شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر هارددیسک آل این وان اپل

هارد دیسک قطعه ای است که در انواع لپ تاپ و کامپیوتر تعبیه شده و اطلاعات و فایل های مختلف در آن ذخیره می شوند. بدیهی است که این قطعه به دلیل وجود اطلاعات در آن، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و خرابی آن می تواند کل سیستم را دچار مشکل کند. هارد دیسک آل این وان اپل نیز از این قائده مستثنی نیست و در صورت بروز مشکل، باید به شکل حرفه ای ترمیم گردد. به همین منظور، نمایندگی رسمی اپل، تعمیرات این قطعه را به عهده جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات آل این وان گذاشته و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا را برای آنها فراهم نموده است.

فرایند بررسی و ترمیم دیسک سخت آی مک در این نمایندگی به شکل حرفه ای انجام شده و دقت می شود که اطلاعات کاربران در معرض خطر حذف یا فرمت شدن قرار نگیرد. شما نیز می توانید برای بهره مندی از خدمات تعمیر و تعویض هارد ال این وان و سایر خدمات فوق تخصصی نمایندگی اپل ، به بخش تعمیر آی مک اپل مراجعه نمایید . همچنین می توانید از طریق راه های درج شده در بخش تماس با ما ، با یکی از شعب هفتگانه نمایندگی رسمی اپل تماس بگیرید. در ادامه، نکات کاربردی تری راجع به فرایند تعمیر هارد آی مک به شما مخاطبین عزیز ارائه خواهیم داد.

تعمیر هارد دیسک آل این وان اپل

نحوه تعمیر هارد دیسک آل این وان اپل

برای تعمیر و رفع مشکلات هارد دیسک آل این وان اپل یا همان تعمیر هارد آی مک ، باید موارد را از دو جنبه نرم افزاری و سخت افزاری مورد بررسی قرار داد. بخش های سخت افزاری این قطعه دارای پیچیدگی ها و البته ظرافت هایی هستند و نیاز به مهارت و دانش فنی مهندسین it دارند. بروز کوچک ترین اشتباه در فرایند ترمیم این قطعه، مساوی است با از بین رفتن همه اطلاعات شما؛ بنابراین توصیه می کنیم به هیچ عنوان قطعات دیسک سخت را دستکاری نکنید. اما ترمیم قطعه مورد بحث، جنبه نرم افزاری هم دارد که یکپارچه سازی یا Defragment را می توان اصلی ترین روش آن دانست.

مهندسین ارشد نرم افزار در نمایندگی تعمیرات apple  در بخش تعمیر آی مک با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و برنامه های روز دنیا و نیز با توجه به ویژگی های سیستم عامل مکینتاش، این فرایند را در اسرع وقت و به صحیح ترین شکل ممکن انجام می دهند. در شرایطی که تعمیر هارد دیسک امکان پذیر نباشد، همکاران ما اقدام به تعویض این قطعه می نمایند. تعویض هارد دیسک آل این وان اپل تنها در شرایطی انجام می شود که این قطعه به طور کامل از کار افتاده باشد و اطلاعات در معرض خطر حذف شدن باشند.

تعویض هارد آل این وان اپل

مشکلات رایج هارد آی مک اپل

به طور کلی باید گفت که عملکرد هارد دیسک آل این وان اپل به چندین عامل مختلف بستگی دارد و نباید از ظرافت منحصر به فرد آن غافل شد. یکی از رایج ترین اختلالات این قطعه که فرایندهای پردازشی سسیستم را به میزان چشمگیری کاهش می دهد، کاهش سرعت هارد است. توضیح اینکه وقتی قصد اجرا کردن برنامه ها و بازی های مختلف را در آی مک خود دارید، این فرایند به کندی اتفاق می افتد. دلیل بروز این اختلال، پر بودن فضای هارد از برنامه ها و اطلاعات مختلف است.

دیگر مشکل رایج قطعه مورد بحث، کاهش سرعت انتقال اطلاعات و جابجایی فایل ها می باشد. این اتفاق نیز در اثر کاهش سرعت دیسک سخت اتفاق می افتد و نیاز به بررسی فوری دارد. از کار افتادن هارد دیسک آل این وان اپل نیز به عنوان یکی از مشکلات اساسی این قطعه مطرح می شود که طبیعتا دسترسی کاربر به اطلاعات را محدود می سازد. در این شرایط، صداهای غیر عادی از آی مک به گوش می رسد که به هیچ عنوان نباید آنها را نادیده بگیرید.

هارد دیسک iMac چه وظیفه ای دارد؟

خب همانطور که اطلاع دارید، هارد دیسک یا همان دیسک سخت، وظیفه ذخیره سازی اطلاعات سیستم را بر عهده دارد. اگر بخواهیم به شرح عملکرد این قطعه بپردازیم، باید بگوییم که هارد آی مک ، مانند سایر انواع هارد، یک صفحه گرد دارد که کارشناسان به آن بشقاب می گویند. این قطعه که از نظر عملکردی شباهت بسیاری به نوار کاست دارد، میدان مغناطیسی را نگه داشته و به این ترتیب، ذخیره سازی اطلاعات را امکان پذیر می سازد. نحوه عملکرد و کار همین قطعه است که باعث می شود هارد اطلاعات را ذخیره کرده و در زمان نیاز، به کاربران ارائه دهد. امروزه تکنولوژی ساخت هارد دیسک پیشرفت بسیاری کرده و کاربران شاهد تجهیز لپ تاپ ها و کامپیوترها به دیسک سخت هایی با حافظه بالا و قدرت پردازشی فوق العاده هستند.

apple نیز به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز در استفاده از فناوری های نوین، هارد های جدید و با ظرفیت را در محصولات جدیدش تعبیه نموده است. این مساله علاوه بر ارتقا سطح کیفی محصولات، بررسی و ترمیم هارد دیسک آل این وان اپل را نیز با چالش هایی مواجه ساخته که تنها متخصصین مجرب از عهده آن بر می آیند. گفتنی است دانش فنی متخصصین بخش تعمیرات آل این وان  در این زمینه به روز است و از این رو، می توانند با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه نمایند.

نمایندگی مجاز اپل

امروزه مراکز بسیاری وجود دارند که خدمات حوزه فروش و یا تعمیر محصولات اپل را به کاربران ارائه می دهند. بسیاری از این مراکز، از نیاز کاربران سوء استفاده کرده و بدون مجوز فعالیت می کنند. بدیهی است که در این شرایط، امکان پیگیری قانونی تخلفات احتمالی وجود ندارد و سرویس دهی نیز کیفیت لازم را نخواهد داشت. این در حالی است که نمایندگی مجاز اپل، ضمن برخورداری از مجوزهای لازم، به صورت رسمی و قانونی به ارائه خدمات می پردازد.

این مرکز که تحت نظارت مستقیم مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کند، آخرین محصولات اپل را به صورت رسمی به فروش رسانده و در زمینه تعمیرات تخصصی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. به دلیل حضور کادر فنی مجرب و استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته، هریک از انواع آیفون، آی مک، مک بوک، آیپد، اپل واچ و … در نمایندگی رسمی اپل، به تخصصی ترین شکل ترمیم می گردد. پرسنل نمایندگی مجاز اپل در مسیر تحقق اهداف مشتری مداری گام بر می دارند و تمام تلاش خود را معطوف جلب رضایت مراجعین می نمایند.

5/5(1 امتیاز)