شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال پاناسونیک تلفنی است که می تواند چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل کند. وقتی تعداد خطوط شهری در یک اداره و سازمان زیاد باشد، استفاده از تلفن های زیاد نه به صرفه است و نه حرفه ای و علمی. مثلا اگر 20 خط شهری داشته باشید، نمی توانید 20 عدد تلفن را روی میز قرار دهید. در چنین شرایطی استفاده از تلفن های سانترال بهترین گزینه است.

بیشترین کاربرد تلفن سانترال در مراکز و شرکت های یا سازمان هایی است که بخش های مختلفی در طبقات و اطاق های دیگر دارند. در مسیر تعمیرات سانترال پاناسونیک ، استفاده از تخصص و دانش یک ضرورت انکار ناپذیر است.

مزایای استفاده از تلفن سانترال پاناسونیک

به کمک سانترال پاناسونیک می توانید در عین حال چندین خط تلفن را تنها به یک دستگاه تلفن متصل کنید و از شر تعداد زیادی سیم و دستگاه های متعدد روی میزتان خلاص شوید. به علاوه می توانید بدون هیچ هزینه ای با دیگر اتاق های داخل سازمان و اداره، ارتباط داخلی داشته باشید. هر داخلی را کنترل کنید و مانع تماس پرسنل با خطوط بیرون از شرکت شوید.

به کمک تلفن سانترال پاناسونیک می توانید همزمان چند نفر را پشت خط نگه دارید؛ یا اینکه هر خطی را که به اپراتور وصل می شود ، به مسئول مربوطه متصل کنید. استفاده از منشی اتوماتیک یکی دیگر از مزایای تلفن سانترال است. تلفن های سانترال بیش از 400 کد دارند که می توانیم به هر حالتی که بخواهیم دستگاه را تنظیم کنیم.

تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک

هر محصول الکترونیکی و مکانیکی با نهایت کیفیت به مرور زمان فرسوده می شود و نیاز به تعمیر و عیب یابی و گاهی ارتقا دارد. سانترال پاناسونیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. در مرکز تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک خدماتی نظیر تعمیرات تخصصی سانترال و انواع تلفن دیجیتال و معمولی، اضافه کردن کارت های خط شهری و داخلی و …. ، تعویض مرکز تلفن، نصب ام دی اف با فرم بندی استاندارد، تنظیمات تخصصی سانترال جهت کنترل هر کاربر، نصب سیستم voip،  نگهداری و پشتیبانی  سانترال و خدماتی از این دست ارائه می شود.

خدمات مرکز تعمیرات تلفن Central پاناسونیک

  • نصب کامل دستگاه TS824 و برنامه ریزی طبق نظر مشتری و وصل داخلی های مورد نیاز
  • نصب و راه اندازی اپراتور گویا (Dissa)
  • عیب یابی خطوط شهری و داخلی ها و برنامه ریزی آنها
  • برنامه ریزی کارکرد دستگاه برای تغییرات مورد نیاز مشتری
  • تعمیرات باکس سانترال و تلفن ها در محل
  • کابل کشی و داکت کشی کامل تلفن سانترال پاناسونیک
  • لینک کردن چند دستگاه سانترال با هم (Voip)
  • لینک کردن IP phone ها با هم
  • ست کردن کنسول
  • نصب آنفولان و پست mdf کروز
  • بازسازی و رفع عیوب اتصالی برق با بهترین کیفیت
  • رفع خرابی سیم کشی و هرگونه اختلال سیم کشی
  • تعمیرات خط تلفن و انواع کارت های تلفن سانترال پاناسونیک
  • نصب و راه اندازی Caller ID

فروش تلفن سانترال پاناسونیک

اگر می خواهید یک سیستم سانترال برای تشکیلات خود راه اندازی کنید و قصد خرید تلفن سانترال پاناسونیک را دارید، به راحتی می توانید از این مرکز کمک بگیرید. در این مرکز کارشناسان مربوطه با ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه سانترال و راه های راه اندازی آن و چگونگی استفاده از آن، به شما کمک می کنند تا انتخابی بهینه و موثر داشته باشید.

به این ترتیب تمامی مشکلات و ابهامات احتمالی شما در زمینه سانترال برطرف خواهد شد و می توانید از مرکز رسمی فروش تلفن سانترال پاناسونیک، مدل های مختلفی از این دستگاه را انتخاب و خریداری کنید.

خدمات پس از فروش سانترال

پس از خرید همواره در کنار شما هستیم. یادآوری می کنیم مزیت انتخاب این نمایندگی رسمی برای خرید هر یک از مدل های مختلف تلفن سانترال پاناسونیک، این است که می توانید برای همیشه از امکانات و خدمات پس از فروش استفاده کنید.

هر گاه با هر مشکلی در سیستم سانترال خود مواجه شدید، یا قصد ارتقا سیستم را داشتید و یا هر اختلال و ایرادی در دستگاه شما پیدا شد، بلافاصله با کارشناسان بخش خدمات پس از فروش تلفن سانترال پاناسونیک تماس بگیرید و از سرویس هاس متنوع این بخش بهره مند شوید.

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک درگاهی مطمئن و استاندارد است. این نمایندگی در ارائه خدمات گوناگون خود از برنامه ریزی های دقیق و مدون استفاده می کند. در تنها نمایندگی مجاز پاناسونیک در ایران می تواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در حوزه فروش و پس از فروش دریافت کنید. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده ای در زمینه فروش و تعمیرات پاناسونیک فراهم است.

این امکانات تنها با هدف تامین رفاه حال کاربران فراهم شده اند. اصل مشتری مداری در نمایندگی مجاز پاناسونیک با نهایت تلاش رعایت می شود. تمامی پرسنل نمایندگی پاناسونیک در تلاش هستند تا بتوانند صفر تا صد نیاز های کاربران پاناسونیک را رفع کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه بهره مندی از این امکانات و تسهیلات حتما تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی پاناسونیک و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته