شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر مبدل پکیج سامسونگ

برای تعمیر مبدل پیکج سامسونگ هم مثل بقیه برندها اول باید پیکج رو بشناسید و بدونید اصلا مبدل پکیج چی هست و چکاری انجام میده. مبدل در واقع یکی از بخش های پکیج هست که نوع اون در مدل های مختلف، متفاوته. ما پکیج ها رو بر اساس تعداد مبدل هاشون به تک مبدله و دو مبدله تقسیم بندی می کنیم و کاملا بدیهی هست که تعمیرات این دو مدل هم تفاوت هایی با هم داره. اگه مشکلی تو مبدل پکیج تون ایجاد شد، همکارای ما در نمایندگی تعمیر پکیج نمایندگی سامسونگ، بهتون کمک میکنن که این قطعه رو به بهترین شکل تعمیر کنین. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبدل پکیج و تعمیراتش همراه ما باشین.

مبدل پکیج

معرفی مبدل پکیج

مبدل یک محفظه ای هستش که در بالای مشعل ها قرار داره و گرمای شعله مستقیم به اون میخوره. وظیفه مبدل اینه که آب رو به جریان بندازه تا توسط مشعل ها گرم بشه و برای مصرف، در اختیار کاربرا قرار بگیره. یه نکته ای که در مورد این قطعه وجود داره و قبلا هم بهش اشاره کردیم، اینه که مبدل پکیج انواع مختلفی داره. تو بعضی مبدل های پکیج از واژه دو منظوره استفاده میشه. این مبدل  دو وظیفه به عهده  داره. یکی از اونا مدار گرمایش رو گرم میکنه و دومی، مدار آب بهداشتی رو گرم میکنه. این دو وظیفه بر عهده پکیج دو منظوره می باشد. مبدل های یک منظوره، هر دو کار رو با هم انجام میدن.

دلایل خرابی مبدل پکیج

برای تعمیر مبدل پکیج سامسونگ، اول باید دلیل خرابی اونو بدونید بعد اقدامات ترمیمی لازم رو انجام بدین. یکی از دلایل اصلی خرابی این قطعه، پاک نکردن به موقع رسوب از اون هست. وقتایی که رسوب از لوله های مبدل پکیج به طور کامل خالی نشه، در دراز مدت باعث سوراخ شدن لوله های مبدل میشه و باید به مرکز تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید.

عیب یابی و تعمیر مبدل پکیج سامسونگ

همونطور که تو بخش قبلی گفتیم، این بخش یعنی عیب یابی، مهم ترین مرحله در فرایند تعمیر مبدل پکیج هست. کارشناس های عیب یابی در ابتدای کار، دستگاه رو با دقت تمام عیب یابی میکنن و بعد تعمیرات اونو انجام میدن . بخش عیب یابی از این جهت خیلی مهمه که باعث میشه قطعه معیوب زودتر شناسایی بشه و تعمیر نتیجه درست و مثبتی بده. در صورتی که برای تعمیر مبدل پکیج samsung مرحله عیب یابی درست انجام نشه، وقت و هزینه بیخودی صرف میشه درحالی که مشکل دستگاه همچنان وجود دارد.

مشکلات مبدل در پکیج

یکی از مشکلات مبدل پکیج ، نشت آب از قسمت های مختلف اونه که به علت رسوب گیری لوله های مبدل که نتیجه بی توجهی به رسوب زدایی اونهاست اتفاق میفته. کاری که شما میتونین برای تعمیر مبدل انجام بدین،اینه که جلوی اونو بگیرین، ولی اگه خودتون سررشته ای از تعمیر مبدل پکیج سامسونگ ندارین، حتما واحد تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید تا مبدل شما به دست متخصص های این حوزه تعمیر بشن.

جرم گیری مبدل پکیج

تو این روش به جهت جرم گیری  و اسیدشویی پکیج، از جرم گیر استفاده می شه  که شما باید موقع  استفاده کردن از این مواد  نکته های ایمنی رو رعایت کنید. این کار به شما کمک میکنه که مبدل پکیج رو رسوب زدایی کنین و به این ترتیب، از گرفتگی و انسدادش جلوگیری کنین. مراحل انجام این کار به ترتیب زیره:

  • کابل برق پکیج رو از برق جدا کرده و کاور پکیج رو باز کنید.
  • بعد از باز کردن کاور پکیج، آب دستگاه رو تخلیه کنین. برای این کار، شیر ورودی آب سرد رو ببنیدین و بعد از اون، شیر پرکن پکیج رو تو جهت خلاف عقربه های ساعت باز کنین. در نهایت هم شیر آب گرم شیلنگ دستشویی رو باز کنین تا آب سیستم تخلیه بشه.
  • حالا مبدل پکیج رو از طریق دو عدد پیچ آلن که به بلوک ها وصل شده، باز کنین.
  • بعد از باز کردن مبدل و تخلیه کامل آب داخل اون، مبدل رو روی زمین بذارین و از سمت دو سوراخ اون، شروع به ریختن مواد تمیز کننده کنین.
تعمیر پکیج سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ

اگه دنبال یه مرکز معتبر و مجاز برای دریافت خدمات و سرویس های مربوط به فروش و تعمیر تخصصی محصولات سامسونگ خودتون هستین، نمایندگی رسمی سامسونگ میتونه بهترین انتخاب برای شما باشه. توی این مرکز، پرسنل مجرب و حرفه ای فعالیت می کنن که به خاطر دانش فنی، تجربه و تعهد کاری بالایی که دارن، می تونن با کیفیت ترین خدمات رو به شما کاربرای عزیز ارائه بدن. بخش تعمیرات این نمایندگی، یکی از تخصصی ترین واحدهای تعمیراتی هست که به آخرین ابزار و تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده. مشتری های عزیز می تونن از تعمیر و رفع ایراد های انواع موبایل، لوازم خانگی، لپ تاپ، کولر گازی، اسپلیت و … سامسونگ خودشون به حرفه ای ترین شکل در این بخش اطمینان کامل داشته باشن.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته