شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تلویزیون های W8 OLED ال جی با قابلیت گوگل اسیستنت

اگر چه قبلأ به بررسی تلویزیون های اولد ال جی Signature پرداخته ایم اما دستگاه های این کمپانی کره ای همواره رو به پیشرفت و حرفه ای شدن داشته و نمونه هایی شگفت انگیزتر را وارد دنیای تلویزیون ها کرده است. همان طور که چند وقت پیش شاهد بودیم کمپانی محبوب و خوش نام ال جی با نمایش تلویزیون غول پیکر8K  (inch 8K OLED88) خود سروصدای زیادی به پا کرد و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نمود. این کمپانی خط تولید سری جدید تلویزیون های اش را چند ماه  پیش در نمایشگاه سی ای اس 2018 معرفی نمود که بواقع از جمله برترین گزینه های رونمایی شده در نمایشگاه به شمار آمد. گفتنی است، این کمپانی کره ای تلویزیون های W8 OLED ال جی خود را با اسم Wallpaper نام گذاری کرد که علت آن طراحی سبک و فوق باریک آنها می باشد. به هر حال ال جی در کنار این نمونه منحصربه فرد خود (88-inch 8K OLED )، سه مدل تلویزیون اولد و مجموعه ای کامل از تلویزیون های LG Super UHD LED را نیز عرضه داشت. اما موضوع مشترکی که در اکثر تلویزیون های 2018 ال جی از جمله تلویزیون های W8 OLED ال جی وجود دارند پردازنده فوق سریع  برای نمایش کیفیت تصویر مطلوب تر، عملکرد کلی قدرتمند تر، برخورداری از قابلیت دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت (Google Assistant) و نهایتأ سیستم عامل تحسین برانگیز webOS می باشد.

آموزش راه اندازی اپل تی وی

پردازنده قدرتمند تلویزیون های W8 OLED ال جی

اگرچه افزوده شدن پردازشگری خارق العاده به تلویزیون های W8 OLED ال جی تنها گزینه بحث برانگیز و جالب توجه این دستگاه ها به شمار نمی رود؛ اما قطعأ یکی از مهم ترین جنبه های مربوطه به ارتقاء کیفیت تصویر محسوب می شود. پردازش حرفه ای چیزی است که تصاویر خوب را از تصاویر عالی و باشکوه جدا کرده و حتی گاهی تصاویر خوب را از تصاویر بسیار ضعیف متمایز می سازد. به هر حال، استفاده از پردازنده هوشمند و جدید a9 (که Alpha 9 خوانده می شود) به معنای ارائه رندر بهتر رنگ ها و کارایی فوق العاده سریع تر برای تمامی صاحبان تلویزیون های W8 OLED ال جی، E8، C8 OLED و Super UHD TV می باشد.

تلویزیون های W8 OLED ال جی همگام با گوگل اسیستنت

از سویی دیگر تلویزیون های W8 OLED ال جی اکنون به قابلیت کاربرپسند گوگل اسیستنت (Google Assistant) نیز مجهز شده اند که به واسطه آن می توانید از طریق فرمان های صوتی نیازهای تان را برطرف سازید و دیگر آنکه این دستگاه ها با تکنولوژی هوش مصنوعی Thinq AI نیزهمگام شده اند که بدین لحاظ قابلیت های بهتری را در دسترس گذاشته اند. با وجود تلویزیون های ال جی سال 2018 شما می توانید از زبان گویش نرمال خود استفاده کرده و پس از به پایان رسیدن برنامه مورد علاقه تان به دستگاه بگویید که خاموش شود یا کانال تلویزیون را برای تان عوض کرده  و بروی یک شبکه خاص سوئیچ کند. اما با افزوده شدن گوگل اسیستنت و ادغام آن با هوش مصنوعی در نسخه های جدید می توانید پیتزا سفارش داده، درخواست تاکسی کنید، از سرویس Google Photos استفاده کنید و یا حتی بارترافیکی را از طریق نقشه های گوگل بررسی نمایید. در هر صورت، بهره مندی از قابلیت آمازون الکسا (Amazon’s Alexa) را نیز می توانید به دیگر ویژگی های برجسته این تلویزیون ها اضافه کنید.

پیشرفت در تلویزیون های جدید 4K OLED

در حالی که تلویزیون های جدید 4K OLED شبیه مدل های سال گذشته هستند؛ تولیدات Super UHD LED این کمپانی کره ای پیشرفت هایی را نشان می دهند که به کمک شاخصه های جدید خود کیفیت تصویر موثری را به تماشاچیان ارائه می نمایند. اکنون این سری از محصولات ال جی شامل تکنولوژی LOCAL DIMMING با پیکربندی چراغ های نور پس زمینه به صورت FULL ARRAY بوده و همچنین از فناوری صفحه نمایش nano cell IPS بهبود یافته ای نیز بهره مند می باشند؛ که براساس این قابلیت ها نه تنها انعکاس نمایشگر را کاهش می دهند بلکه امکان تماشا از هر زاویه ای را بدون کم شدن کیفیت رنگ ها امکان پذیر ساخته اند. به عبارتی دیگر، با این محصولات جدید از هر زاویه ای که شما به تماشای تلویزیون مشغول باشید، کیفیت رنگ ها حفظ خواهد شد.

قابلیت HDR در تلویزیون های W8 OLED

همچنین تلویزیون های W8 OLED ال جی به تعهد خود برای پشتیبانی از اکثر فرمت های ( اما نه همه) HDR ادامه داده است. این دستگاه ها با کمک فن آوری Technicolor از فرمت هایی به مانند Dolby Vision، HDR10، HLG و HDR پشتیبانی کرده و آن را حتی در تمامی تلویزیون های اولد (OLED) و Super UHD در دسترس گذاشته اند. البته گزینه HDR10+ در سال جدید پوشش داده نشده و مشخص نیست که آیا ال جی از آن پشتیبانی خواهد کرد یا نه .

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی ، ارائه دهنده بالاترین سطوح کیفی خدماتی در حوزه تعمیر انواع و اقسام محصولات ال جی به متقاضیان محترم می باشد. این مرکز خوش نام به بروزترین ابزارها و استانداردهای جهانی مجهز شده و به لحاظ بهره مندی از کادری باسابقه و تکنسین هایی برجسته همواره توانسته است بهترین سرویس ها و خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید. گفتنی است، کارشناسان متعهد این مرکز مورد اطمینان با داشتن تبحر کافی در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری انواع محصولات الکترونیکی ال جی نه تنها ریکاوری دقیق محصولات آسیب دیده را تضمین خواهند کرد بلکه قادر به ارائه راهنمایی های تخصصی پیش از خرید به شما کاربران خواهند بود. شایان ذکراست، تعمیر کلیه محصولات به مانند ماشین آلات اداری، لوازم خانگی، لپ تاپ، گوشی و تجهیزات جانبی در نمایندگی تعمیرات ال جی به انجام رسیده و تمامی خدمات ترمیمی از سوی مهندسان مرکز تضمین خواهند شد. به هر حال، ارائه مشاوره های تعمیراتی، امکان سرویس در محل، تعمیر فوری و تضمینی محصولات معیوب، ایرادیابی دقیق و استفاده از قطعات اصل و اورجینال به هنگام لزوم از جمله اصلی ترین فعالیت های این مرکز برای تأمین رفاه و آسایش شما عزیزان می باشد. در صورت نیز به اطلاعات بیشتر می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته