شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

چرا تلویزیون دیر روشن میشود

چرا تلویزیون دیر روشن میشود ؟ این سوالی است که ذهن اغلب کاربران را به خود درگیر کرده است . درحقیقت کاربران بسیاری با این مشکل مواجه شده اند . مشکل دیر روشن شدن در اکثر موارد از خرابی برد پاور میباشد . البته در بیشتر موارد برد پاور قابل تعمیر است و نیازی به تعویض برد نیست.  لازم به ذکر است ، در موارد اندک این عیب از برد مین نیز میتواند باشد. در این مطلب سعی داریم به راههای رفع این اختلال بپردازیم . با ما همراه باشید .

چرا تلویزیون دیر روشن میشود ؟ هنگامیکه با این سوال و اختلال مواجه شدید جای نگرانی نیست . برد قابل تعمیر است . تعمیر برد پاور تلویزون در مرکز و محل مشتری با ارائه گارانتی انجام میگردد . نمایندگی ال جی با ارائه خدمات باکیفیت سعی در کسب رضایت کاربران دارد . اکثر خازنهای قسمت پاور تلویزیون ال جی بعد از چندین ماه و سال خراب میشوند . برای تعمیر باید خازن فرسوده پاور تعویض گردد . گاهی اوقات نیز ترانزیستورهای قسمت پاور خراب میشوند . که برای تعمیر باید این ترانزیستورها تعویض گردند .

چرا تلویزیون دیر روشن میشود

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلویزیون ال جی

دلایل دیر روشن شدن تلویزیون چیست؟

دیر روشن شدن تلویزیون می تواند به خاطر یکی از عوامل زیر باشد:

  • پر شدن حافظه پنهان

چنانچه حافظه پنهان تلویزیون با انبوهی از فایل های مختلف پر شود، مدت بیشتری طول می کشد تا روشن گردد. در این شرایط خالی کردن حافظه یا راه اندازی مجدد دستگاه می تواند راه گشا باشد.

  • مشکل در منبع تغذیه

وجود هر گونه ایراد در منبع تغذیه نیز منجر به بروز این مشکل می شود. در چنین حالتی تعویض منبع تغذیه ضروری است.

  • نصب تعداد زیادی نرم افزار در تلویزیون

هرچه که تعداد برنامه های نصب شده روی دستگاه بیشتر باشد، به همان نسبت دیرتر روشن می گردد. از آنجا که اجرای این نرم افزارها زمان بر است، به همین دلیل سیستم با تاخیر روشن خواهد شد.

  • عدم آپدیت نرم افزاری تلویزیون

به روز رسانی تلویزیون ضمن برطرف کردن باگ های نرم افزاری، شما را از قابلیت های جدید بهره مند می سازد. علاوه بر آن مانع از این می شود دستگاه با تاخیر روشن شود.

چگونه مشکل دیر روشن شدن تلویزیون را حل کنیم؟

اگر اخیرا متوجه شده اید که تلویزیون دیر روشن می شود، برای  برطرف کردن این مشکل بهتر است که برخی برنامه ها را حذف کنید. این کار باعث خالی شدن حافظه و تسریع در روشن شدن دستگاه می شود‌. همچنین بکوشید که همواره تلویزیون خود را از نظر نرم افزاری به روز نگه دارید.

البته گاهی مسئله دیر روشن شدن تلویزیون به این سادگی ها نیست و ممکن است منبع تغذیه خراب شده باشد. ‌در این مواقع حتما باید برای تعمیر مشکل روشن شدن تلویزیوناز افراد حرفه ای کمک بگیرید. کارشناسان پیشه کمک با ساختار پاور به طور کامل آشنا هستند. لذا در کوتاه ترین زمان ممکن منبع تغذیه را تعمیر کرده و خازن های صدمه دیده آن را با نمونه های اصل تعویض می کنند‌. اصل بودن قطعات تعویضی باعث می شود احتمال خرابی دوباره منبع تغذیه به صفر برسد.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی ، واحد های تعمیرات ال جی را مجزا راه اندازی کرده است . از این رو کارشناسان قادر خواهند بود تمامی توجه خود را معطوف بر ریکاوری یک محصول نمایند . کارگاههای فنی نمایندگی رسمی ال جی به ابزارآلات درجه یک و مدرن تجهیز شده است . پرسنل مرکز تعمیرات ال جی در راستای کسب رضایت کاربران و احترام به حقوق ایشان به ارائه خدمات باکیفیت میپردازد . بردباری و صبر تعمیرکاران حین پروسه تعمیر یکی از دلایل موفقیت این مرکز میباشد .

لازم به ذکر است ، کارشناسان ما درصورت لزوم به راهمنایی کاربران در زمینه دستگاه تعمیر شده اقدام مینمایند . کارشناسان بااستعداد این مرکز کیفیت خدمات تعمیر را به حدی افزایش میدهند که شایسته برند نام آشنای ال جی باشد . چنانچه با این سوال مواجه شدید که چرا تلویزیون دیر روشن میشود میتوانید به نمایندگی مجاز ال جی مراجعه نمایید .

امتیاز شما به این نوشته