شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی از مشکلاتی است که برخی از کاربران با آن مواجه هستند. در حقیقت هرچه از عمر دستگاه بیشتر می گذارد، احتمال اینکه کاربر با مشکلات این چنینی روبه رو شود، زیاد است. تنها کاری کا کاربر در چنین شرایطی می تواند انجام دهد این است که از یک مرکز معتبر و مجاز تعمیرات تلویزیون کمک بگیرد. تعمیرکار مربوطه نیاز به شرح حال کاملی از روند کارکرد دستگاه دارد تا بتواند مسیر درست را برای تعمیر و ترمیم انتخاب کند و با استفاده از دستگاه های عیب یابی و تعمیر مدرن و پیشرفته سلامت دستگاه را باز گرداند.

دلایل خاموشی ناگهانی تلویزیون ال جی

فلش مموری ویروسی

فلش مموری ویروسی هم می تواند علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی باشد. ویروس موجود در فلش مموری منجر به از کار انداختن برنامه اصلی تلویزیون ال جی می شود و تلویزیون به حالت استند بای می رود.

کابل HDMI

دلیل دیگر خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی استفاده از کابل نا مرغوب و نا مناسب HDMI است. همواره از کابل های نرم و شرکتی استفاده کنید. مکررا این کابل را از دستگاه جدا و دوباره متصل نکنید.

برد تغذیه

با خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی، برد تغذیه یکی دیگر از قطعاتی است که باید بررسی شود. ممکن است با تعویض IC  و خازن های اطراف IC مشکل برطرف شود.

مین برد

خرابی مین برد مشکوک ترین قطعه ای است که در خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی می تواند دخیل باشد. خود مین برد متشکل از قطعاتی است که فرسودگی آنها در پیدایش این مشکل دخیل هستند. همان طور که همیشه هم یادآوری می کنیم کاربر و نحوه کاربری او از دستگاه در طول عمر و حفظ سلامت دستگاه موثر است. اگر تلویزیون ال جی یا هر تی وی دیگری به مدت طولانی روشن باشد، بدون شک مین برد یا قطعات وابسته به آن دچار مشکل خواهد شد.

مدار Stand by

مدار Stand by روی برد smps قرار دارد و به آسانی توسط ترانسفورمر سویچینگ کوچک خود شناسایی می شود. وقتی با خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی مواجه می شویم ممکن است در مسیر عملکرد مدار استندبای مشکلاتی رخ داده باشد. این مورد را نیز باید به دقت بررسی کرد.

مهمترین نکته برای پیشگیری و رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

با روشن بودن زیاد تلویزیون، قطعات دستگاه به سرعت دچار فرسودگی می شوند. برای اینکه از این اتفاق ممانعت کنید بهتر است هنگامی که از تلویزیون استفاده نمی کنید، برق تلویزیون را کاملا قطع کنید؛ این مسئله در طول عمر تلویزیون ال جی بسیار موثر است.

تعمیر تلویزیون ال جی

کمپانی ال جی، یک شرکت معتبر و موفق است که با استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های جدید، مدل های مختلفی از تلویزیون را طراحی، تولید و روانه بازار می کند. تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی، اولد، هوشمند 4K  و … نمونه هایی از انواع تلویزیون هایی است که این کمپانی روانه بازار کرده است.  برای تعمیرات ال جی از هر مدل می توانید به تخصص و دانش تعمیرکاران واحد اختصاصی تعمیرات تلویزیون ال جی اعتماد و اطمینان کنید.

تحقیق، اعتماد و اطمینان حق شماست. تجهیزات مدرن و پیشرفته مرکز تعمیرات تلویزیون الجی مسیر عیب یابی، تعمیر و ترمیم را سهل و ساده کرده است. آرشیوی مجهز نیز در اختیار تعمیرکاران است که مسیر را برای ارائه خدمات تعویض هموار و بی مانع ساخته است.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی یکی از واحد های معتبر و مجازی است که در زمینه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت می کند. این نمایندگی با ارائه خدمات و تسهیلات منحصر و اختصاصی توانسته است درصد قابل توجهی از رضایت کاربران را به خود جلب کند. در تنها نمایندگی ال جی در ایران می توانید از خدمات مشاوره ای رایگان استفاده کنید؛ اطلاعات مفید و مناسبی درباره محصول مورد نظر خود به دست آورید و  مسیر خرید را به درستی انتخاب کنید.

به کمک این سرویس مشاوره ای این امکان برای همه کاربران فراهم است تا با استفاده از دانش و تجربه کارشناسان فروش و با در نظر گرفتن فاکتور های اساسی در خرید، محصولی متناسب با شرایط اختصاصی خود خریداری کنند. آگاهی از سایر امکانات و تسهیلات نمایندگی ال جی از طریق تماس امکان پذیر است.

امتیاز شما به این نوشته