شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

جشنواره تلویزیون OLED ال جی

تلویزیون OLED ال جی یکی از پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های بازار شناخته شده است. ال جی با سرمایه‌گذاری گسترده در زمینه‌ تکنولوژی‌ OLED‌، موفق به کاهش هزینه‌ تولید درکنار عرضه‌ گسترده‌ آن‌ها به بازار شد. به همین دلیل نیز یکی از بهترین گزینه‌‌های موجود و مقرون به صرفه در بازار ایران و حتی بازار جهانی، تلویزیون‌های این شرکت است. تلویزیون‌های اولد در مدت زمان کوتاهی با استقبال بسیار مردم مواجه شدند. به همین علت کمپانی ال جی تصمیم گرفته جشنواره‌ای با تخفیف‌های استثنایی برای فروش تلویزیون OLED ال جی برگزار کند.

جشنواره تلویزیون OLED ال جی

بیشتر بخوانید:  نمایندگی یخچال ال جی

خرید تلویزیون های oLed ال جی در جشنواره

برای خرید تلویزیون‌های OLED ال جی در جشنواره ویژه، تنها ۷ روز زمان دارید. این جشنواره از ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۶ تا پایان روز ۶ آذر برگزار میشود. با خرید تلویزیون ال جی از این جشنواره علاوه بر استفاده از تخفیفات آن از گارانتی ویژه گلدیران نیز بهره‌مند خواهید شد.

  • تخفیفات در نظر گرفته شده برای مدل های خاصی از تلویزیون ال جی میباشد که پس از نصب در کارت مشتری شارژ خواهد شد.
  • توجه کنید که تخفیفات این جشنواره مجزا از جشنواره تصویری پابه‌پای پاییز است. این بدان معتاست که مجموع هدایا بصورت یکجا در یک کارت هدیه شارژ میشود. این کارت هدیه را هنگام خرید تلویزیون دریافت میدارید.
  • برای استفاده از تخفیفات این جشنواره باید صرفا از نمایندگی مجاز ال جی خرید انجام شود.
  • در روزهای ابتدایی شروع جشنواره فروش تلویزیون ال جی ممکن از شاهد تغییراتی در قوانین آن باشید.
  • جهت استفاده از تخفیفات لازم است که نصب دستگاه توسط کارشناسان نمایندگی ال جی انجام گیرد.

نمایندگی ال جی 

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقاء، ترمیم دستگاه‌های تولید شده کمپانی ال جی است. در ابن مرکز واحدهای تعمیراتی مجزا برای هریک از محصولات ال جی درنظر گرفته شده است. با مراجعه به نمایندگی ال جی پس از عیب‌یابی، دستگاه مربوطه به واحد موردنظر ارجاع داده خواهد شد.

شما کاربران گرامی می توانید دیگر اطلاعات مورد نیاز خود درباره نحوه تعمیرات ال جی و واحدهای گوناگون آن را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

امتیاز شما به این نوشته