجود چنین مشکلی اطمینان حاصل کنین، می‌تونید از ابزارهایی مانند DiskCheckup استفاده کنید. البته حافظه‌های SSD که لپ‌تاپ‌های لنووIdeapad 330 از اون ها بهره می‌برن، معمولا چنین صداهایی را ایجاد نمی‌کنه و به‌طور کلی آمار خرابی کمتری داره.

با این حال این هاردها هم بالاخره خراب می‌شوند و از علائم آن می‌تونیم به مشکلات ایجاد شده در حین ذخیره‌ی فایل‌ها یا بالا آمدن سیستم اشاره کنیم. نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنووIdeapad 330 قادره با بهره گیری از تخصص بالای کارشناسان خودش، این مشکلات رو شناسایی و تعمیر کنه.

نمایندگی لپ تاپ لنوو

لپ‌تاپ‌های لنووIdeapad 330 فقط یکی از مدل های این برند پر طرفداره. باید بدونید که لنوو لپ تاپ های خیلی خوبی داره و با خرید لپ تاپ لنوو از نمایندگی لنوو  مطمئن باشید که یه لپ تاپ قدرتمند دارید و می تونید سال ها ازش استفاده کنید. اما این حسن انتخاب شما یه جایزه هم داره !

بعد از خرید لپ تاپ از نمایندگی دیگه تا هر زمان که از لپ تاپ استفاده کنید ما کنارتون هستیم و با بروز هر مشکلی تو لپ تاپتون می تونید سریع با تعمیرکار لپ تاپ لنوو توی نمایندگی تعمیرات لنوو تماس بگیرید و مشکلتون رو گزارش بدید. کارشناسان خیلی سریع به محل مورد نظر شما میان و لپ تاپ رو براتون تعمیر می کنن.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84″]
امتیاز شما به این نوشته