شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

حافظه داخلی گوشی

حافظه داخلی گوشی جایی است که فایل ها و اطلاعات را به صورت ثابت و دائم نگهداری می کند. اطلاعاتی از قبیل دفترچه تلفن، پیامک ها، فایل های صوتی و تصویری و انواع داده های دیگر که توسط کاربر به گوشی اضافه می شوند در حافظه داخلی گوشی قرار می گیرند.

حافظه داخلی گوشی در انواع گوشی ها، ظرفیت های متنوعی دارند. حافظه داخلی گوشی قابلیت تغییر ندارد و تنها از طریق حافظه جانبی می توانید ظرفیت گوشی را بالا ببرید. اغلب گوشی ها فضایی معادل ۵۱۲ مگابایت تا دوگیگابایت را به عنوان حافظه داخلی در اختیار دارند. همه برنامه در حافظه داخلی گوشی قرار دارند و امکان مدیریت این بخش از سایر بخش ها بسیار بیشتر است.

حافظه داخلی گوشی

اهمیت تعمیر حافظه داخلی موبایل سامسونگ

شکایت از پر شدن حافظه داخلی گوشی سامسونگ و البته سایر گوشی امری عادی و فراگیر است؛ زیرا اکثر اَپ ها روی حافظه داخلی نصب می شوند و وقتی تعداد این اَپ ها زیاد شود، بعضی از برنامه ها هشدار   Force Close  می دهند. در این شرایط حتی برای دریافت پیامک هم مشکل خواهید داشت. در چنین شرایطی باید فکری به حال تعمیر حافظه داخلی موبایل سامسونگ و آزاد کردن این حافظه داشته باشیم.

حافظه داخلی گوشی

چگونگی تعمیر حافظه داخلی گوشی سامسونگ

برای تعمیر حافظه داخلی موبایل سامسونگ و آزاد سازی آن مسیر زیر را دنبال کنید؛

  • در قسمت Setting گزینهApplications را انتخاب کنید و به قسمت Manage Applications بروید.

اکنون لیستی از برنامه هایی که بر روی گوشی سامسونگ خود نصب دارید، می بینید؛ بعضی از برنامه های سیستمی مربوط به خود سیستم عامل است و بعضی از برنامه ها را خود کاربر نصب کرده اند. در قسمت پایینِ صفحه فضای خالی حافظه داخلی گوشی را می توانید ببینید. برای تعمیر حافظه داخلی موبایل سامسونگ باید از این صفحه اقدام کنید. برنامه هایی بی کاربرد و غیر مفید را پاک کنید، ولی کاری به برنامه های خود سیستم نداشته باشید.

تعمیر حافظه داخلی موبایل سامسونگ از طریق ریست فکتوری

از منوی  Settings ، گزینه Factory Reset را انتخاب کنید. با اجرای این دستور تمام تنظیمات دستگاه به وضعیت کارخانه بر می گردد. قبل از اجرای Factory Reset ، حتما از قابلیت Encrypt Phone  برای رمزنگاری اطلاعات آن استفاده کنید.

با انتخاب این گزینه و رمزنگاری دستگاه پیش از اجرای Factory Reset ، دسترسی مجدد به اطلاعات حذف شده از آن یا اصطلاحا ریکاوری کردن آنها غیرممکن می‌شود. برای تعمیر حافظه داخلی گوشی سامسونگ و فعال‌سازی گزینه Encrypt Phone وارد Settings  و بعد  Security   شوید و گزینه Encrypt phone را انتخاب کنید. فرآیند رمزنگاری موبایل سامسونگ ممکن است مدت زمانی طول بکشد و تا یک الی ۲ ساعت هم به طول بیانجامد. بنابراین باتری دستگاه را فول شارژ کنید یا در حین انجام این پروسه به شارژر متصل کنید.

اکنون قبل از اجرای تعمیر حافظه داخلی گوشی سامسونگ، از دستگاه خود بک آپ بگیرید، زیرا همه اطلاعات شما با فکتوری ریست از بین می رود. مثلا برای  بک‌آپ‌گیری از لیست مخاطبین گوشی در منوی تنظیمات مخاطبین گزینه‌ای با عنوان Export وجود دارد.

این گزینه اطلاعات مخاطبین را در قالب یک فایل استخراج می‌کند و هر زمان که نیاز داشته باشید، می توانید با استفاده از گزینه “Import”  لیست مخاطبین را مجددا در دستگاه بارگذاری کنید. توصیه می کنیم برای تعمیر حافظه داخلی موبایل سامسونگ و اجرای همه این مراحل، از یک مرکز معتبر تعمیرات گوشی موبایل کمک بخواهید.

تعمیر موبایل سامسونگ

موبایل سامسونگ یکی از محصولات پر طرفدار این کمپانی است که از اقبال بسیار خوب نه تنها در ایران بلکه در جهان برخوردار است. برای تعمیرات گوشی سامسونگ می توانید از طریق این مرکز بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در حوزه نرم افزار و سخت افزار دریافت کنید.

تعمیرکاران در این بخش تجربه طلایی و طولانی در زمینه تعمیر اختصاصی موبایل سامسونگ دارند و به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته می توانند صفر تا صد خدمات عیب یابی و ترمیم و تعمیر را پوشش دهند.

واحد های تعمیرات سامسونگ

از آنجا که کمپانی سامسونگ در صنایع متنوع و گوناگونی فعالیت دارد،کاربران بسیاری نیز دارد که هر کدام محصولی ویژه این کمپانی را در اختیار دارند و استفاده می کنند؛ لذا تاسیس یک واحد تعمیراتی جامع برای این کمپانی در ایران نیازی انکار ناپذیر بود که مستلزم تلاش زیاد و مدیریت قدرتمند بوده است.

به  همین دلیل است که نمایندگی رسمی سامسونگ دپارتمان تخصصی تعمیرات سامسونگ را راه اندازی کرده است تا مسیر دریافت خدمات و سرویس ها متنوع را برای کاربران سهل و ساده کند. در این دپارتمان تخصصی واحد های تعمیراتی متنوعی راه اندازی شده اند که هر کدام به کمک تعمیرکاران زبده و ماهر و تجهیزات بهتر و برتر می توانند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهند.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ columns_number=”5″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”10″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ درگاه امن و مورد اطمینانی است که می توانید تمامی خدمات فروش و پس از فروش را از این نمایندگی درخواست کنید. در این نمایندگی همه امکانات برای ارائه خدمات اصل و منحصر به فرد فراهم است. در نمایندگی سامسونگ اصل مشتری مداری و مغتنم شمردن حقوق مشتریان از جمله مواردی است که همواره مورد توجه کارکنان و مدیریت قرار دارد.

در این نمایندگی می توانید مجموعه ای از خدمات و امکانات انحصاری و اختصاصی کمپانی سامسونگ را دریافت کنید. در این نمایندگی سرویس با عنوان سرویس مشاوره رایگان قبل از خرید فراهم است که به مشتری این امکان را می دهد درباره محصول مورد نظر خود از کارشناسان نظرخواهی کند و با شناخت نقاط قوت و ضعف آن برای خرید یا عدم خرید تصمیم بگیرد. برای اطلاع از سایر امکانات این نمایندگی می توانید از طریق شماره های موجود سایت، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af”]
امتیاز شما به این نوشته