شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ

تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ در حوزه تخصص کارشناسان واحد تجهیزات هوشمند است. دنیایی که پیش رو داریم، دنیای اطلاعات است و نقش کامپیوتر در این دنیای پیچیده که هر لحظه در حال تبدیل شدن به دنیای اطلاعاتی است، بسیار حائز اهمیت است. کامپیوتر ها امکان برقراری ارتباط بین انسان‌ها و جوامع را بسیار ساده کردند.

به علاوه محاسباتی که این دستگاه‌ها می‌توانند برای پیشبرد اهداف بشری انجام دهند، کامپیوتر را به وسیله‌ای بسیار سودمند تبدیل کرده است. به همین دلیل است که تعمیر کامپیوتر در این روزگار از اهم واجبات محسوب می شود و اقدامات ویژه خود را می طلبد. تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ بخشی از خدمات تعمیراتی این دستگاه است که شرایط و ویژگی های خود را دارد.

شرایط تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ

ماردبرد یا برد اصلی Main board -Motherboard یکی از مهمترین قطعات اصلی سخت افزار کامپیوتر شما است که قطعات دیگری را پوشش می دهد؛ Motherboard  یک برد الکترونیکی است که از تعداد زیادی قطعات ریز ترمانند خازن ها، چیپست ها و… تشکیل شده است.

برای تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ باید اتصالات داخلی آن نظیر سوکت CPU، اسلات RAM، اتصالات IDE، محل قرار گیری کابل Flappy، محل اتصال کابل برق، محل اتصال کابل سیم های کیس، محل اتصال کابل های USB، محل قرار گیری کارت های توسعه و بسیار موارد دیگر را چک کنیم تا یک تعمیر دقیق داشته باشیم.

چگونه می توان در تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ موفق شد؟

درگاه های ورودی در تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ بسیار مهم هستند. درگاه های ورودی هر مادربرد مانند درگاه رم RAM و درگاه کارت گرافیک VGA و سوکت پردازنده CPU  ظرفیت مشخص دارند. ناهمگونی این ظرفیت ها باعث کارایی ضیعف سیستم می شود. نکته مهمتر در تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ،خنک نگه داشتن مادربرد و کیس است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

خیلی از مادربردها دارای هیت سینگ های خنک کننده هستند و برخی نیز فن دارند. روی پردازنده هم فن بزرگی نصب می شود که درون همه کامپیوترها و حتی لپ تاپ ها مشاهده می شود. اگر این فن ها به خوبی کار نکنند و سیستم خنک نشود، مشکلاتی را به دنبال خواهند داشت.

گاهی فن در اثر گرد و غبار فراوان کند می چرخد و گاهی فاصله بین هیت سینگ فن و پردازنده ها باعث عملکرد ناصحیح آن می شود. در هر صورت برای تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ لازم است همه موارد را در نظر بگیریم.

اقدامات اولیه برای تعمیر تخصصی مادربرد کامپیوتر سامسونگ

برای تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ ابتدا باید اشکالات ظاهری را بررسی کنیم. این اشکالات در اثر عملکرد غلط حافظه رم و پاور نیز به وجود می آیند. اگر پاور یا منبع تغذیه دائم به برق وصل باشد، نوسانات ولتاژ تاثیر مستقیم روی مادربرد کامپیوتر دارد. این نوسانات اگر توسط پاور کامپیوتر گرفته نشوند، قطعا به مادربرد آسیب می رساند. بخش تغذیه مادربورد بیشترین آسیب را در این مرحله می بیند.

نیاز است قبل از اینکه بررسی کنیم که مادربرد چه مقدار آسیب دیده است، قطعات مرتبط با آن را چک کنیم تا بتوانیم سریع تر عیب یابی کنیم. کارت گرافیک نیز در این مسئله دخالت دارد. از برخی از بوق هایی که مادربرد هنگام تصویر ندادن می زند، می توانیم اطلاعاتی کسب کنیم.

بوق ممتد کشیده، بوق کوتاه و یکسره، بوق مقطع بلند نیز می تواند اخطار برای خرابی کارت گرافیک، پردازنده و حافظه باشد. برای تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ باید بتوانیم به خوبی از این بوق ها رمز گشایی کنیم.

تعمیرات کامپیوتر سامسونگ

کامپیوتر در دنیای امروز به خوبی جایگاه خود را یافته است. تقریبا بدون استفاده از این دستگاه هیچ یک از کارهای بشر امروز پیش نمی رود. این دستگاه تا جایی در زندگی مهم و موثر است که هرگونه خرابی و اختلال در آن مشکلات بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

در واحد تعمیرات کامپیوتر سامسونگ همه این اختلالات و مشکلات شناسایی و رفع می شوند. این واحد تعمیراتی مدعی است که با آنالیز و تحلیل کارشناسانه همه قطعات کامپیوتر سامسونگ این توانایی را دارد که صفر تا صد تعمیرات این دستگاه را پوشش دهد.

 تعمیرات سامسونگ

واحد های تعمیرات سامسونگ عبارتند از واحد های تعمیرات لوازم خانگی و صوتی و تصویری، تعمیرات ماشین ها اداری و تعمیرات ابزارآلات هوشمند و دیجیتالی. در این واحد ها کارشناسان و تعمیرکاران ویژه هر بخش فعالیت می کنند و با استفاده از تجهیزات و امکانات برتر تعمیر و ترمیم، تلاش می کنند تمام نیاز های کاربران در این حوزه را برطرف سازند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با در نظر گرفتن این موضوع که این برند در ایران طرفداران بسیاری دارد، در تلاش است تا با فعالیت های وسیع و گسترده خود بتواند همه نیاز های کاربران در این حوزه را پاسخگو باشد. سامسونگ یک کمپانی فعال در حوزه های مختلف فناوری و تکنولوژی است که تولیدات بسیار خاص و منحصری در هر حوزه دارد.

در نمایندگی رسمی سامسونگ با ارائه خدمات فروش و پس از فروش این امکان برای کاربران فراهم است تا بتوانند بدون واسطه و مستقیما از این کمپانی خرید کنند، زیرا اقدامات این نمایندگی کاملا قانونی است و در چارچوب ضوابط و شرایط گمرک است. از این رو می تواند در کنار تسهیلات ویژه خود، خدمات پس از فروش اصل و شرکتی به کاربران ارائه دهد.

اخبار، اطلاعات، مقاله های مفید و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته