شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر مین برد پرینتر سامسونگ

یکی از قطعات مهم و تاثیر گذار پرینتر که یه جورایی قلب این دستگاه محسوب میشه، مین برد هست. مین برد وظیفه داره که همه عملیات چاپگر رو پردازش کنه و به این ترتیب، رو کل بخش ها نظارت داشته باشه. در واقع بعد از ورود اطلاعات به چاپگر، این مین برد هست که تصمیم میگیره خروجی این اطلاعات به چه شکلی باشه و چطور به دست کاربر برسه. مین برد یه وظیفه دیگه هم داره؛ وقتی چندتا کاربر به صورت مشترک از یه پرینتر استفاده میکنن (مثلا تو کافی نت ها یا شرکت ها) برد اصلی یا همون مین برد، کمک میکنه که درخواست های هر کدوم از کاربرا به صورت مجزا پردازش بشه.

خرابی مین برد پرینتر سامسونگ یا از کار افتادن این قطعه، کل کار دستگاه رو مختل میکنه و به همین دلیل هم باید خیلی زود تعمیر یا تعویض بشه. کارشناس های تعمیر پرینتر نمایندگی سامسونگ ، در خدمت شما هستن تا اقدامات لازم برای ترمیم یا تعویض این قطعه و ترمیم پرینتر رو انجام بدن. در ادامه هم نکات کاربردی راجع به مین برد پرینتر Samsung و تعمیرات این قطعه حساس به شما عزیزان ارائه میدیم.

خدمات تخصصی پیشه کمک: تعمیر کاغذکش پرینتر سامسونگ

موارد تعمیر مین برد پرینتر سامسونگ

مین برد یا برد اصلی، قطعه فوق العاده حساسیه و حجم کاری بالایی رو تحمل میکنه. همه این موارد باعث میشن که مین برد پرینتر سامسونگ مستعد آسیب دیدگی های زیادی باشه. نوسانات جریان برق، مشکلات درگاه های ورودی و خروجی دستگاه و نوسانات ولتاژی به شدت روی مین برد تاثیر میذارن و حتی ممکنه باعث از کار افتادن این قطعه بشن. در واقع قطعات داخلی برد به این موارد واکنش نشان میدن و در نهایت، موجب سوختن برد اصلی میشن. سوختن برد هم باعث میشه که پردازش اطلاعات در چاپگر به درستی انجام نشه یا ناقص باشه.

بنابراین میشه گفت که اصلی ترین مساله در تعمیرات مین برد چاپگر سامسونگ، سوختن این قطعه هست که مانع از پردازش درست اطلاعات میشه. بارز ترین علامت بروز مشکل در این قطعه اینه که برگه چاپ شده، یه سری مشکلات و ایردهای غیر عادی داره؛ (مثلا خطوط غیر عادی و …) توجه داشته باشین که سوختن مین برد و عمل نکردن این قطعه، حتی میتونه روی سایر قطعات پرینتر هم تاثیرات منفی داشته باشه. بنابراین باید در اسرع وقت، اقدام به تعمیر یا تعویض مین برد پرینتر سامسونگ کنین تا مشکل دستگاه تشدید نشه.

تعویض و تعمیر مین برد چاپگر سامسونگ

خوشبختانه ساختار مین برد طوریه که میشه به راحتی اونو تعمیر کرد. تلاش کادر فنی نمایندگی تعمیرات سامسونگ هم اینه که تا حد امکان این قطعه ترمیم بشه و نیاز به تعویض نداشته باشه. با این وجود، گاهی شدت آسیب دیدگی به اندازه ایه که امکان ترمیم وجود نداره و فقط با تعویض مین برد میشه عملکردش رو به حالت عادی برگردوند.

یکی از این موارد که نیاز به تعویض برد اصلی داره، زمانی هست که این قطعه میسوزه. خب سوختن مین برد پرینتر سامسونگ برابره با از کار افتادن این قطعه به صورت کامل و توقف کار اون. در این شرایط، باید مین برد سوخته رو با یه قطعه جدید جایگزین کنین تا عملکرد پرینتر به حالت عادی برگرده و مجددا اطلاعات رو پردازش کنه. برای این منظور، میتونین رو مهارت و تخصص تکنسین های نمایندگی مجاز سامسونگ حساب کنین.

امتیاز شما به این نوشته